Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Gilera DNA 50-eshez keresek berúgó fogasívet, meg ami ott még elszokott romlani, ha a fogasív szétmegy. Ilyet tudtok bontottan vagy hogy hol lehet kapni és árban kb mennyibe kerül?
Köszi előre is!
A villamos rajzon is négyvezetékes tipus van,ezért nem tuidom minek az ötödik vezeték.
igen de egy pár sorral lejjebb küldtem egy kapcsolási rajzot amin mind a 4 mind az 5vezetékes bekötés szerepel!

üdv:Zoli
Igen kedves zz4,ennyi a normál csatlakozó,de a Salcykái ötvezetékes!Töltésjelzőre tippelem az ötödiket,de az utángyártott szabályzóm is csak négyvezetékes.Ezért írtam lejjebb Salcynak hogy olcsón tudok neki küldeni ami garantáltan szabályozni fog,de töltésjelzést nem tud.
italmondo.hu
pinkmotors.hu

kb. 30e Ft
helló!

nem tujátok honnan lehet gilera rtx-hez dugót+gyürüt rendelni? És mennyiér?
helló!

nem bonyolult ez!
-a tekercsekről jön 2db sárga vezeték az megy a ~ kivezetésekre
-az aksiról a vezeték megy a + kivezetésre
-a negyedik a gyújtáskapcsolóról a kapcsoló áram

ennyi nemtöbb

sok sikert a bekötéshez!

üdv:Zoli
holnap tudja postázni?
Ehh... Én nem ilyenre gondolotam...
nekem ez too mutch...
Valami kézenfekvőbbet
hali itt egy bekötési rajz hozzá
én így vettem a gépet Tatabányáról de a srác a pink motors-nál vette a hengert 70-80e ft-ért dugóva együtt
Tisztelt Gyulabá. Hogyan kötöm be? Tudnom kell Ha kapok választ küldöm a címem. Az enyém ilyen:
Salcyka,akkor kell a fesszabályzó?Ha igen küldd el a címed az email-címemre,(adatlapomon)2500-lesz postával.
Hol vettél új hengerszettet és mennyibe került? (ha szabad tudni)
nekem új henger és dugó van benne 1500km-et járattam mondom elkezdem kicsit húzatni de 8fölé nemnagyon akar menni a fordulat (gondolom összekéne hangolni a sport szűrővel)
csak míg járatós volt nemnagyon szerettem volna pörgetni.
nekem benzin fogy el az tuti mert bármit csinálok semmi viszont ha a gyújtás kulcsal ki-majd be kapcsolom akkor egy kis idő múlva(míg feltölt a szivattyú) újból a régi és megy.
Nekem is ilyen gépem vagy, vagyis mxr, de majdnem ua! Szóval lehet rá kipuffot tenni, de akkor oldalt kell elvezetni. Sport légszűrővel ellátottat is láttam már, de nem tom mit változtat(én levegőszűrő nélkül megyek egyenlőre,mert vele nem pörög ki rendesen, nem tom mért:S) Hasonló problémám nekem is előfordul, hogy menet közben lefullad, vagy nem tom mit csinál, mintha elfogyna a benzin, de nekem azért van, mert víz került a karbiba, de ha útközben ilyet csinál, húzd rá a szivatót, és kiszívja, ha nem, akkor más problémád van, de nem hiszem hogy szivattyú, mert az vagy megy, vagy nem! Egyenlőre ennyit tudok mondani...!
szám.tech. műszerész sutyiba jártam, megoldom csak türelem kérdése.(
helló!

van egy Gilera mx1-esem
mi a véleményetek a sport légszűrőről?érdemes rárakni vagy jobb a gyári?
mivel lehetne jobb teljesítményt kihozni belőle?
lehet-e rá kapni valami sport kipuffot?
mitől lehet az hogy menet közben egyszercsak elfogy a kaja gyújtás le majd föl és kis idő múlva megint megy(ritkán csinálja)
szivattyú vagy elektronika baj lehet?

bocsi a sok kérdésért

előre is köszi a válaszokat

üdv: Zoli
Ez a baj,hogy öt kivezetésed van,nekem csak négyes volt,olyat is gyártottam,nem tudom az ötödik vezeték minek?Amit csináltam az szabályozni fog,ezt garantálom,sőt tesztképet is küldök róla,mert csomagolás előtt mégegyszer tesztelem.A gyújtás nehezebb ügy,mert CDI gyújtás,vagyis tirisztoros/kondenzátoros,nem tranzisztoros.Ennél a gyújtásnál van egy nagyfeszültségű tekercs az alaplapon,ez tölti fel a gyújtásban levő kondenzátort 200-300V-körüli feszültségre,és ezt kapcsolja a tirisztor a trafóra.Tipikus hiba hogy a nagyfeszültségű töltőtekercs testzárlatos,vagy menetzárlatos lesz,ekkor egyáltalán,vagy csak kevés,gyenge feszültséget ad le,ez pedig kevés.Másik hiba amikor a belső tároló kondenzátor lesz szakadt vagy zárlatos,de ekkor már cserélni kell a gyújtásmodult.Ha sikerül levenni a lendkereket,ellenőrizd multiméterrel a jeladó,és töltőtekercset is,nem-e esetleg zárlatosak,(magában,és testre is!)vagy éppen szakadásban vannak.Ha túl bonyolult,keress egy villamos mestert.
a blokon van egy vonal közvetlen az alaplap szélénél olyan mintha egy mély karcolás lenne uez van azalaplaponis hanetán koszos pucod le és megtalálod. ottkell lennie
Jah bocs nem biztos h emléxel, motoplat a fesszabom, és az 5 kivezetéses. Ha nincs kedved keresni berakom ide a képet
tisi még nem láttam ilyet milyen jelet keressek? semmi izgalmasat nem találtam
Tisztelt Daogyula! Mit jelent az, hogy nincs visszajelzés? Mit nem jelez vissza? Nekem csak a lámpa/duda/visszatöltés a lényeg. Ha így működik a tiéd, akkor mindenképpen kell.
Másik: valószínűleg gyújtásom oka a gép nem moccanása. Vaterán meg itt-ott láttam gyújtásvezérlőt 10-12-ért. Kérdésem a következő: Ki lehet-e szűrni ha rossz vagy ha jó a piros dobozkán van 3-3 kiv. és ha igen, mit mérjek vagy hogyan?
jaja leszeded a lendkereket és hajoltudom balrafenn 11h nál van a gyári jel daogyulának igaza van atekercs együtt mozog az alaplappal de igyis látszik a gyári beálitás jelölése!
Lehet hogy a tekercs együtt mozog az alaplappal,fel kell lazítani,és úgy eltolni,mint a Simónál.Hál istennek nekem nem kellett levennem,a fesszabályzót tőlem kérdezted?Tudok küldeni,de az nem működteti a töltésjelzőt(ha van neked)de szabályozni fog.