Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szegeden probálkoztak a kártya lehúzóval... nem lett belőle semmi. Az osztráknak mér működik? Kiszedett az osztrák azt mondta 300eur a bünti, mutatta a master cardot, elővette a léhúzót lehúztam, pinkód és már mehettem is tovább...

Szigetszentmiklóson a pálya rendőrök egy ideig csinálták, hogy kivették a külföldi delikvenst forgalmi elvesz elkísérték csepelen a madaras teszkóhoz ott van posta, és mikor vissza jött a csóka a befizetett csekkel akkor vissza kapta a forgalmit... ez is 1 megoldás és nincs benne korrupció.
ezt a szemétláda szarházit hol lőtted?

ez a pénteki fogásom debrecenben mikepércsi kivezető
ha kártyád van ( shell, mol, stb) akkor nem az oszlopon kiírt árakon kapod az anyagot, hanem egység áron tök mindegy hogy éppen pálya melett vagy a város belsejében lévő kis ( de ugyanaz a cég) kúton tankolsz.

A tankolás az más tészta mert vannak külön tankoló kártyák DKV, Eurovag stb, ami nagyon sok országban/kúton elfogadott fizető eszköz.
Abban igazad van, hogy ezzel a km alapú útdíjjal, a kis 2-3 autós maszekokat nagyon tönkre teszik, de szerintem ez megint arra vezethető vissza, hogy szabályozatlan a fuvarozó piac és a nagy multi cégek megtehetik azt, hogy a reális fuvaríj alá mennek sőt egyenesen minuszos fuvart csinálnak csak azért, hogy uralják a piacot.
Én ezt sem értem konkrétan, melyik cég, hogy tankol
Gyakran látom, hogy a kamionok az autópálya melletti shell kúton tankolják az 1200 litert Talán a lehető legdrább helyeken.
Egy magyar kis cég(fuvarozó) próbálja keresgetni a legolcsóbb lehetőségeket. Addig egy multi fuvar cég a shell kártyát nyomja a söfőrök markába, csak azt nem értem mért jó nekik 20-30%-kal többet fizetni ugyanazért
Nem itt kezdődik.....de van itt is.
A BK-ban mennyire úgy mutatták be, mintha szó sem lenne ilyenről .......
Mert a nagy emberek szerint minden kisrendőr korrupt. Pedig nem így van. És a korrtpció nem ezen a szinten kezdődik. Csak a média elhiteti mindenkivel.
Meglesz Júliustól az akaratod. Most 240Ft/km áron megyek a nagykocsival. Ehhez majd hozzájön 88+ÁFA autópályán,55+ÁFA sima országúton. Kellemes fuvardíj emelkedést fog generálni. Persze majd tovagyűrűzik az áremelkedés és növeli az inflációt. Így kell ezt. Eddig bele se számoltam a 3400ft-ot a fuvardíjba. Nyártól majd változik a helyzet. A tranzitprobléma tényleg igaz,de mi lenne akkor,ha mondjuk olcsó üzemanyag árakkal elérnénk,hogy a RO,BG,YU,TR,GR stb. kamionok nálunk tankoljanak,mert egy kicsit olcsóbb mint otthon. Ennek a többletforgalomnak az ÁFA tartalma máris tiszta bevétel lenne a költségvetésnek. Ez csak egy ötlet. Lehetne több is,csak gondolkodni kéne! Persze jobb ez így. Lehet a csókos cégnek kiépíteni a rendszert.
11 eur volt az 1 napos kamion "matrica" ... de a románok nem vészesek árban meg ott napi matrica van mint nálunk... olyan kell mint az osztrák/lengyel/szlovék/cseh nél van km alapú. Az már tök mind1 hogy kapus box, vagy műholdas mint a myto, csak használat arányos legyen.
És minden országgal legyen kiadatás egyezmény... a rendőrnek meg büntetés esetén okirat visszatartási hatásköre...
Igazából minden téren kibasztak velünk... Ha már 10 évvel ezelőtt km alapú lenne a pálya használat akkor valószínűleg ( ha csak nem lopják azt is el) nem ílyen utak lennének.

Ha annó nem zárják be a Pannónia gyárat akkor most nem gsxr és átraival rohangálnánk hanem pancsival.
Ha nem teszik tönkre a Rábát, akkor nem daf merci és társaival dolgoznánk hanem Rábával
Ha fehérváron az Ikarust nem teszik tönkre akkor nem mi vennénk a németektől 10 éves lestrapált neoplánt hanem a németek vinnék tőlünk az új Ikarusokat.

