Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek, Sziasztok!

Azután szeretnék érdeklődni hogy vettem egy Rc 50-est, és sajnos úgy látszik hogy alkatrészt a földön nem lehet hozzá beszerezni!

Ha valaki tudna nekem ebben segíteni azt nagyon megköszönném !

Esetleg ha lenne rc 50-re eladó dellorto 12-es karbitól nagyobb, az szóljon mert érdekelne!

email címem: juhnor@citromail.hu vagy itt a fórumon esetleg a számom:06709444473

Előre is köszönöm mindenkinek!

J. Norbert
Én is vettem Gyulától egy ilyen kompressziómérőt, és nagyon hasznos dolog! Most hétvégén meg is mértem többször, a 125ös blokkomban 8.5bar körüli értékek voltak. Nem tudom ez megfelelő-e, gyárilag 12bar ha jól tudom?
Váltóolajat is cseréltem, Én az IGOL BV2 racing olaját tettem bele, amit direkt kétütemű motorok váltójába fejleszettek, tele van minden jóféle adalékkal(kuplungcsúszásgátló stb..) eddig úgy tünik szereti a váltó, nem volt gond vele. 10W40 körüli viszkozitású. Igaz hogy ezekbe 15W40 motorolaj kellene gyárilag, de azóta sokat fejlődött a kenéstechnika és én az Igolban még sose csalódtam, a szerelők is dicsérik. Én csak endurózom vele tehát az átlagosnál nagyobb hőterhelés éri a blokkot, gondoltam ezért is jobb lesz mint a sima motorolaj.
peti kellene az a feszszabályzó és a sapka. nagyon sürgős. postával +egyezer? Mindennap ezreket bukok mert itt nincs munkám felmenni így meg nem tudok
Csak küldjed már...
A címem: msn-en rádírom. csörgess meg mikor feladod előtte visszahívlak megbeszéljük. Légyszíves!
Hy
Akkor kellene nekem mátrafém lánc vagy olyan 110 szemes(biztos ami biztos, 2 foggal több a hátsó fogask.) És akkor mennyi lenne?
Gilera rv eladó! Motor kihegyezve rendesen, kategoriájában 100%-os nagyon erős es pörgös motor ! Felújitás után 1000km ment
Nekem is shell-t ajánlottak, de 80W40-et. ezt tettem bele. hajtóműolaj. vagy jó bele a sima motorolaj is? A kütyü ehónap 10.-e függvénye. Esetleg a használatáról valami? Képben vagyok...csak kár hogy bekeretezve
Javaslom a kompressziómérőt vedd meg,mert az minden más benzines motorhoz is jó,később ha más motorod lesz,akkor is hasznát tudod venni!
Én Shell 15W40-t tettem bele,azt szerette az MX.Ásványit tegyél bele,mert akkor még szintetikus nemigen volt,ásványi olajjal készültek a blokkok.
Hát...a srác is 3ért adná tanksapka+kulccsal, csak nem tudom meddig érdemes várni még, nekem is jobb lenne az, mivel belevaló. A mérőkütyüt nem lehetne úgy, hogy utánvéttel eljön ide, megmérem, aztán visszaküldöm?
Egy fontos kérdés: A blokkon van egy olajbetöktőnyílás a fékkar felett, és egy pici pálca van benne min felirattal, max nincs. Na ez nekem majdnem teljesen száraz, alias nincs kenés (gondolom én). Van itthon 10W40 és 15W40-es motorolajom, de nem tudom milyet kell hivatalosan beletölteni, melyiket ajánlja?
