Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ilyenkor milyne jó lehet egy gs bmw féle fedélzeti számítógép.. amúgy kiváncsi voltnék magamra ahogy a köröm sötétben az országút szélén kicserélem a akár elöl akár hátul az izzót..
Én izzókészletet alapból hordok magammal, nem azért mert kötelező, aki jött már haza világítás nélkül korom sötétben, az biztos megérti. Nem a legjobb érzés, amikor a féklámpával kell mahinálnom nehogy segbenyomjanak.
Pohi-papi!
Én az autóból áttettem a gépbe az izókészletet!
Persze így is csak doboz nélköl fért el(szűken)de az izzók benne vannak,igaz,nem is belevaló.
Mert az autóé.
Mikor talizunk már?Most hétvége nem jó Nekem!
Hát be kellet volna rakni azt a kb. 3 db. égőt (helyzetjelző, irányjelző, tompított és távolsági fényszóró izzó) meg pár biztosítékot. Ezek olcsóbbak lettek volna mint 5000 Ft. A decibel mérést általában a Nemzeti közlekedési hatóság szokta végezni, gondolom ők is ott voltak.
dB mérés? Fogalom- és tereptárgymentes szakaszon 5m-rel az út mellett hitelesített műszerrel, megengedett sebességnél elhaladási zajt? Mert ha ebből bármi nem teljesül akkor megmondom hova dughatja a műszerét.
Sziasztok!
Szeretném megköszönni kedves pécsi rendörbácsinak aki megbüntetett tegnap az izzókészletért 5E ft-re! Azt mondta, hogy ő is motoros testvérünk ezért mindent megpróbált elkövetni hogy megbüntessen minket sikerült is neki! Még db-mérés is volt ( határéerték!). Remélem olvassa a forumot!
Bakker, akkor jöhet az üléspúp
ennyi. isten vagy!
ÁÁÁÁ dehogy még a lábbtartó is leugrott konzolostul,az asszonynak sincs helye nemhogy a dobozoknak
Nagyon vagány A dobozok azért felférnek remélem nem fogja nagyon melegíteni őket?
Szia Pohi elkészült a büntető,tolom is a képeket
Attól függ milyen papírt adnak, ha olyat amit a vezetői engedély hosszabításkor szoktak akkor jó, mert az tartalmazza a következőket: arckép, kategóriák, érvényességi idejük, okmányirodás pecsét. Ha ezek nélküli papírt kapsz akkor az szívás. Nem vagyok jártas az okmányirodás munkában, de ezek mindenképp kellenek és akkor elfogadható, hogy nincs nálad érvényes vezetői engedély.
Pohi, illetve a rendőrkollégák:
Az volna a kérdésem, hogy holnap megyek az okmányirodába leadni a vizsgaigazolásom a motor jogsihoz, innen amíg megjön a jogsi az mondjuk 10 nap, nem fontos. Adnak ugye egy papírt, és úgy tudom, hogy ezzel akkor lehet vezetni a motort, ha előtte már volt motorra jogsim. Fel tudnátok világosítani, hogy mire számíthatok ha azzal vezetek úgy, hogy csak B-s jogsim volt előtte? Szerdán mindenképp kell mennem, mert műszakiztatom a motort. Köszönöm a válaszokat!
Azok kilincsből vannak,mint az u.gy. Simson dugatyyú a M..ed91-től.
Inkább kanálaluminiumból mint az olcsó olasz alufelnik
...meg újrahasznosított sörösdobozból van,hogy olcsó legyen...
Kollégával tervezzük, hogy gyártunk rá saját tervezésű bukócsövet, ami csak akkor ér le amikor kell neki. Ez így nem állapot, elég veszélyes, mert nagyon kiemeli a motort, meg el is görbül mert kaki tervezés és nem is nagyon véd inkább csak oldalra fordít és kárt okoz.
Nem tudom találkoztunk e, de nincs jelenleg saját motorom amivel el lehetne indulni túrázni.
ja egyébként holvagy pohi mociszsaru ha szabad kérdeznem? nem voltál a rendörmocisoknak szervezett túrán?:) egy dtm es tag volt a főmocis tag aki szervezte...és csak zsaruk voltak. asszem 4 napja volt a túra...szerintem már tuti talkoztunk
bocsezshogy visszahozom ezt az alufóliás témát de márt megint láttam és elmondom hogy szokták. egész egyszerűen csak leszakítasz egy darab fóliát és becsomagolod vele a rendszámot. könnyen és gyorsan fel illetve leszedhető...ennyi.
40-ből a 17.az nagyon jó föleg hogy nem tudtál gyakorolni(az a lelke a dolognak) ,igen az a csuf vas nagyon para,én most emelem föl a kipufogót az ülés vonaláig mert az is leér mint barom,azt emelgeti a hátulját,majd dobok képet milyen lett,a lábtartokat már lecseréltem sportosra mert a gyári"véletlenül" lekopott
Pohi, tudsz jönni picit msn-re? Kérdésem van.
Minden a szabálysértési előadótól függ, a hozzáállásodtól, és a körülményektől, pont azoktól a mit leírtál. Nem lehet rá összeget és eltiltási időt mondani. Nagyon nagy hátárok és kombinációk között mozog a dolog.
ÓÓÓÓóóó El!

Hát nem nagyon, mert mindenki készült otthon a versenyre rajtunk kívül (mi helyszíneltünk) így csak olyan 70%-osan sikerült megcsinálni a szűk fordítók miatt. Na de majd jövőre ha megszoktam a kicsikét . Egy dolog viszont überállat volt. Volt gyorsasági rész és hallottam, hogy leér valami. Ki voltam ülve rendesen, olyan R1 stílusban csak a térdem nem raktam le, mert drága a ruha . Na szóval első bemelegítő kör volt Rabócs ring vagy mi, ilyen gokart és supermot pálya és úgy akartam menni, hogy normálisan. Ez az első kanyarig tartott ahol már karcolt is a vas rendesen. Úgy raktam a lábam, hogy tudjam emelni a belső íven, mivel a lábtartó hamar leér. Pár kanyar után, gondoltam belehúzok és még emeltem a lábamon és rádöntöttem izomból.......itt volt a meglepetés, mert felült a bukócsőre a vas és kicsit megugrott a hátulja....a pályán le sem esett a dolog nyomtam tovább a 4 kört, bár a balos visszafordítók egyre jobban mentek. Lejöttem a pályáról és vagy egy óra múlva néztem meg a vasat. Hát feltűnt, hogy a jobb oldalon kopott a bukócső , hmmmmm nézem a másik oldalt....bakker (na ez volt amit izomból leraktam ) hát picit behajlott és megkopott az alja, a sziréna széle meg megolvadt . Szóval igazad volt, "leér a kóceráj" még így BT020-as gumival is, bár a tempó nem volt nagy a kicsi pálya és a nagy visszafordítók miatt. Egyébként jó volt a verseny 40-ből lettem a 17., először voltam ilyenen és még a motor sem annyira vált eggyé velem, de jövőre mindenképpen jobb eredményre számítok, főlleg ha lesz idő előtte gyakorolni .
Csá na hogy sikerült a boják közötti bénázás