általában véve a Gilerákhoz motorikus és kopó alkatrészeket tudsz venni újonnan, de ha más kell az nem nagyon van vagy sokat kell rá várni. Pl. blokkalkatrészek, idomok, bizbaszok stb.. ezek csak bontásból, ha van.. Egyébként a 125ös Gilerák, lényegében ugyanarra blokkra épülnek kisebb módosításokkal. Pl. ugyan az van az enduróban, mint a gyorsaságiban, persze kisebb különbségekkel. Amúgy ezek elég jó teljesítményűek, és szerintem nincs baj a megbízhatósággal sem. de ha szétgányolt szart veszel azzal úgyis lesz bajod, akármilyen típusról is legyen szó.
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne hogy gilera sp02 motorokat nézegettem. Egy pár kérdésem lenne van e hozzá alkatrész mint a motorhoz mint idomok meg úgy átlagban. Menyire strapabíró gépek? Hogy mennek? Várom a hozzászólásokat
HELP!
Sziasztok ha bárki tud gilera nordwest-hez vagy rc 600 hoz alkatrészeket az szóljon azonnal mert érdekelne 1-2 dolog ha esetleg van még valakinek crc gyújtása arra is vevő lennék!Előre is köszi.
Általában a trafók szoktak elgyöngülni idővel,esetleg egy kis menetzárlat belül,viszont tirisztoros gyújtásnál(CDI)okozhatja a töltőtekercs vagy a belső kondenzátor hibája is.Ha nem indul,próbáld ki másik igazoltan jó trafóval és gyújtással,így ki lehet szűrni a hibás elemet.
Megvan,látom a rajz szélén a módosítást,az ötödik vezeték + tápfeszt visz a jeladóhoz,a szabályzón ott egy kis kocka jelzés van.Nálam és a főrajzon is a gyújtáskapcsolóról külön vezetéken kap vezérlő +-t a fesszabályzó és a gyújtásmodul.Valószínű egyszerűbb gyújtáskapcsoló van az RV-n így egy vezetékkel oldották meg a fesszabályzó és a gyújtásmodul tápvezérlését.
Vagyis az 50es váz ugyan az mint a 125ös és a 180as?
(Boccs hogy enyiszer irom a kérdést de nembírok magammal:) Mert sűrgős lenne)