Mint lentebb is írtam tudok neked 56,5 vagy 57,00 mm-es túlméretes dugattyút szerezni 25000 -ért ,vadi új német Wössner és pont jó a tiédhez. de feltétlen meg kell furatni és tökéletes lesz !
Ez nálunk 4000 Ft
tehát 29-ből megvan és egyenértékű egy újjal ! nem kell hüvelyeztetni !
igen neked ablakos dugattyú kell mert nem forgattyús házba szív a motorod és a dugattyún kell a lyuk hogy a membrán rendesen feltölse, mert ha nincs ablak a dugó lezárja a szívócsatornát.
az oké hogy jobb a nicasiol de már az enyém lett perselyezve így nem lessz jobb de én arra lennék kíváncsi hogy olyan dugó kell e bele ami a képen van az az ablakos!?jah és nincs nagyon kedvem újj hengert venni és nem is nagyon találni jóálapotút főleg nem olcsón! Még dugót se nagyon találok!
A nikasil tartósbb. Ha kopott a dugó,és van egy kis válla a hengernek,akkor elég honoltatni,ami 1 század+egy új dugó. Az acélhüvelyes gyorsabban kopik.Nehezebben találsz hozzá +-os dugót. A dugattyú aluminium kokila ötvözet. Hamarabb melegszik,és tágul,mint az acélhüvely,így könnyen megszorulhat. Teljesítményben csak 80%-át nyujtja a nicasilosal szemben. Nem csúszik olyan jól,nagyobb a surlódási ellenállás,nincs akkora fordulat,kisebb a teljesítmény.PL:Yamaha rd 125-öm nicasilos hengerrel pörgött 13-at,hüvelyezve 9500-at,ésfuladt,nem ment tovább. A 140 helyett csak 115-öt ment.
Nagyon köszi a segítséget igen amúgy a hengerben van a membrán szal ablakos kell bele és az enyémbe meg nem az volt de legalább már tudom hogy mért volt rossz! De itt van eggyértelműen hogy ebben a hengerben volt ez a dugó! És tudsz mondani valami linket vagy boltot ahol lehet hozzávaló dugót kapni plusszosat mert ezt a hengert furatni kell mert vállas csak azt nemtom hogy nicasiolos vagy sima fúrható?!
Ha a fényképen lévő gépről van szó,akkor az egy hengerszívásos (a hengerbe áll a membrán). Tehát ablakos dugattyú kell bele. Ha a blokkba van a membrán,akkor karterszívásos,ablak nélküli. Mivel a közvetlen a dugattyú alá szív nincs szükség ablakra. A három hátsó felömlőnek nem a felső holtponton van szerepe,hanem az alsó holtponton,mivel akkor áramlik be a dugattyú felett a keverék. A képen lévő dugó nem ahoz a típúsú hengerhez való. Hidd el,mert nekem volt (van) mindkét típusú blokkom, és nem egyszer cseréltem már dugót a 9 év alatt. Tehát neked 1000%,hogy ablakos dugó kell a gépedbe.Üdv.
Kössz a tanácsot de az enyémben nem ablakos dugattyú volt és fura is volt hogy a fölsö holtponton nem nyitott három felömt a karbi irányából szal akkor ablakos kell van egy elöbbi hozzászolásomban egy kép a duboról hogy mien volt benne akor szóval nem jo nagyon köszi a segítséget! Nézd majd meg a képet és lécci véleményezd löszi
Helló. Minden gilera dugó alá szív a karterházba, mint általában minden kétütemű motor. A kérdés: Hengerszívásos,vagy blokkszívásos.
A te esetedben ahogy látom a képeken hengerszívásos. Tehát ablakos dugattyú kell hozzá.Üdv.
szerintem vidd el gépműhelybe a blokkot meg a dugót is. Ott kimérik neked a hengert, mennyire van benne kopás, hordósság stb... Ránézésre ezt nem tudod megállapítani. Egyébként a dugattyúd se néz ki túl jól, van egy nagy karc a palástján.
