Hello!
Van egy 50es runner sp-m (injektoros) pöccre indul, de amíg hideg alapjáraton kb fél percet megy és leáll. Mi lehet vele?
Mondták,hogy nézzem meg a kompresszornyomást, és a kompresszor és az injektor közti csövet,nincs e kirepedve.
Sajna nemtudom,hogy hol találom a kompresszort, ha valaki tenne föl egy képet róla megköszönném!
Egyébként nem rossz,50es-hez képest szerintem jól megy.
De idővel átszeretném épiteni karbisra és 70es henger rá, nem akarom agyontuningolni, csak mindennapos használatra,hogy jobban bírja a 100kg-om is.
Hogyan alakitsam át? Gondolom kell egy másik hengerfej,karbi+szívócsonk, és egy vákumos benzincsap+már akkor berúgószerkezet is lehet bele. de gondolom azért nem ennyire egyszerű? Ha valaki tudja irja már le! köszi elöre is.
hali,segitség kellene,van egy 350ccm dakotám,és kellen a szelephézakokat állitani,csak sejtelmam sincs mi a paramétere az ideális állésnak valakinek nincs konkrét infója?még 2napig izgatom a sárkényt asztén megy a sufniba!
Sziasztok!új vagyok itt az oldalon és mindjárt egy kérdést tennék fel!A kérdés az lenne, hogy a gilera rx125-ös motoromon nem működik a hátsó lámpa se a helyzetjelző sem pedig a féklámpa, be van kötve rendesen földelve is van minden ugyanis minden más lámpa működik!Mitől van ez vagy mitől lehet ez?
értelek. karbi állítgatás lesz én úgy érzem. mindenképpen nézzél majd vissza ide a fórumba és oszd majd meg velünk az eredményt hátha tanulunk belőle. én itt a sportmotoron szinte mindenre találtam megoldást. sokan segítenek.én is segítek ahol tudok.
üdv:gege
power nemhiszem hogy rossz.
mechanikus,
mondjuk rosszul volt összerakva(talán egy kicsit akkor jobban ment)
szétkaptam és jól összeraktam-nemraktam rá a kupakot alapjáraton hagytam és kézzel ráhúztam mélyebb és hangosabb lett innen gondoltam hogy jó(nem kell tisztítani), ráhúztam a gázt és teljesen kinyitott, innen meg azt gondoltam hogy nyit is.
na hali, köszi a segítséget!
gyújtás jó helyen van, most szar az idő a próbálgatáshoz, amint jobb lesz és haladok valamire a géppel jelentkezem, hátha segítek én is valamivel másoknak.
a gyári beállítások újkorára érvényesek és gyári alkatrészekre, hengerre stb .ha gyújtás vagy előgyújtás lenne akkor az minden sebességbe jelentkezne nem csak 5-be 6-ba ahogy írtad. ha poweres a gép még talán az is lehet, talán retkes a nyelv vagy az elektrinika szaraxik. azért nézd meg strobival veszteni nem vesztesz vele.
értem én, de minden karbinak van egy gyári beállítása.
álltalában 2,5 tekerés (ha betekered amíg lehet, utánna kifele 2,5)
ez simson, pannonia p20 meg régebbi gépekre igaz.
állítottam nem egy karbit, csak nem akarok összevissza állítgatni, amíg nem tuti hogy ez a baj.
más nem lehet?
holnap nézem meg az előgyújtást strobival.
ha az jó akkor megpróbálom a karbit.
ez nem úgy működik, hogy hány csavarás......próbálgatni kell amíg jó nem lesz. de ha nem értesz hozzá vagy még nem csináltál ilyet akkor keress egy szakit mert nagyon össze lehet kuszálni a beállításokat.
van egy csavar rajta ami nem az alapjáratot hanem a sűrítést állítja, azt mindenképp után kell állítani mert valszeg elfogy a nafta. az alapjárat is kevés....1800-2000 a normális.
szétszedtem a karbit , de tiszta volt.
állítani nem állítottam rajta, mivel pöcre indul és alapjárat minden jó
ha állítok rajta akkor elmegy minden alapjárat is.
Van egy 50es runner sp-m (injektoros) pöccre indul, de amíg hideg alapjáraton kb fél percet megy és leáll. Mi lehet vele?
Mondták,hogy nézzem meg a kompresszornyomást, és a kompresszor és az injektor közti csövet,nincs e kirepedve.
Sajna nemtudom,hogy hol találom a kompresszort, ha valaki tenne föl egy képet róla megköszönném!
Egyébként nem rossz,50es-hez képest szerintem jól megy.
De idővel átszeretném épiteni karbisra és 70es henger rá, nem akarom agyontuningolni, csak mindennapos használatra,hogy jobban bírja a 100kg-om is.
Hogyan alakitsam át? Gondolom kell egy másik hengerfej,karbi+szívócsonk, és egy vákumos benzincsap+már akkor berúgószerkezet is lehet bele. de gondolom azért nem ennyire egyszerű? Ha valaki tudja irja már le! köszi elöre is.