Köszi Sztív az ötletet, de a tankba azért tettem olajat, mert teljessen nem lehet légteleníteni a különolajzást és nehogy gubanc legyen. Ma megint pucoltam a karbin arra gondoltam, hogy hátha még vmi apró szemét a gyorsítófúvókában elzárt egy járatot.Meg kellett csinálnom rugót a kipuf-blokk csatlakozáshoz, mert ami eddig volt ott az öntudatra ébredt és elsétált :) Most már döcög 80at. Nemtudom melyik segített a dolgon ez a 80 szerintem már elfogadhatóbb aztán majd bekopik. Most a powert hangolgatom még talán holnapra sikerült megtalálnom a tökéletes pózt neki. Azért ha valakinek van még valamilyen ötlete, hogy hogyan tudok többet kihozni belőle szívessen látom
Széles utat
üdv ayay , hát sztm az olaj dolog a ludas mert: a különolajzás fordulathoz mérve juttat olajat és ha keveréket tankolsz sztm sok az olaj a benzin levegő keverékben és nemolyan tökéletes égés, sztm döncsd el hogy melyiket használod én a keverék tankolásra szavazok igy nemszolhat közbe az olajpumpa elromlása. Amugy az olaj rontja az égést és kenésben van szerepe ha túlsok van belőle sztm lehetséges hogy gyengüljön a gép/ probáld ki sima benzinnel tankolva ha ugyis szarabbul megy akkor még lehet bellítási hiba.
Gilera RX 125 Arizonához tud valaki légszűrőházat, légszűrőgumicsövet, szívócsonkot, hátsó sárvédőt(csak ami a kerék fölött van)blokkpáncélt, láncvédőt, idomokat?
és olyan infók kelelnének még hogy..
mennyi olaj kell az első telókba?
blokkba mennyi olaj kell?
bármilyen inot leírást az elektronikáról..bekötések stb...ha tud vki nagyon megköszönném.
Nekem is ilyen 3 sebis blokk volt benne,de kilehet cserélni 6-osra,ha találsz hozzá váltót.Én is kiakartam,csak inkább beleraktam a 25-ös sp blokkomat.Látom spoiler készítésel foglalkozol.503-hoz tudnál késziteni blokk(alatti)spoilert? Mindkétoldalit,mert romokban van.Üdv.
Eladósorba került a gépem! Ára 250.000HUF GILERA CRONO '91
! Aki márciusban elviszi annak 200.000ft-ért oda adom! Törzskönyves, rendszámos, forgalomban lévő, rendszeresen karbantartott. Új alkatrészek: akksi, fémfékcső, fékbetét (elől hátul), levegőszűrő, DID lánc, CHT első fogaskerék, JT hátsó fogaskerék. Teljes motorfelújítás: hajtókar, dugógyűrű, csapágyak. Számlával tudom igazolni, és garanciát vállalok rá! Szerelési könyvet adok hozzá: Metszetrajzokkal, és gyári beállítási adatokkal. Csak Repsol olajjal használtam. Érdeklődni lehet egész nap, személyes találkozó csak délután. Télen garázsban tartott!
Sziasztok
Egy gilera rc 125 többnyire boldog tulajdonosa vagyok és télen egy kicsit fel lett újítva a vas. Ezalatt fúrás, dugócsere, főtengelyszabályzás, csapágycserét értek. Szombatra sikerült berkanom a blokkot és már kis is próbáltam, viszont valami oknál fogva a végsebességem drasztikus módon a felére csökkent. Szerelőm tanácsára a külön olajzás mellé még a tankba is tettem 2 deci olajat az első indítás elött. Az lenne a kérdésem, hogy ez ilyenkor ez a sebességcsökkenés normális és csak azért van, mert még össze kell kopni benne a cuccoknak meg a plussz olaj miatt, vagy valami gáz van? Karbit kipucoltam sűrítettlevegővel kifújtam minden fúvókáját. Válaszotokat előre is köszönöm
Hali!
Hát nekem úgy rémlik,h 165-ös van benne,de ma már nem vagyok otthon,már csak hétfőn tudom megnézni,mert elutazom .
De hétfőn feltétlen megnézem neked,mert eléggé valószínű,h elfogy az anyag, vagy szegény a keverék...
Helló abban tudsz segíteni hogy a dellorto VHSA 32-es karburátoban mekkora a főfúvóka vagy ha tudod az összeset? Mert az enyémben 130-as a főfúvóka. Szerintem az a baj az enyémmel hogy kicsi a főfúvóka és nem kap elegendő benzint,mert szivatóval viszont nagyon megy,ha viszont az nincs rányitvan akkor fúl gáznál behörög mintha leállítottam volna.És ezért kellene a segítséged.
megnézem neked a telógumit,gyári az nincs, csak utángyártott új (progrip) ,esetleg milyen színben kívánod?
Telóolaj mennyiséget úgy szoktuk belőni,ha nincs konkrét adat,h teljesen lenyomva (rugó benne van) 100 mm körül legyen az olaj szintje a tetejétől!
Én lada km spirálal oldotam meg mert jó a mérete. KIcsit barkácsolni kell, de én megoldottam vele. Pl kivetem a bovdenházbol és átraktam egy simo kuplung bovdenébe mert az rugalmasab. És talán a fordulatszámméröt is meglehet oldani vele csak az rövidebb ott vágni meg bekell csiszolni az éleket. Km órához paszol egy az egybe ha nem tudsz szerezni akkor probáld meg nekem jó lett semmi gond nincs vele nem ugrál a mutató szépen teszi a dolgát.
Széles utat