és még lehetne sorolni a dolgokat ami miatt ide jutottunk ahol vagyunk
Én meg megfizettetném minden külföldi ótóssal az úthasználati díjat a legutolsó földútra is ,pont úgy , mint a románok (14lej/hét /személykocsi. kisteherre , nagyteherre, buszra ennél jóval több)
Ha járkálnak keresztbe-hosszába, tegyék, csak fizessenek
Ilyen téren több soron kibaszunk magunkal. Itt van pl. az autópályadíj. Magyarországon az összes kamion néhány ezer forintért minden autópályát használhat. De bármelyik irányba indulsz el az országból minden külföldi autópályán gigantikus összegeket elkérnek. Én ezt valahogy qrvára úgy csinálnám, hogy ugyananyit fizettetnék ki a külföldiából érkező kamionnal, mint amennyit egy magyar kamionnak kellene kifizetni, ha az adott országon menne keresztül.
Persze, hogy röhögnek a markukba, hisz bagóért keresztülmennek az országon. A németek legalább az igy adódó bevételt arra fordítják, hogy a saját országban lévő személyautóknak még pályahasználati díjat sem kell fizetni, mert a külföldi kamionosok ezt szépen kifinanszírozzák a pályafenntartás költségeit
Nem is ez a lényeg....
Hanem indokolatlanul tartózkodik a buszmegállóban!
Elfoglalja a helyet a valóban buszra váró emberek elől.
azt nem kérdeztem meg tőle
Oszt van-é bérlete
egyedi eset...persze
decemberben volt ez a kormány ablakos faszság és társai... pesten a központi okmányirodába is az ajtón kívül állt a sor vége
Ha már ennyire trafi téma volt akkor saját vélemény:

Elég sokat járkálok a szomszéd ( Pl, Srb,Ro, Sk,) szomszédokhoz, ott is trafiznak, nem elbújnak de van hogy messziről beláthatatlan helyen állnak... Nincs is ezzel semmi gond betartatják a szabályokat. Amit elkövettem az beismerem vállalom is a felelősséget érte.
DE itt jön ami engem idegesít: amíg a román, lengyel, szlovák, osztrák rendőr el tudja venni a papírjaimat és elkísér egy automatához ahol tudok kivenni pénzt ( az osztráknál van kártya lehúzó) és kifizetni a bírságot, vagy épp addig elveszi a jogsim amíg nem fizetek ADDIG a magyar mér csak a magyart tudja baszogatni a külföldit meg tovább engedni?

Tudom, hogy nem az útszéli rendőr tehet róla hanem a jogszabályok, de tranzit országban élünk, a rajtunk átutazókból nem kis bevételre lehetne szert tenni ha egy kicsit gondolkoznának és nem csak a csoró magyaron akarnak mindent leverni.
akkor valamit nagyon elrontottál
decemberben és januárban ez nekem 3 hetembe telt és 3 hivatalt kellett bejárnom mire a 3.ban sikerült cirka 200km re a lakhelyemtől
Úz -Zélandon a postán ez csak 10perc és nem egészen 10nzd(kb2e ft), nincs se forgalmi se törzskönyv, de jogsid kell legyen, mert anélkül nem írják át.
erre nincs mit mondani
és az a baj hogy civil autóból, tilosban parkolva, buszmegállóból sunnyogva mérni
és ha ez ma a normális..
egy jó dolog van ebben
a motorom kb fél óra alatt átírattam ebből legalább fele az volt hogy elkocogtam a postára csekket feladni
ha lett volna bankkártyám akkor max 10 perc a procedúra
10-15 éve még(sok-sok) hosszú órákat kellett sorban állni ehhez
Máshol is így van.
Ez még nem is lenne baj! Csak ha valamit az általad fizetett "államapparátussal" csináltatni akarsz, akkor megint lehúznak egy rahedli pénzzel! "Gépjárműátírás" pl!
Az egyik hozzászólás, tömören egyszerűen:ez a legdinamikusabban fejlödő iparág, a parasztkopasztás!
ebben az országban de csak egy üldözni való állat vagy!
téged üldöz a rendőr, a navos, a közterületfelügyelő, a parkolóőr, a munkavédelmi felügyelő, a tűzrendész, az önkormányzat /házadó, telekadó, kommunálisadó, iparüzési adó, teljesítményadó/ és a bánat tudja, hogy még hány élösködő akar jól élni a te nyomorúságodból!