én mikor kicsúsztam a 15 napból kaptam 1 levelet h ilyen-olyan paragrafus meg törvénycikk értelmében eljárás folyik ellenem
de nem volt semmi komoly,betelefonáltunk h álljon meg a menet mert nem tehetünk az ügyintézés gyorsaságáról.
aztán kaptam 1 levelet h eljárás megszüntetve ellenem
Szia Pohi!Egy kis segítség kellene!05.16-án vettem egy R6-ot,ami ideiglenesen ki van vonva a forgalomból.Minden papír meg van már nálam,csak 27-ére kaptam időpontot az okmányirodában(telefonos egyeztetés).Addig ugye (elvileg) nem is közlekedhetek vele?!A másik,hogy elég jól kicsúszok a 15 napból,ennek lesz valami hátulütője?Thx a segítséget!Eseménymentes napot!Üdv:B
"Malac"-nál csinálnak Autószerelő műhelye van, ha tudod hol van akkor jó, ha nem akkor úgy tudnám leírni, hogy a sárga színű társasházak mellett elmenő utcánban van. De csinálnak Balassagyarmaton is Sárkány Dezsőék, őket könnyebb megtalálni. Gyarmatra beérve a 2. utcán jobbra fordulva a 2. vagy 3. ház. Persze Szécsény felől haladva.
A hangkürtöt szokták ellenőrizni arra emlékszem, a fordulatszámmérőt nem tudom, dehát ez a "műszaki ellenőrzés" pont arról szól, hogy minden rendeltetésszerűen működjön a motorodon, nemde?
Na nehogy már ne legyen hely a hátsó ülés alatt tuti van hozzá szerszámkészlet, hiszen olasz motor . Ha meg netán mégsem lenne semmi tárolórekesz akkor hordod a zsebedben, vagy hátizsákban mittudomén. A lényeg, hogy nálad legyen, nem előírás, hogy a motorban kell hordani....
"Hát be kellet volna rakni azt a kb. 3 db. égőt (helyzetjelző, irányjelző, tompított és távolsági fényszóró izzó) meg pár biztosítékot."
ha Te az én motoromba egy gyufásdobozt elraksz, már akkor térdreborulok előtted! Ugyanezt fogom mondani az illetékes rendőr uraknak is, ha egyszer netán ebbe kötnének bele.
Nincsenek meg a feltételek a KF-nél sem. A (valamilyen) zajmérőt betolja a kipu szájába! húz egy tiltást és megbuktál műszakin... Sajna tapasztalat. Lóf.sz van meg nem a feltételek. Magyarországon nincs olyan hely és műszer ahol hitelesen lehetne mérni.
sztem ez a mérjük a motorokat, összesített zajszennyezettség szempontjából annyira de annyira nem számít.. mérnének csak pár volánbuszt, meg teherautót károsanyagra, meg zajszennyezésre. dehát, a motor szemetszúr, meg hobbi, akinek van meg lehúzható.
Ez a dB mérés egy érdekes dolog. Nekem a gépsas vázán (GSX1400) fel van tüntetve az, hogy 3800 1/perc fordulatszám mellett 88 dB-vel szólnak a kipuffancsok. Egyébként gyárilag jóval hangosabb, 9000-nél 100 dB.
Tehát ha valaki hitelesen akarja lemérni a hangteljesítményt (márpedig hatóság esetében ez alapkövetelmény) akkor nem elég, ha a dB-mérője hiteles. A fordulatszámot is hitelesen kell mérnie. A moci fordulatszám mérőjén meglehetősen ritka az OMH-s matrica, a blokkomat meg nem igen hagynám csak úgy megbontani az út szélén.
Jó kérdés, biztos lesz rá alkalom. Én helyszínelek a héten, szombaton meg repülősnap lesz Balassagyarmaton od akell vinnem mutogatni a motyorkát.....az utánna való hét még lóg a levegőben.
Nekem a hátsó rendszeresen kiég, tényleg szar érzés úgy felhajtani pl az autópályára, hogy tudom nincs hátsó lámpa. Ilyenkor jön az állandó féklámpa bekapcs, ami időben nekem több időt vesz igénybe, mint egy izzócsere, ráadásul később úgy is cserélni kell, és köthetem vissz dolgokat a helyükre.
Pont a pécsi metróban vettem nem túl régen égőkészletet. Direkt motorhoz való, kisebb dobozú. Kétféle volt, az egyik H4-es a másik H7-es nagy izzóval. (Gondolom az egy- vagy kétlámpás mocikhoz.)
Kb. 500-600 Ft volt az ára.
de nem volt semmi komoly,betelefonáltunk h álljon meg a menet mert nem tehetünk az ügyintézés gyorsaságáról.
aztán kaptam 1 levelet h eljárás megszüntetve ellenem