Nem túl szerencsés ezt ideírni, főleg ilyen részletes adatlappal. Több kárszakértő jár hozzánk, van köztük motoros is, talán épp ezt a topicot is nézi néha.
Nos, újra leírom. 1987 március 13-án kaptam meg a jogsimat. Vezettem azóta bőven. És nem okoztam eziáig balesetet (kopp-kopp-kopp). Tehát gyanítom, nagyjából sejtem, hol mennyivel szabad menni. Hadd ne fejtsem ki bővebben. De nagyon utálom a megkövesedett, posztkommunista (megengedett sebességre vonatkozó) szabályokat. Hálistennek mostanára az a kellemes meglepi ért, hogy több településen raktak ki 70-es táblát, ahol indokolt. Persze azelőtt ugyanott általában lehetett sebességmérésre számítani
Én is imádom ezeket. Próbálom én is betartani a sebességhatárokat kocsival, félve a trafitól, a románok úgy kerülnek el mintha állnék. Őket semmi sem állítja meg. Engem megtalálnak rendszám alapján, a lakhelyemen, a román meg átlépi a határt és ennyi.
Lassan már tényleg jobban jár az ember ha ghost rider lesz.
Balesetről annyit, hogy voltam részese sajnos balesetnek önhibámon kívül, pedig én is motorozok már néhány éve. Igaz ennek már több mint 10 éve.
Én motorral sötétben út közepén haladva 70 körül. Keresztben bicikli az út közepén részeg támasztja. Elcsaptam. Nem lett komolyabb baja senkinek, de azért elgondolkodtató. Tudom nem mennél sötétben 130-al, de már 90-nel is másképp festett volna a dolog. Furcsa volt nekem is izomból megfejelni a betont, de a sisak védett.
Nyilván nem veret ott az ember, ahol nem belátható a vidék. Viszont nagyon utálom pl a "kinnfelejtett" táblákat, meg a vele visszaélő ellenőrzést. Harmincas határt nagyon sok útépítésnél látni, amikor már semmi sem indokolja. Na például ott könnyű begyűjteni a háromszázas tételt
Köszi a jókívánságokat. Nem soxor, de néha előfordul, hogy ha széles a hely, hát nem várom meg a faluvége táblát. Aki vezet bőven, azzal előfordul néha. Ja, egyébként majd 22 éve van jogsim és azóta nem okoztam balesetet
Egyik haveromat is épp GS 500-zal ütötték el. Volt egy Citizen karórám, ami előzőleg leesett a kezemről motorozás közben és rommá tört az aszfalton. Odaadtam neki. Kapott csak ezért plusz 25 ezret a biztosítótól
Ott mész 130 körül ahol 50-nel lehet? Akkor te is megérdemled a 300e-s csekket. Nem vagyok álszent, de valljuk be 50-es zónában a 130 nemigen tolerálható.
Folytatása köv: Én hasonlóan jártam, csak az autós nem ismerte el. A rendörségi ügy több mint 2 hónapig húzódott, de a biztosító közben mindent felmért, lefényképezett. Korrektek voltak, fizettek, csak sokáig tartott. Röviden ennyi, okosan lehet egy kis lóvét kiszedni belőle.
Gondolom megvan a kép, mert ha helyben nem állították meg, akkor rendszám alapján találták meg. Ez tényleg nagyon sok pénz, de 50-helyett 133, az is iszonyat durva.
Láttad a kamerát? Megállítottak? Ettől én is nagyon félek, hogy észre sem veszem, és pár hónap után jön a csekk. Felvételt ki lehet kérni? Talán ha több jármű orra is látszik rajta, van esélye. Vagy megvan már a fotó?
Van bizonyíték? (fénykép)Igen számít a minimálbér. Kérhetsz részlet fizetést. Toltad neki rendesen akkor. De akkor legalább a jogsidat nem vonták be. Gondolom legközelebb eszedbe jut, az városban nem 150-nel lehet menni csak 50-nel és pályán lehet 130-al menni.
