Igen az első futómű az enyémen is olyan,a hátsót amikor megvettem keményre állítottam az azóta ugy van,viszont az enyém ezeket a fordulattartományokat nagyon kedveli2000-től 5000-ig és utánna el kell váltogatni szinte mint egy v-kettesen,a fékem is ugyanaz el nem tudom képzelni mi lehet a baja,már csak arra tudok gondolni hogy a gyári betét mindíg a legjobb.
Hát nekem a forma tetszik. A fék nagyon jó, az első futómű teljesen állítható, a hátsó futóműnek meg a rugóelőfeszítése, de bőven elég. Egy dondom van vele, hogy 1500-3000-3500 között gyenge mint a harmat, ott ha letekered neki akkor "horkan" elég nagyot szegény, de utánna beindul, viszont 5.5 lityi fogysztás általános használat során szerintem elég jó. Pár üldözéssel 200 fölött: 6.7, a csúcs olyan 10 lityi de az végig 1-esben kuplungolva futóbiztosításkor, nem nagyon szeret lassan menni .
Még a futómű is majdnem ugyanaz de a blokk meg a váz az egy-az egyben,meg nekem nincs ABS meg kis tárolórekesz,és gömböjűbbek az idomok,az eleje az ujnak nem tetszik,viszont a hátulja fényévekkel szebb,viszont a fékem valami elképesztően szar azt mondják azért mert megyek mint az állat és nehéz a moci az a baj de fene tudja
Jók az új képeid. A gyerkőc is nagy kópé lesz mint az apja úgy látom . A blokk ugyanaz a tiédben és az enyémben vajon? Csak külsőben és futóműben ujjult meg?
R1-en nekem is 2 hársó 1 első arány volt, de ennél az első előbb elkopott mint a hátsó....bár mintha alapból nem lett volna elég mély az első gumin a borda....majd most a másiknál kiderül, hogy motor sajátosság vagy a gumié....
Erő lenne benne de a kardánáttétel nem engedi szerintem 270 a max
Mert ráadásul a végén már gyenge mint a harmat nem olyan mint egy busa hogy 12ezernél még van ereje
A BT 020 9500-at bírt ki, 10-et is bírt volna, de már koptatón volt és hát példamutatóan lecseréltük. A pilot road 2-re kíváncsi leszek mit bír........száraz aszfalton a "kócerájig döntve" azaz bukócsőig nagyon jól tapad mindkét gumi, de esőben egy kalap kaki mindkettő.
Én még éreztem benne az erőt, szerintem viszi az órában írt 300-at, csak beértem a városba és fékeznem kellett, mert az autós is ezt tette, majd kézifékkel dobott egy jobbost. Az ABS egyből bekopott a motoron, de szépen megállt a vas, kezdem megszokni, mármár tetszik is, hogy darál az ujjaim alatt a fékkar....
Ááááá azt sem tudom miről beszélsz
Egyébként annyi Mondjuk a mamával,de szerintem nem sokkal több egyedül sem
Én inkább a kanyarokat szeretem ész nélkül venni,a végét talán ha 2szer ha megnéztem a 5-év alatt
megvan kííííííímélve mi multkor teálltál mellettem lámpánálés agresszívan mutogattál gyorsuljunk baze lenyomlak a f@szomba aztán elsőfék be, nagygáz felkapoltad 4ig és durrantott gumival huztad neki iiiiiiismerlekén nemkell szerénykedni
A kárszakértőnek ott kellet hogy hagyjon egy példányt, a felmért kárról. Azon ott kell lenni a kárszámnak! Az alapján a biztosítónál lehet csapkodni az asztalt, hogy mi a franc van már! Csak határozottan, keményen! Affene egye ki a szemüket!
Versenypuppal
Meg nekem már sokkal elöbb volt ilyen motorom és most igazságtalan hogy rendörök álltal használt motoron kell hogy üljek,miért nem Pan-t kaptak mint minden tisztességes országban
Sokmindentől függ "lekaptak e" Mi pl. 50-es szakaszon 68-tól mérünk, mert így köziges a dolog és nincs kibúvó valamint aki e fölött megy az úgy gondolom megérdemli amit kap. Szóval lehet le sem kaptak, bár van ahol már 55-től mérnek, de az szabsos ha nem állítanak meg....és akkor nyilatkozatjáték van....
megyekmultkor 190el lakott területeln belül, látom mögöttem kékfény villogva, hátranézek hogy már állnék lefele, erre fjr 1300 rendőrségi keréken vagy 230al el mellettem ülésen állva.namondomez csak pohilehetett
Attól függ, szabálysértési ügy vagy köziges objektív felelősséges. A kö9zigesre 30+30 nap van. Nézd meg mikorra dátumozták a levelet. Az, hogy most jött meg nem jelent semmit, mert 30+30 nap van a határozat meghozatalára majd posta fel orfk-ra onnan posta vissza a régióba, majd onnan posta az elkövetőnek, ez már nem számít bele az időbe és ez szokott hosszú idő lenni.
Mert ráadásul a végén már gyenge mint a harmat nem olyan mint egy busa hogy 12ezernél még van ereje
Egyébként annyi Mondjuk a mamával,de szerintem nem sokkal több egyedül sem
Én inkább a kanyarokat szeretem ész nélkül venni,a végét talán ha 2szer ha megnéztem a 5-év alatt
EL!
Neked is előbb elkopik az első mint a hátsó? Vagy ezt csak a Bridgestone BT020 különlegessége?
Meg nekem már sokkal elöbb volt ilyen motorom és most igazságtalan hogy rendörök álltal használt motoron kell hogy üljek,miért nem Pan-t kaptak mint minden tisztességes országban