Szép estét ! Az öreg CBX 750 es kettő db lámpa izzóit kicseréltem 60/ 55W ra .Azért mert éjszaka nem szeretek motorozni .A másik: lámpánál várakozva alapjáraton a V- mérő meredeken megy lefelé , a generátor nem tud eleget tölteni alapjáraton. Most szándékozom kicserélni LED re a műszervilágítást meg mindent amit lehet.Pl helyzetjelző
Lófütyit!
Nekem a öreg hetesen megy mind a kettő és két lámpatest,sőt 100/80as izzók vannak benne!
200watt +30%fényerejű rövid élettartamú izókkal.
műszakin meg 60/55 és csak egyik van bekötve addig.
Tompitotton mondjuk egyiket kötöm csak be,mert ugye mikor jön szembejövök illik tompitottra kapcsolni akkor meg elég az egy is.
De ez szabálytalan pedig sok mocin ég 2lámpatest 2izzóval távolságin.
Jó kérdés, még nem találkoztam ilyennel, de engedély nélküli átalakítás és forgalmi elvétel feljelentés műszakira berendelés .................szerintem
bennem is felmerült egy kérdés.
a rendőrség hogyan díjazza, ha egy motoron, vagy egy kocsiban Nitro van? és a műszaki vizsgán mi a helyzet, az ilyen járművekkel?
vajon mi szabályozza ezt?
"41. § (1) Távolsági fényszóróval minden gépjárművet fel kell szerelni. A járműre felszerelendő távolsági fényszórók száma:
b) oldalkocsi nélküli, illetőleg oldalkocsis motorkerékpár esetében
1 db,"
Akkor mi van azokkal a duplalámpás motorokkal, amiken mindkét lámpa megy refin illetve tompítotton?
Nem kell viselnie, nem minősül vezetőnek. Csak ha rajta ül és gurul mondjuk beindítás nélkül is....szóval ha rendeltetésszerűen használja, tehát vezeti a guruló járművet.....
Szia Pohi. Sikeresen visszaértem elfáradtam mint a kutya.Engem is érdekelne de úgy tudom hogy a (toló) nem minősül vezetőnek.Viszont sisak és jogsi legyen nála.
Tudom degecen lakok.