Am igen megfurattam és abba kerűlt újj dugó a kompresszióvan nincs is semmi gond meg a hengerfej tömítetséggel mert 11,9 báros sürítés van mert megnéztük te kb tudsz tippet monani a bajomra?
Oké megnézem bár a membrán az zár a szívocsonk nincs kirepedve de viszont szimeringees se bisztos hogy lehet mert alapjárat az olyan hogy meglehet számolni mikor robban szal 1 másodperc alatt 2 -őt robban úgy belehet állítani de viszont ha szimeringes lenne akkor meg alapjárat sincsés üresbe is fulladna (szerintem bár lehet nem) Köszi a tippet ha tényleg nem boldogulok vele akkor elviszem!csáó
Hát így látatlanban sokminden lehet!
Membránja zár rendesen,szívócsonkja nincs átrepedve,jó-e ott a tömítettség? főtengely szimerningek?
és természetesen karbi lehet,h el van dugulva.
Ha nem boldogulsz vele,akkor el kéne hozni megnézem neked! De több,mint biztos,h vmi apró hibája van ...
csáó összeraktam délután az rc-t racing olajjal, nyomatékulcsal és nem nagyob a dugó és a hengerfej közötti hézag mint 0,8mm! Beindítottam pöccre indúlt is! hagytam járni kb 10 percet utánna lehűlt majd még egy kicsit húztam a hengerfej csavarokon. Üresben szépen pörgött meg harapott de mikor elakartam indúlni vele teljesen befulladt utánnna kivettem üresbe úgyan úgy jó volt. Kb milehet a baja én mondjuk a karbira tippelek! amúgy egy 32mm-es dellorto VHSA karbi van rajta!
az átétel kisebb let mint amikor megvettem elöl 16 hejet 14 fogaskerék van hátul maratt 53. nem lehet hogy kevés a 26 delorto? gondolkodtam hogy valahonnan szerzek rá egy 30 vagy 34est. mert erö van benn emeli az elejét 1, 2 ben. ojan mintha kevés lenne az anyak. de nem sokára leszedem a hengert és kiderül hogy mienek a gyürük. de azért köszönöm a tanácsokat
Hali érdeklödnék hogy mitöl van az hogy hatodikban az istenért nem akar kipörögni a 125 rx-em az 14 fogaskerékkelsem 16 volt rajt. 1töl 5 ig nincs gond de 6 ba olyan mintha elfogyna az erö vagy az anyag. 26 delorto van rajt
valami ötlet?
Oké rendben van akkor ha megvan délután le is tudok menni érte olyan tájt mint amikor vittem mert előtte elsősegély oktatásom van. De amúgy itt van az adatlapomnál a fényképeknél az eső motor vagyis a gilera elméletileg rc de hallottam már hogy lehet vrc is tudsz erről valamit hogy mégis mi lehet ez konkrétan mert ez így néz ki gyárilag a volt tulaja szerint is de nem hasonlít a Top Rally-ra. Na akkor majd h nap megyek ha csörizel. Előre is köszi
Tudok szerezni neked felső tűgörgőt is ,csapszeget is és komplett dugószettet is ... a tűgörgő olyan 2500Ft körül van csapszeg 2000körül, dugattyú(dugó,gyűrű,csapszeg ,zégergyűrűk) 24500Ft és német Wössner gyártmány...
érdeklödnék hogy tude valaki ojan oldalt ahol gilera rx 125 höz van alkatrész. engem felsötügörgö és csapszeg érdekelne.
de kiváncsivagyok hogy menyi lehet egy dugo gyürü garnitura valaki segicsen.
Csáó azt szeretném kérdezni hogy mennyi lesz majd a postakőlség a hengerfejnek és hogy az egész kifog e jönni 36.000 ft-ból mindennel együtt? mert ha nem akkor a hengerfejet nem kérem csak legyen benne dugó,gyűrű,csapszeg és legyen megfúrva és akkor lesz így 29.000. Előre is köszi!
Akkor valószínű karbitisztítás,tankon a csap,ilyesmi...