Nekem is van egy rc-m, 8.5bar kompressziót mértem benne, de mondanám gyengének, azért meredek emelkedőn kettesben korrekten húz kifelé. Persze nem mondhatnám hogy annyira bika lenne, de azt se hogy ki van hajtva. Volt egy Arizonám is még power nélküli és azt erősebbnek éreztem.. Karburátorhoz én nem nyúltam, max a csavarokon állítottam kicsit. Az enyémen még PHBH28as van. A 32est szerintem a későbbi évjáratokba rakták, azok valamivel erősebbek is talán
Nagyon rakoncátlankodik a gilera rc-n de lehet hogy rcr!? valaki megtudná mondani hogy kb mi a baja mert folyamatosan lehörög vagy csak szivatóval megy anélkül meg nem pedig a legmagasabbra van álítva a benyo szint egy 32mm es Dellorto VHSB karbi van rajta nemtudom h ez a gyátia e de én már így vettem a gépet valaki tud tanácsot adni h mien beálítást kellene alkalmazni erre a karbira?! És lehet azért gyenge a motor amíg nem nyit a power mert elkopott a gyűrű?
Konkrétan emailt kell küldeni a megadott oldalakon(keresed az elérhetőségeken belül), pontosan leírva a paraméterekt, kokillaszámot vagy méretjelzést a dugattyúról.
Amúgy külön nemnagyon szokták gyűrűzni a kétüteműt szerintem...Szettben, Dugóval együtt kéne cserlni. Mintha hallottam volna szerelőktől hogy az új gyűrűt hamarabb törheti el a régi bekopott dugóval.
sajna az enyém nem ablakos és a mérete 55,965mm hogy a hengerem nicasiolos e azt nemtudom mert nemtom mi a külömbség a kettő között nekem amúgy csak gyűrűre lenne szükségem a hengerátmérőm pedig 56 mm ha dudsz gyűrűt jóállapotut belső stifteset akkor arra vevő vok
Ha az a kétablakos kell bele,mint az RX-be,akkor olyanból tudok 55,95-55,97 mm ha nicasilos,ha fúrható,akkor: 56,5 és 57mm -eset tudok neked szerezni.
ez komplett dugó gyűrű csapszeg és wössner ,német 25.000-ért házhoz megy(tehát postaköltséggel együtt)
Nekem van a gokartomba 160-as malossi henger (RX-blokkos,power nélküli)
nemrég vettem bele új dugót, de piszkosul megy a gép vele,igaz 32-es karbi van rajta
Hát végűlis szerintem csak a gyűrű van elkopva benne mert a henger nem vállas. Amúgy én nem hajtottam mert kb úgy 3 hete van nálam a gép csak fura volt h nagyon gyenge így szédszettem és kiderűlt hogy csak gyürüzni kéne! De ezeken az oldalakon nemtaláltam 94 es gilera rc 125-höz se dugót se gyűrűt ha te jobban vágod ezt a dolgot megkeresnéd nekem és elküldenéd a linkjét? Nagyon köszi!
Mint lentebb is írtam tudok neked 56,5 vagy 57,00 mm-es túlméretes dugattyút szerezni 25000 -ért ,vadi új német Wössner és pont jó a tiédhez. de feltétlen meg kell furatni és tökéletes lesz !
Ez nálunk 4000 Ft
tehát 29-ből megvan és egyenértékű egy újjal ! nem kell hüvelyeztetni !
A te esetedben ahogy látom a képeken hengerszívásos. Tehát ablakos dugattyú kell hozzá.Üdv.
Nekem is van egy rc-m, 8.5bar kompressziót mértem benne, de mondanám gyengének, azért meredek emelkedőn kettesben korrekten húz kifelé. Persze nem mondhatnám hogy annyira bika lenne, de azt se hogy ki van hajtva. Volt egy Arizonám is még power nélküli és azt erősebbnek éreztem.. Karburátorhoz én nem nyúltam, max a csavarokon állítottam kicsit. Az enyémen még PHBH28as van. A 32est szerintem a későbbi évjáratokba rakták, azok valamivel erősebbek is talán
Amúgy külön nemnagyon szokták gyűrűzni a kétüteműt szerintem...Szettben, Dugóval együtt kéne cserlni. Mintha hallottam volna szerelőktől hogy az új gyűrűt hamarabb törheti el a régi bekopott dugóval.
Ha az a kétablakos kell bele,mint az RX-be,akkor olyanból tudok 55,95-55,97 mm ha nicasilos,ha fúrható,akkor: 56,5 és 57mm -eset tudok neked szerezni.
ez komplett dugó gyűrű csapszeg és wössner ,német 25.000-ért házhoz megy(tehát postaköltséggel együtt)
Nekem van a gokartomba 160-as malossi henger (RX-blokkos,power nélküli)
nemrég vettem bele új dugót, de piszkosul megy a gép vele,igaz 32-es karbi van rajta