Értem. Akkor mit kelene serélni? Én nem értek hozzá, most a fesszabájzó a tekercseknél van vagy az csinálja át a váltóáramot egyenárammá? És mennyibe kerülne kicserélni és milyen kéne bele?
mivel 12 V-os rendszered én szerintem a feszültségszabályzóból is 12 V-nak kellene kijönnie figyeld csak meg az akkumulátor töltőt azon is van 6és12 V állítási lehetőség és ha multival rámérsz a 12v az 12 V körül tölt a 6 pedig 6 körül , ennek a motoron is igykell lennie . 5.5V kevés ahoz hogy feltöltse az aksit, vagyis feltölti csak nagyon későn és mire ez megtörténne az fogyasztók lemerítik.
Sikerült kimérnem. Az egyik sárga vezetéken 50 volt van(váltóáram) a másikon 1.3 körül(ezis váltóáram) Megmértük a fesszabályzóból kimenő áramot is ott 5.5 volt (ez már egyenáram) körül .
Ezek az értékek jók?
Énis ugy tudom hogy váltóáramot generál a mágnesek miatt. a fesszültségszabályzó azért kell mert az áram külömböző fordulatokon változik és az aksid 12 v-os és tul nagy töltö feszültség sem jó neki. A vezetékekre már nem emlékszem melyik micsoda de mintha a sárgák lennének a töltés vezetékei, a fehér pedig az váltó üres jelzésének a vezetéke. Amugy amikor vettem az mxr-t átbasztak nekemsem volt jo a feszültségszabályzó én meg ugye nemis gondoltam erre 10 km Makótól állt le mert leszivta az aksit a világítás és ugye ezen a benzinpumpa akkuról ment:S
És mondjuk a simson tekercse is jó hozzá? Átnézem valamikor még a vezetékeket mert 222kmre voltunk érte és lehet hogy kirázódótt egykét vezeték a helyéről. Van egy lógó vezeték ami talán a motorhoz megy de nem látok a motoron semmilyen csatlakozást, ahol pedig van a vezetékköteg oda meg nem ér el ugyh onnan nem eshetett le és nem tudom hogy mi az, a másik végét még nem sikerült kinyomozni, valamikor szétkapom és megnézem. A motorból kijön 4 vezeték, egy fehér, egy fekete és két citromsárga.
Egyikük lesz a világítás? És én olyat hallottam, hogy onnan váltóáram jön ki és utána egy dobozka átalakítja egyenárammá. Ez igaz?
hát nemtudom milyen a fesszabályzód . Nekem egy 125 ös-é (Motoplat 4 kivezetés)van eladó 11000 ért vettem bontva de 10 000 ért eladom . Ha meg tekercs akkor azt vagy feltudod ujjitatni 1 szakival vagy veszel használtan. Bujni kell a hirdetéseket ,meg esetleg bontóban boltban megnézni hátha van . Amugy az igen lehet a power szelep zárt állásban kell lennie állóhelyzetben.
Köszi a választ. Én eléggé nem értek ehez sajnos. Kb mennyibe kerül és merre lehet kapni? És hol kell kicserélni? Kb mint a simsonokon?
És azt le tudná valaki irni, hogy egyesben miért nem pörög ki rendesen a moci? Nagyon lassan indul, gátra is alig tudtam feljutni kis sár is megállította:S:S Lehet hogy power szelepet kell beállítani?
Sziasztok!
Tudnátok nekem abba segíteni hogy Rc 50-hez keresnék 70-es hengert vagy 50-est ami már perselyezett. Esetleg van valami ami csereszavatos vele?
Előre is köszönöm.
juhnor@citromail.hu
hmmm akk ha van minden probáld ki hogy indítózz és azután vedd ki a gyertyát, kis benzinnek lennie kéne rajta , mert az azt jelenti, hogy a keverék betud jutni a hengerbe. Ha van rajta és nemindul akkor az lehet a gyűrű vagy valahol nemtömít rendesen na meg a rossz előgyújtás is okozhatja . Nemállítódott el az alaplap?
akkor pedig vedd ki a gyertyát és a menetes részét nyomd hozzá a blokkhoz v vázhoz ,ahol érintkezni tud fém a fémmel: itt látnod kéne a szikrát ha indítózol ,ha nincs az baj cserélj gyergyát ha azzal sincs akkor drága lesz vagy vedd le a gyujtás fedelet és a lendkereket probáld meg simán kézzel megforgatni, könnyen tudod forgatni akkor nincs benne a kompresszió azis lehet a hiba oka ,mert olyankor nehezen vagy sehogysem indul. Nézd meg a hűtésrendszet van e benne folyadék, nemrossz-e a hengerfejtömítés és belefolyt a hengerbe a víz. Vagy a karbiban a fúvóka nincs e eltömődve és nézd meg a membránt is hogy jólzár e mert ha nem zár akkor nincs elősűrítés és visszadolgozik a karburátorba.Nemtudom hogy állte sokat a motor mert ha keverékkel hajtod a kkor kivállhat az olaj a karbi alján és az nemjo neki. na szoval ezért mondom hogy sok baja lehet probáld felderiteni a hiba okát
milyen jelenségekkel párosul ez ?mert igy kurvasok hibája lehet/ önindító forgatja-e a lendkereket ? karbiban van benzin?van kompresszió?van szikra?van alapjárat? lehet tul alacsony.stb ird le mit tapasztalsz
Sziasztok GILREA MX-R 125 alkatrészek eladóak forgalmis váz indítható blokk és ezer más alkatrész.A motor ugyanaz mint az endurókban csak önindítós ha valami érdekel hiív vagy dobj egy e-mailt.
Ezek az értékek jók?
Egyikük lesz a világítás? És én olyat hallottam, hogy onnan váltóáram jön ki és utána egy dobozka átalakítja egyenárammá. Ez igaz?
És azt le tudná valaki irni, hogy egyesben miért nem pörög ki rendesen a moci? Nagyon lassan indul, gátra is alig tudtam feljutni kis sár is megállította:S:S Lehet hogy power szelepet kell beállítani?
Tudnátok nekem abba segíteni hogy Rc 50-hez keresnék 70-es hengert vagy 50-est ami már perselyezett. Esetleg van valami ami csereszavatos vele?
Előre is köszönöm.
juhnor@citromail.hu
hát lehet gyürü csere? hogy azé nem indul?
de mostanába az önindito megy és semmi... forog forog és semmi
kéne segitcvség!
most kaptam 1-2-3 hette egy Gilera xr2 motort
de valamié most nemindul és nemtudom mibaja nemtudnátok segiteni?
üdv!
TEL: 06hetven2negyvennégy72kilencvenhárom
06harminc8huszonnégy69negyvenk
ilenc
E-mail:boros666kukaccitromailponthu