A csalásra pedig erősen utal az, hogy a többségnek 68km/h volt a sebessége amit a cikkben is írnak és az gyakorlatilag olyan mintha vonószáron mentek volna....
Szerintem simán arra játszott, hogy hátha megunják. Nem mellesleg 200 körül viszonylag kevesen akarnak már letolni a belső sávból...
Nem mellesleg egy totál kihalt autópályán, amilyen az M6, miért is ne mehetne 200-zal? Ugyan kit veszélyeztet vele?
Nem semmi.... mondjuk 200 fölött pörögnek ám a km-ek, elég gyorsan.... Meg ugye elszáguldott, míg utána indultak, beérték az is sok km......
Hát sok a hüle.... ez van...
azért ez nem gyenge... mindenesetre pár gondolat felmerült bennem... pl.hogy 48km-en nem nézett tükörbe?...ez vicc...mert ha így van,örökre be kéne vonni a jogsit(már ha van neki...) na meg a büntetés.gondolom komoly visszatartó erő lesz,ilyen értékű autó mellett....
Elektronikus levelében feltett kérdésére a következő tájékoztatást adjuk.
A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet kimondja:
„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
11. § A jármű kipufogónyílás közelében mért közeltéri zaja (álló helyzeti zaj) nem haladhatja meg a típusbizonyítványban megadott közeltéri zaj 5 dBA-val megnövelt értékét. Ha a járműnek típusbizonyítványa nincs, vagy abban a közeltéri zaj értéke nem szerepel, abban az esetben a mért közeltéri zaj nem haladhatja meg a 3. számú mellékletben szereplő határértékeket.”
„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó további műszaki feltételek
12. § (1) A gépjárműnek a külső zajra (elhaladási zaj) vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.
(4) A jármű közeltéri zaját (álló helyzeti zaj) típusvizsgálat során meg kell határozni, és a típusbizonyítványban fel kell tüntetni.”
„Légszennyezésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
15. § A gépjármű, a segédmotoros kerékpár, a mezőgazdasági vontató és a hatósági jelzés viselésére kötelezett lassú jármű hajtómotorja által kibocsátott kipufogógázának, szennyezőanyag-tartalma nem haladhatja meg az 5. számú mellékletben meghatározott határértékeket.”
„Légszennyezésre vonatkozó további műszaki feltételek
16. § (1) A gépjárműnek vagy a gépjármű hajtómotorjának a kipufogógáz szennyezőanyag-tartalmára vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.”
A csere alkatrészként felszerelésre kerülő kipufogó dobnak, olyan alkalmazási engedéllyel kell rendelkeznie, amely az adott motorkerékpár típusra engedélyezi a felszerelését. Az alkalmazási engedélynek ki kell terjed arra is, hogy az adott típusú motorkerékpáron bevizsgálták a kipufogó dobot, és a járműre előírt jóváhagyási feltételeket ezzel is teljesíti. Az alkalmazási engedélyt vagy a műbizonylatot, ami igazolja a megfelelőséget közlekedés közben a vezetőnek magánál kell tartani. Az alkalmazási engedéllyel rendelkező alkatrész felszerelése nem minősül átalakításnak.
A 326/2011 korm. rendelet szerint meg már nem kell magadnál tartanod a biztosítási papírodat belföldön. A rendőr a rendszerből lekéri. Csak az a cink, ha ott nincs biztosítás...... akkor jól jöhet a papír alapú. Szóval nem kötelező, de jó ha nálad van.
Helyesbítve:
A lényeg:sport dobot kizárólag olyan rendszám nélküli motorra érdemes feltenni, (főleg E jelzés nélkül)amit a rendőr nem ér utol. A többi csak sallang
Sziasztok! A kérdésem az lenne, hogy sportdob téren mi az elfogadott? Tehát ha veszek egy motor ami azzal van szerelve, milyen papírok kellenek hozzá, milyen jelzés, forgalmibe be kell-e jegyezve lennie? Rendőr megállít mi a helyzet? Ha nincs műbizonylatom bünti? Vagy meg lehet anélkül is élni? Köszi előre is.
ameddig a zöld biztosítási kötvénypapíron van a dátum,addig használhatod,de biztosítóban befizetheted azonnal,vagy átutalod a kötvényszámodat feltüntetve,hamarabb jóváíródik,mint a csekkre várva
És az, hogy tudták, hogy csap szopatás, amit csinálnak...
....egyes emberek ember módjára viszonyulnak közülük is az állampolgárokhoz, de maga a szerv már kétséges....
Nem mellesleg egy totál kihalt autópályán, amilyen az M6, miért is ne mehetne 200-zal? Ugyan kit veszélyeztet vele?
Hát sok a hüle.... ez van...
A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet kimondja:
„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
11. § A jármű kipufogónyílás közelében mért közeltéri zaja (álló helyzeti zaj) nem haladhatja meg a típusbizonyítványban megadott közeltéri zaj 5 dBA-val megnövelt értékét. Ha a járműnek típusbizonyítványa nincs, vagy abban a közeltéri zaj értéke nem szerepel, abban az esetben a mért közeltéri zaj nem haladhatja meg a 3. számú mellékletben szereplő határértékeket.”
„Zajkibocsátásra és rezgésre vonatkozó további műszaki feltételek
12. § (1) A gépjárműnek a külső zajra (elhaladási zaj) vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.
(4) A jármű közeltéri zaját (álló helyzeti zaj) típusvizsgálat során meg kell határozni, és a típusbizonyítványban fel kell tüntetni.”
„Légszennyezésre vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
15. § A gépjármű, a segédmotoros kerékpár, a mezőgazdasági vontató és a hatósági jelzés viselésére kötelezett lassú jármű hajtómotorja által kibocsátott kipufogógázának, szennyezőanyag-tartalma nem haladhatja meg az 5. számú mellékletben meghatározott határértékeket.”
„Légszennyezésre vonatkozó további műszaki feltételek
16. § (1) A gépjárműnek vagy a gépjármű hajtómotorjának a kipufogógáz szennyezőanyag-tartalmára vonatkozó jóváhagyási jellel kell rendelkeznie.”
A csere alkatrészként felszerelésre kerülő kipufogó dobnak, olyan alkalmazási engedéllyel kell rendelkeznie, amely az adott motorkerékpár típusra engedélyezi a felszerelését. Az alkalmazási engedélynek ki kell terjed arra is, hogy az adott típusú motorkerékpáron bevizsgálták a kipufogó dobot, és a járműre előírt jóváhagyási feltételeket ezzel is teljesíti. Az alkalmazási engedélyt vagy a műbizonylatot, ami igazolja a megfelelőséget közlekedés közben a vezetőnek magánál kell tartani. Az alkalmazási engedéllyel rendelkező alkatrész felszerelése nem minősül átalakításnak.
Kérem tájékoztatásom szíves elfogadását.
A lényeg:sport dobot kizárólag olyan rendszám nélküli motorra érdemes feltenni, (főleg E jelzés nélkül)amit a rendőr nem ér utol. A többi csak sallang
Ennyi