Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kalap szar, de alkalmi vétel volt. A váltó az amivel nagyon óvattal kell bánni. A Mackmotor elfogadható,jó a fogyasztása. Ennyi. Ha nem veszem át elvették volna a régi gazdától.
a magnumra adjál már vmi értelmes választ, hogy az mért jó? 1 évet húztam most le vele, de rendesen pezsgőt bontottam, hogy megszabadultam tőle
1990 F12 Euró 0, 1996 Actros 1840, 1999 FH12, 2001FH12, 2000 430as Magnum. Mind euró2. Visszatérünk a tönkremenésre majd év végén.
Ezzel a részével nem vagyok tisztában, nekünk az adr miatt "tűrhető" a fuvardíjunk.
Ja, a kicsik a pár autósok...mi tényleg szarért-hugyért dolgozunk....,de a nagyok nem....nemrég kiderült, hogy a napocskás mennyiért vette el tőlünk a fuvarokat, azt hittük még nálunk is olcsóbban....hát nem, majd' a duplájáért.....és miért?....
Volt egy pár olyan melóhelyem ahol a belföldes autók épp 0szaladósak voltak és a nemzetközisek tartották fent a céget...
idén vetek kukoricát aztán egész(jövő) évben puliszkát zabálok
aztán bekaphatja mindeni úszkálni fogok a lében
Ha euro2-ed van akkor tönkre mész....mivel a fuvaroztató hüléye lenne a nagyobb díjat kifizetni, kifizeti a legkisebbet és oldja meg a fuvarozó, hogy olyan autója legyen ami annyival megy.....csakhogy jelenleg a járműpark legalább 70%-a euro2-es....na azok mennek tönkre...
Nem dolgoznak olcsóbban a nagyok (ami mára már csak egy mert az összeset benyelte suttyomban).....sőt drágábbak, de megvan az oka....egy nagy cég ha jót akar magának őket hívja különben rajta vannak a hatóságok naponta na meg a visszaadott lét könnyebb egy naggyal egyben intézni mint sok kicsivel.....
Ez miatt kurva sokan megyünk tönkre...nem baj majd a napocskás fog fuvarozni államtól tehát tőlünk kapott új autókon...lehet odamenni sofőrnek....ha a matricát emelnék akár 4X-ére az még elviselhető lenne, de ez az emelés nem főleg nem euronorma alapján....jelenleg fizetek havonta 26000-et útdíjat (ez sem kevés, évi 300000 plussz a súlyadó ami csak ebben az országban van és évi 400000) és az új útdíj szerint a szokott futásomra 700000-et kell havonta fizetnem ami évi 8.4 milla.....hello, ezt biza nem én fogom kifizetni hanem mindenki a szállított termékek árában,,,,egy jó kis új adófajta mindenkinek....
Nehogy félre érthető legyek! Nem spekuláns vagyok a forint ellenében. Mindenki jól jár aki € ban kasszírozza a fuvardíjat,ÁFA mentesen(mert a nemzetközi áfa mentes) ellenben a költségei forintban értendők,áfásan. Wabard Gyuri a 4.-5. leggazdagabb ember az országban és soha nem lesz adócsalás miatt meghurcolva. Ilyen a rendszer.
az 51-esen Soltnál szoktam anyázni a dögkútnál
már nem, csak nem frissítettem a képet...
a forintromlásra nem kell már sokat várni kuszaszem ebben az évben intézi a háromszázhatvanas eurót
legyen úgy
de a vége az lesz hogy lesz egy cég ami különféle neveken fog mindent csinálni
nem most, nem 10 év múlva. de ez lesz a vége
szerencsére addig 5x elvisz a szívinfarktus engem
Nagyjából 1 a tevékenységi körzetünk. Amikor az 51es-en mész,és káromkodsz a büdös miatt K.lacháza előtt,na onnan élek én. Nem sóder!
Nem a terméket szállítom,hanem az alapanyagot amiből az élelmiszer megterem. Kb.65% export. Nekem csak az esős nyár az ellenségem(a motorozás miatt is). Sajnos a gyűlölt forintromlás is jó nekem.
túl sokmindenre......
ha az általad(is) szállított termék drágább lesz a boltokban nem fogják venni hanem azt a szart amit a multi olcsóbban árul
és így majd nem kell szállítanod
a kisember mindig beszopik
Mire gondolsz?
Ők nem cash-re tankolnak hanem kártyára. 15-20 forinttal a kiírt ár alatt,pont azért,mert 1000-1200 litert elvisznek egyszerre.
ebben azért le legyél biztos
amikor a nép fele már elmegy az egyik multiból a másikba 3 kifliért mert ott 3ft-al olcsóbb
Igazad is van ezt kell csinálni.

de hogy ne menjünk messzire LIDL saját autója nincs bérfuvarozást végeztet több céggel. 3 évet húztam le különböző cégeken keresztül a miklósi raktárnál. 1x sikerült az egyik cégnek emelést eléri kemény 500ft/forduló az amit emeltek az áron... és mindig jött másik cég aki csinálta fél évig majd rájött hogy ez nagyon nem éri meg és elment...
Engem ugyan nem tesznek tönkre. Simán áthárítom a kuncsaftra. Ők meg a végfelhasználóra. Így növekszik majd az infláció. Mielőtt azt gondolnád,hogy nem veszik meg a végterméket, mondanám,hogy élelmiszer. Amíg esznek az emberek én a tengelyen.
Nekem is cáfolnom kell,hogy a kisrendőr korrupt. 4-5 éve nem volt olyan esetem,hogy a zsaru ne csekket adott volna. Ellenben volt olyan,hogy a yard mondta mit fog szabálysértés gyanánt felírni,(biztonságiöv be nemkapcs.helyett) és akkor elég az 5000, 30helyett! Kérdeztem mire a nagylelkűség? A válasz, neki is tele a f. de meg kell lennie a napi penzumnak. Nem összegszerűen,hanem darabszámban. Így aztán nem volt felkapcsolva a tompított.
Budapest XXIII.KERULET....