Nekem is megvan az eredeti dugó arra csak gyürü kell mert az kopott el meg a csapszeg is kopott volt de nem csodálom ez is asso werke hátha jó lesz valamire de én inkább wössnert vettem mert valamivel könyebb. Eddig 210 km pakoltam bele és élmény vele menni és még hatodigban is megy. igaz nem poveres de 5500töl 9500mint az álat ugy fegteti majd csin videót.Rem a tied is jól fog müködni.
helló! Keresek Gilera RC főtengőt és Dugót gyürüt! a méretet honapra megmondom! Vagy csak esetleg az árára lennék kiváncsi , hogy kb mennyibe kerül a gyári 125-ös dugó és esetleg egy főtengő! Illetve az a problémája a tengőnek , hogy az alsó tűkosár széthulot! Nem-e tudtok valakit aki ezet a problémát orvosolni tudja illetve ha tudja milyen árakon megy ez? Előre is köszi!
próbáld meg a felső holtpont előtt 1,5mm-el ott álljon a jeladó!
ez a legtöbb 2t moci előgyújtása(illetve ott tuti beindul utánna meeht a strobi és pontosan belőni.
Szikra van, csak kérdés, hogy jó helyen adja e, mert hiába kértem képet, hogy merre kéne hogy álljon a jeladója, hiába.
A membránnal meg kétleg hogy probléma lenne, mert mindegyik membránom ugyan olyan erös, és az egyik elötte müködött a motorral.Ha a gyujtásrol raknál fel egy képet, hogy merre kéne hogy álljon, azt megköszönném.Stroboszkoppal hiába próbáljuk, csak járo motornál lehet megnézi elvileg.
Helló!ha a kipuba benzin jut az valószínüleg membrán probléma! vedd ki a membránházat és nézd meg mennyire van kitágulva!sztem ez lehet a gond !feltéve ha van szikra!
Helosztok!Légyszi segitsetek ki egy fotoval, hogy hogyan kéne fenntlennie a gyujtásnak kk 125ön .vagy ha van valaki veszprémi, segithetne egy kicsit, mert sehogy sem indul be, pedig uj dugo, gyürü, szoval kompresszioval nincs gond.rugdosom, néha pöffen, de be nem indul, illetve a kipufogoba valamiért benzin jut, amit karbigondnak tudok be.Legjobb lenne agy tapasztalt szaki közületek.Ha van vállalkozo kedvü kolléga, szerintem 2 ora alatt max megcsinálja.
na végre megoldódott a gondom a géppel.
vettem gyári ablakos dugattyút Asso Werkét, igaz még csak egy próbaút volt félig szétszedett géppel, és csak 7500ig forgattam, de érezhetően sokat javult a gép. finomabban jár és könnyedén megy, elmúlt a szenvedős kínlódos járása.
700km bejáratás aztán kiderül mit tud az öreg díggó!
De Rég jártam itt, mondjuk tavaly óta motoron se ültem
Aki ért a villamossághoz, kérdezném hogy mit kéne megnéznem a fordulatszámmérő környékén, ugyanis mióta megvan a motor(RC125) nem működik.. Engem eléggé zavar hogy ottvan az a szép műszer csak nem működik.. A komplett gyújtást már cserélték a motoron, gondolom ott lehet valami amit nem kötöttek vissza, vagy nem jól. Magának a műszernek az ellenőrzésére van valami módszer?
Sziasztok!
Nem tudjátok hogy hányas főfúvóka van a Gilera Runnerekbe?(50ccm)
Dellrottó karbi és kb 6,5litert megeszik... mekkora főfúvókát vegyek.? Idáig 65ös volt benne, most vettem bele egy 60ast 1200Ft-ért. Mégis mekkora kell?
A másik: 5000-es fordulaton indul el. Hogy lehet ezt lejjebbcsökkenteni, hogy ne pörögjön ennyit? Új tárcsa kell?
Előre is köszi!
Benzinszivatyú az tökéletesen működik! nem benzin probléma!A kérdésem a Gilera RX alaplapja megegyezik e Az MXR-ével? És nem befolyásolja a működését?!Előre is köszi!
Helló!
MIért van az hogy am motor gondol egyet és eláll! Sztem a benzinszivatyú sza.ik befele!Hogy lehet az elektronikát kijáccani hogy nyomassa a benzint állandóan! ! Vagy nem tudom mit lehetne vele kezdeni! egyáltalán hogy nézz ki az a benszivatyu elektronbika?
mostmár mindegy mert én Asso Werke gyári dugót vettem 30k volt
gyári tűgörgő meg 1300ft
csak kíváncsi voltam te mennyiért vetted
ez a legtöbb 2t moci előgyújtása(illetve ott tuti beindul utánna meeht a strobi és pontosan belőni.
A membránnal meg kétleg hogy probléma lenne, mert mindegyik membránom ugyan olyan erös, és az egyik elötte müködött a motorral.Ha a gyujtásrol raknál fel egy képet, hogy merre kéne hogy álljon, azt megköszönném.Stroboszkoppal hiába próbáljuk, csak járo motornál lehet megnézi elvileg.
üdv..................
vettem gyári ablakos dugattyút Asso Werkét, igaz még csak egy próbaút volt félig szétszedett géppel, és csak 7500ig forgattam, de érezhetően sokat javult a gép. finomabban jár és könnyedén megy, elmúlt a szenvedős kínlódos járása.
700km bejáratás aztán kiderül mit tud az öreg díggó!
amit én linkeltem be az 50es gyújtás cdi+trafó volt
mennyi volt a dugó?
én most vettem gyári Asso Werkét 30péz volt
De Rég jártam itt, mondjuk tavaly óta motoron se ültem
Aki ért a villamossághoz, kérdezném hogy mit kéne megnéznem a fordulatszámmérő környékén, ugyanis mióta megvan a motor(RC125) nem működik.. Engem eléggé zavar hogy ottvan az a szép műszer csak nem működik.. A komplett gyújtást már cserélték a motoron, gondolom ott lehet valami amit nem kötöttek vissza, vagy nem jól. Magának a műszernek az ellenőrzésére van valami módszer?
Nem tudjátok hogy hányas főfúvóka van a Gilera Runnerekbe?(50ccm)
Dellrottó karbi és kb 6,5litert megeszik... mekkora főfúvókát vegyek.? Idáig 65ös volt benne, most vettem bele egy 60ast 1200Ft-ért. Mégis mekkora kell?
A másik: 5000-es fordulaton indul el. Hogy lehet ezt lejjebbcsökkenteni, hogy ne pörögjön ennyit? Új tárcsa kell?
Előre is köszi!
És a központi teloba csak levegö kelll vagy olaj is?
MIért van az hogy am motor gondol egyet és eláll! Sztem a benzinszivatyú sza.ik befele!Hogy lehet az elektronikát kijáccani hogy nyomassa a benzint állandóan! ! Vagy nem tudom mit lehetne vele kezdeni! egyáltalán hogy nézz ki az a benszivatyu elektronbika?
Somogybabod
Ha valami kell szerintem tud segiteni.
MEgtudja valaki mondani mi a szerepe a két gödörnek a Dugon