Na srácok ma megkaptam ez első csekkemet életemben a zsernyákoktól 300000Ft-ról azt hittem beszarok amikor megláttam aug. 24-én 50 helyett 133-al mentem! Fellebezhetek! Csinált már valaki ilyet vagy járt már valaki igy? minimál béren vagyok bejelentve számit ez valamit?
Hello!
Lett-e kitöltve baleseti bejelentő? Ha nem, akkor a rendőrség kiad 1 papírt- határozat- amiben le van írva , hogy a terepjárós a hunyó. Közben mehetsz a másik fél biztosítójához, ahol lefényképezik, megkárszakértik, sisak, ruha, csizma, stb szintén fényképezik. Már most gondolkodjál el azon, hogy meddig tudsz táppénzen lenni,- nem tudom mit csinálsz, ez beleszólhat sok mindenbe- huzogassad, hogy itt fáj, ott fáj, nem tudsz dolgozni, jövedelem kiegészítést, ápolási díjat, stb kérsz. Ügyesen. Figyelj oda mindenre a biztosítási dolgozó kárszakértésénél, minden hiba derüljön ki. Folyt. köv, mert most mennem kell.
Sziasztok.
Segítség kéne, biztosítás ügyben.
Kb. egy hete kihajtott elém egy terepjárós, én meg beleszáltam, a Gs500-asommal.
Persze próbáltam elkerülni, duda, meg fektetés, de nem jött össze.
Engem a mentő vitt el, de semmi komolyabb gond, csak zúzódás, nincs törés.
Rendőri intézkedés volt, a sofőr elismerte a hibát.
Nem akarok hülyeséget csinálni, ezért kérdezlek titeket.
Mi lenne az első lépés a moci biztosítóval való rendbetételére?
Előrre is köszönöm!
és lelépett mielőtt sittre vágták volna
pedig ott biztosan szívesen bevezették volna a híres magyar vendégszeretetbe gyakorolhatta volna a felebaráti szeretetet térden állva
Lassan már tényleg jobban jár az ember ha ghost rider lesz.
Én motorral sötétben út közepén haladva 70 körül. Keresztben bicikli az út közepén részeg támasztja. Elcsaptam. Nem lett komolyabb baja senkinek, de azért elgondolkodtató. Tudom nem mennél sötétben 130-al, de már 90-nel is másképp festett volna a dolog. Furcsa volt nekem is izomból megfejelni a betont, de a sisak védett.
Lett-e kitöltve baleseti bejelentő? Ha nem, akkor a rendőrség kiad 1 papírt- határozat- amiben le van írva , hogy a terepjárós a hunyó. Közben mehetsz a másik fél biztosítójához, ahol lefényképezik, megkárszakértik, sisak, ruha, csizma, stb szintén fényképezik. Már most gondolkodjál el azon, hogy meddig tudsz táppénzen lenni,- nem tudom mit csinálsz, ez beleszólhat sok mindenbe- huzogassad, hogy itt fáj, ott fáj, nem tudsz dolgozni, jövedelem kiegészítést, ápolási díjat, stb kérsz. Ügyesen. Figyelj oda mindenre a biztosítási dolgozó kárszakértésénél, minden hiba derüljön ki. Folyt. köv, mert most mennem kell.
Segítség kéne, biztosítás ügyben.
Kb. egy hete kihajtott elém egy terepjárós, én meg beleszáltam, a Gs500-asommal.
Persze próbáltam elkerülni, duda, meg fektetés, de nem jött össze.
Engem a mentő vitt el, de semmi komolyabb gond, csak zúzódás, nincs törés.
Rendőri intézkedés volt, a sofőr elismerte a hibát.
Nem akarok hülyeséget csinálni, ezért kérdezlek titeket.
Mi lenne az első lépés a moci biztosítóval való rendbetételére?
Előrre is köszönöm!
pedig ott biztosan szívesen bevezették volna a híres magyar vendégszeretetbe gyakorolhatta volna a felebaráti szeretetet térden állva