Ha a tel. számod az, ami az adatlapodon van, elküldöm a címem sms-ben,
postai utánvéttel megveszem 8-ért, ha a postát te állod:) Ennyit igazán megtehetsz felebarátodért:)
Ha így jó, írj ide mihamarabb légyszíves...
Üdv!
Van egy 125 2T runnerem, és az a problémám, hogy nem veszi úgy a fordulatot mint régen, eddig a szijra gyanakodtam h visszafogja motort, de most vettem rá egy újat!és semmivel se jobb még végre sem megy 95-100nál jobban pedig eddig 110-115 volt.Én gyujtás hibára gyanakszom, mert ha sztenderen van akk kipörög, de ha füstöltetném a gumit akk már nem bír és egy fordulaton a lendkerék felől olyan hang jön mintha áthúzna és zárlatot kapna,éles halk csattogás, télleg mintha szikra hangja volna, és nem is indul úgy mint rég,többet kell csavartatni és nagyobbat kell rugni és sok gázt húzni, karbi már volt szétszedve meg levegőn is lett állítva de semmivel sem lett külömb! szóval más ötletem nincs, nem szedtem még szét, csak gondoltam írok hátha találkoztatok már ilyennel
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv.: Frici
Helo!
Pár hónapja lett felújítva (dugó, gyűrű) a Gilera RX-em, azt szeretném megkérdezni, hogy meddig kell bejáratni? Eddig 300 km-t mentem vele, "power" alatt, kímélve, könnyű terepen.
hát igen így a jó móka. :) azt megköszönöm ha leméred nekem. ha 100%ban nem is ugyanaz a 2 blokk de hasonló az tuti. a kuplung az ugyanaz elvileg.a henger más de az nem lényeg most. :)
Így már izgalmasabb a dolog
Kell keresni egy kollégát aki hajlandó lemérni a bowdenje hosszát.
Ha gondolod egy SP01 bowden méreteit szívesen meg tudom adni. A lényeg úgyis a belső illetve a külső különbsége. Ha jól emlékszem az RX-ben is ugyan az a blokk dolgozik, a kuplungkar is ugyan az szerintem. Szóval nagy különbség nem lehet.
mail:fejes80@freemail.hu