Igen igaza van a többikenek. Ez egy hengerszívásos gép ahogy pl: RC vagy az RX. Az a két ablak a beömlő nyílásokat nyítja hogy plusz anyagot kapjon a gép magasabb fordulaton. A nem ablakos dugó nem jó bele mert a felső 3-rom kis nyílást nem nyitja így tehát nincs elég anyag. Ez a dugó a Gilera sp02-ba illetve a Cronoba jó amik karterszívásosak. Nem okoskodok de ez így van. Ja és nekem is volt ilyen problémám csak egy 125 ös RC-vel
Helló!
Kérdésem lenne hozzátok! Van nekem egy Gilera MX-R 125 és kérdésem a következő lenne! MI van olyankor ha megyek a motorral egy idő után gondol egyet megfullad és nem is indul be!?Ma már eljátszotta 2x elsőre nagy nehezen tolásra és a gázkar játékával beindult , de másodikra már nem indult be! Szikra van , benzin van de valamiért nem indul be! Ilyenkor mi lehet a probléma?
Sajnos raktam bele próba kép 5 Liter Ukrán benzint a probléma ez óta létezik!
2. kérdés
Mikor kezd el világítani a benzin visszajelző lámpa?(hány liter van még a tankban amikor világítani kezd?)
és az Ambika márkájú dugattyúkhoz mit szóltok?
minőségileg milyen?
illetve ha rákeresek akkor mihez keressem a dugót mivel mx1-hez semmit se lehet találni?
ui: az ablakos dugatyú nem a felömlőket nyitja ,hanem a beömlő rést mert hengerbe szív ,a sima dugattyú ,pedig forgattyús házba szívó típusokhoz való .
ŐŐŐ :)
Ez a kérdés most komoly?
Ha a most benne lévő dugón semmilyen ablak nincs akkor az elég érdekes, nem is értem, hogy hogyan mehetett.
Bár érdekelne a többiek véleménye is.
nagyon idegesített már hogy nem akar jó lenni a gép, ezért szétkaptam.
a történet úgy kezdődik hogy megvettem a gépet állítólag szír új hengerrel(ami 80ezer ft volt) és 200km- volt a hengerben szóval még járatós.Ezért nem hajtottam szépen bejáródott, elkezdtem neki húzni és nem éreztem tökéletesnek sose.
kínlódás árán max 120-at ment.
Most lekaptam a hengert(amihez az egész vázat mindent le kell bontani )
megkaptam a gyári hengerét is.
az 1. képen a benne lévő dugattyú, a 2. képen a gyári dugattyú látható.
Kérdésem az lenne hogy a két dugattyú közötti kialakítás külömbség okozhatja-e hogy nem akar jól menni a gép?
alapjárat minden frankó,pöc-röf, csak fordulaton nem működik a gép.power hatás is elmarad(magas fordulaton elfogy az erő)
3. és 4.kép csak azért van hogy átérezzétek hogy ez nem simson hogy henger azt kész!
Néztem egy 2002es rendszámosat (másik motor mellé számoltam volna be), órában 34.000 km, jól ment, de eléggé csörgött zörgött. 4 tulaja volt (utánajárás után kiderült), tehát valszeg több a km benne.
A másik motor is rossz állapotban volt.
Így egyelőre nem lesz ilyen robogó...
De azért köszi!
üdv sos be keresek gilera rx 200 arizona hoz felső tőgörgőtkülső ámérő:22mm belső:18mm szélesség21,7mm csapszeg k:18mm h:55mm vagy bármilyen üzletet ahol lehet kapni mert sem a gerecse sem a italmondo nál nincs .csapszeg bontott is jólenne vagy eladó a vas árajánlatot várok
hy! nem az a fajta típus a vxr amihez nagyon hozzákell nyúlni...de pontosan nemtudom mire gondolsz? variószíj?dugó?hajtókar?
amúgy jópár 10K-t elmennek nagyobb pénzösszeg ráfordítása nélkül
sziasztok valaki megtudná nekem mondani hogy mien főtengely csapágy kell egy gilera rc vagy rx-be mármint mi a száma? És még esetleg a felső tűgörgő mérete meg a két szimeringé. Köszi
Kérdésem lenne hozzátok! Van nekem egy Gilera MX-R 125 és kérdésem a következő lenne! MI van olyankor ha megyek a motorral egy idő után gondol egyet megfullad és nem is indul be!?Ma már eljátszotta 2x elsőre nagy nehezen tolásra és a gázkar játékával beindult , de másodikra már nem indult be! Szikra van , benzin van de valamiért nem indul be! Ilyenkor mi lehet a probléma?
Sajnos raktam bele próba kép 5 Liter Ukrán benzint a probléma ez óta létezik!
2. kérdés
Mikor kezd el világítani a benzin visszajelző lámpa?(hány liter van még a tankban amikor világítani kezd?)
Előre is köszi!
elöre is kösi
ha persze kell...
Más: Igen, rosszul írtam a szívónyílást nyitja az ablak a dugón.
minőségileg milyen?
illetve ha rákeresek akkor mihez keressem a dugót mivel mx1-hez semmit se lehet találni?
Ez a kérdés most komoly?
Ha a most benne lévő dugón semmilyen ablak nincs akkor az elég érdekes, nem is értem, hogy hogyan mehetett.
Bár érdekelne a többiek véleménye is.
nagyon idegesített már hogy nem akar jó lenni a gép, ezért szétkaptam.
a történet úgy kezdődik hogy megvettem a gépet állítólag szír új hengerrel(ami 80ezer ft volt) és 200km- volt a hengerben szóval még járatós.Ezért nem hajtottam szépen bejáródott, elkezdtem neki húzni és nem éreztem tökéletesnek sose.
kínlódás árán max 120-at ment.
Most lekaptam a hengert(amihez az egész vázat mindent le kell bontani )
megkaptam a gyári hengerét is.
az 1. képen a benne lévő dugattyú, a 2. képen a gyári dugattyú látható.
Kérdésem az lenne hogy a két dugattyú közötti kialakítás külömbség okozhatja-e hogy nem akar jól menni a gép?
alapjárat minden frankó,pöc-röf, csak fordulaton nem működik a gép.power hatás is elmarad(magas fordulaton elfogy az erő)
3. és 4.kép csak azért van hogy átérezzétek hogy ez nem simson hogy henger azt kész!
Néztem egy 2002es rendszámosat (másik motor mellé számoltam volna be), órában 34.000 km, jól ment, de eléggé csörgött zörgött. 4 tulaja volt (utánajárás után kiderült), tehát valszeg több a km benne.
A másik motor is rossz állapotban volt.
Így egyelőre nem lesz ilyen robogó...
De azért köszi!
www.prox.hu
www.robogotuning.hu
amúgy jópár 10K-t elmennek nagyobb pénzösszeg ráfordítása nélkül