Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az 50 ccm -et arra értettem, hogy általában 49ccm körül vannak a mocik, ha 50 esnek vannak véve, hengertérfogat álltalában a hengerre van írva, motorszámból sztm csak a nyilvántartás pl a gyár,bolt , kpm v rendőr tudja megmondani hanyas a gép , de ha nagyon érdekel ,hogy mekkora ,akkor hengerfej le és elő a tolómérővel . Amugy lehet, hogy tényleg ktm ezt 1 ilyen moci tulaja tudná megmondani . Bóntó pl : Jánoshalma, de biztos van még sok , google-ba ird be hátha dob ki pár helyet. ilyen blokk van benne?
Szia! Tudnál írni pár Gilera bontót? Amúgy nem teljesen biztos, hogy ktm, de olajbeöntő nyíláson ktm sapka van, légszűrőház, olajtartó tank, kipufogó mind ktm, és azt hiszem a blokkban is láttunk ktm feliratot. A hengertérfogat 50cm3 alatt? Több helyen a blokkon és a motorszámban is ez van írva "kettős karika (gilerának a jele)" 62, ezek szerint 62 cm3-as lehet a henger?
A km/h meghajtó valószínűleg meg fog oldódni, de azért ha valakinek van Veglia km/h meghajtója az írjon!
hát egy 46-48 nem tudom h mekkora létezik
végülis max lesz 1 pótgyertyád
Nem tudom.
Olcsóbb mint a cdi
sajnos nem tudom gyárilag mikell bele de az enyémhez 1 autós boltban vettem 3 pólusú ngk-R-t + ha szerencséd van találsz 4 pólusú BOSCH gyertyát na az király :D hőértékileg sztm olyan 6-8-ig jólesz hozzá ,ja meg persze hosszúmenetes a gyertya. Szóval akkor gyertya hibára gyanakszol?
Hali. Nem tudod, hogy BERU 14-8DU gyertyát mivel lehet pótolni? Pl bosch ngk vagy akármilyen típussal? Vagy hogy hol tudok katalógust nézni? Gilera rv125-be kellene.
44es most van,mekorra kellene?
ja és gilera freecia mito rol még nemhallotam főleg nem 7 ebességes gileráról sztm az vagy cagiva mito de inkább cagiva freecia ha 7 sebességes, talán a cagiva-s forumon többet tudnak róla.
barna 15: gyanítom az a kipufogó szelepet vezérli ,én még mechanikusat láttam csak, hogy hogyműködik de ha szétszeded találsz ésszerű működési elvet rá biztosan.
Nagy Laci: ha igy nemsikerült akkor probáld meg bontókban mert a váz az tuti gilera szóval ahoz jónak kell lennie az azonos tipusú gilera km spirál meghajtójának. A blokkot meg nemhittem volna hogy ktm biztos gyári? a hengertérfogat meg gondolom 50 ccm alatt van.
nincs mit remélem jólesz
Okés, köszi a tippeket.
tejföl: probáld pl a www.italmondo.hu-n lehet letölteni árlistát is ez 1 hódmezővásárhelyi cég és árul alaktrészt gilerákhoz
jah most olvasom a szikrát hogy van. na nézzük logikusan a dolgot :a trafó a szikrát szolgáltatja ha van első indításra szikra akkor sztm az jó mert ha rossz, akkor valószínű egyáltalán nincs szikra nem? azt hogy mikor adjon szikrát a jeladó jelzi a trafónak ,a jeladóhoz meg a tekercsekből jön az áram.megkéne nézni multiméterrel hogy a gyujtótekercsből áramlik-e elekrtomosság a jeladó felé multiméterrel . ha jol tudom multiméter fekete vezetékét érincsd a vázhoz mert az a test a pirosat vagyis a pozitívat meg ahhoz a 2 sárga vezetékhez ami kijön a gyujtásból és önindítóval v berugóval inditgasd ha látod hogy van benne akkor anak is jónak kellene lennie. tehát lehet jeladó a hibás de azt is már eladtam. Ja és probáld meg hogy leveszed a gyujtásalapot/tekercseket és megtisztogatod őket megnézed nem szakadt vagy égett-e valami vezeték de óvatosan nehogy valami szigetelés károsodjon rajtuk mert akkor hozzáérhet a lendkerékhez és letestel. Ja és még 1 tipp ezt először probáld ki! mikor inditod a gyujtáskapcsolót lassan kapcsolgasd le-fel hátha beidul mert akkor csak érintkezési probléma lesz ,nekem is volt hogy csak igy indult be
amugy 100 % hogy elektronikus a gyujtása az rv-d nek aki azt mondja hogy kalapácsos az nem ért hozzá / a kalapácsos / megszakítós gyujtásra az a jellemző hogy kopó alaktrészei vannak mert összeérnek és 1 idő után állításra szorulnak mint pl simsonokon v mz ken de a tied ugy képzeld el, mint a babetta gyujtását csak akkor kell állítanod ha elmozdul a tekercs. Nézd meg hogy van e érintkezési hiba mert nekem is volt hogy nemadot szikrát aztán meg 1 szercsak lett hirtelen. Ja és az összes gilera 125 ös gyujtása jó rá elméletben mert ugyanazokból az alaktrészekből épülnek fel.
szeva sajnálom de 4 napja hogy eladtam a trafót
Nem tudja valaki, hogy Gilette nevű felhasználót hogyan lehet elérni?
Az emberek miért nem töltik ki az adatlapokat?
GILETTE! Ugyan ilyenem van, a trafó az biztos, érdekelne nagyon sürgősen, mag az is, hogy az elektronikára mik vannak írva. a típusszáma, mellette gilera jel, és mellette van egy szám. Asszem 20 vagy 40. na ezek az adatok kellenének. és az ára, mire gondoltál?
hali gilera mitom van 7 seb de a kipufogonál van valam bogden ami elektromos motor műkőtteti két bogdenes mi van akor ha nem működik hogy lehe javitani ha valaki tudja irj sűrgös alkatrészek is kelene köszike ja 125 cm -es
Nah...Nincs szikrám. csak első indításkor 1 darab. a szine jó. Akkor elektronika? vagy trafó?
Hali. Valaki tud nekem olyan típust mondani, aminek gyujtáselektronikája 100%-osan jó rv125-be? Sürgős volna, mert kaptam fesszabot, erre nem behal a cikra? Hihetetlen, de igaz.
Hali. Nekem is rv125-öm van, meg tudtad venni? vagy tudsz valamit róluk már?
Hali. Gilera RV125-ömben gyújtáshiba lappang. Nem tudtok valamit, hogy hogyan lehet kimérni vagy kiszűrni a hibás részt? Esetleg a gyujtótrafónak vannak-e mérhető értékein belüli hibaintervallumok? Vagy valami hasonszőrű megoldás? A motor 88vagy92-es évjáratú, egyik azt mondja CDI, valakiszerint akkor még csak kalapácsos volt...én nem tudom, a cukrászoknak nem tantottak ilyesmit.
Out-let?
Köszi, már próbáltam náluk, de sajnos nem tudnak infót adni a motorról, és csak kopó, fogyó alkatrészt tudnak hozzá szerezni.