Megtaláltam,most a rövid gyertyaadapter van rajta,mert utoljára Wartburgon használtam,de előkeresem hozzá a hosszú menetűt is,meg a toldócsövet,azzal lehet Gileránál kényelmesen mérni.2500 lesz elsőbbségi postával,másnap garantáltan megkapod.A fesszabályzón a homályos kép miatt nem látszik jól a felirat,a jobb szélső piros egyértelmű akku,a mellette levő piros/fekete lesz a gyújtáskapcsolóról jövő vezérlő+ feszültség,a barna az jó kérdés,ha egy kis reléhez megy akkor töltésjelzőre tippelek,de ilyennel még nem találkoztam.Amit én készítek az egyszerűbb ,csak szabályoz de visszajelzés nincs.Ha olcsón adják akkor szerezz helyette ugyanilyet,ha nincs akkor tudok küldeni egyet 4000-ért,ha együtt kéred a kompressziómérővel,akkor a posta is filléres lesz.
T. Gyula. Apropó! A kompressziómérő?
Minden infó érdekel:)
Ime a kép:
a két sárgán jön a váltó, mellette kettő piros megy vissza az akksiba(gondolom ő a töltés), aztán a duplasarus, felül piros közvetlen kötve a központi biztosítékkal, alatta barna a kis fémházba, amibe egy relé van és ez az egyik a négy kivezetés közül. A test meg baloldalt. képet délután tudok feldobni
Ugyanis van egy srác, aki gért nekem tanksapkát is meg gyári fesz.szabályzót, csak nem tudom napok óta elérni...:( És nagyon kedvező áron:)
De egyébként mindegy a réginek hány vezetéke van és milyen színű,ha kell a szabályzó,adok hozzá bekötési rajzot is,ha úgy kötöd be akkor lesz töltés.
Na várj,a két sárga meg a három piros az már öt vezeték!Csinálj róla egy éles képet és tedd fel ide,mert ezt már én sem értem.Abból a három pirosból nincs kettő összekötve?Mert amúgy nem értem.
A hátsó dobot nem szabad kibelezni, inkább venni kell egy Arrow, Gianelli vagy más 125ösre való hátsó dobot.
Szerintetek érdemes valamit bütykölni az RV125 kipuffjával? Nem tetszik a hangja:( Van értelme 'sportosítani'?
T. Gyula. Az van, hogy az enyémen van 4 kivezetés plussz egy dupla, plussz a test. azaz 2 sárga(váltó) 3 piros, az utolsó a duplasarus, alsó barna, és bal oldalt a test. (remélem érted mert lassan már én nem:) és mennyire megbízható?
Hali. Az szerintetek elképzelhető-e, hogy azért megy furán a motor, mert a kuplung nincs beállítva rendesen? Nekem is úgy van, hogy belövöm, és ha áll egy pár napot, érdekes megint. Vagy (NEEEEE!) tényleg motorgenerál?
Sziasztok motorvásárlás előtt álok gilra sp 01 vagy 02 akarok venni szerintetek jó vétel lenne irjatok már le mindent amit tudtok rola előre is köszönöm vagy msn re is felvehetek msn:jozsitoth@freemail.hu
Mégvalami

Nem tudom beállítani a kuplungbowdent, mert szerintem meg van nyúlva a bowden vagy kopott a szerkezet nem tudom, de a lényeg hogy a beállítócsavart nem tudom betekerni a karhoz,mert akkor nem emel ki a kuplung! Most nincs betekerve a csavar csak ott lóg, viszont így kiemel rendesen és nem csúszik. Szerintetek csak a bowden nyúlt meg vagy maga a kuplung kopott?
Sziasztok

Sürgősen Kellene Gilera RC125höz hűtősapka!
akinek van keressen a roland80@totalcar.hu vagy 70-282-7377 számon!
hello.van egy blokkom.
dolf@citromail.hu
hm...
A kompressziómérőre gondolsz?Fontos eszköz,a kompresszióból lehet tudni milyen állapotúak a gyűrűk,illetve mennyire kopott el a henger.Ha alacsony a kompresszió(gyári értékhez képest)akkor nem árt felújítani a hengert.Valahol lenni kell egynek nekem,majd előkeresem.