azért mondom tutira mert az enyém is ilyen!jó motor amugy ha rendbe van!de neked ha lenne rá valo láncod vagy ha tudsz irj már rám! ja tanksapkám van rá!
Peti istvánkirály vagy köszi:) Kb 200ezer képet végigfutottam, telefonáltam egy zacskóval, de semmi konkrétum. Egy féle volt ami hasonlított, valami n betűs, de reméltem nem az az:) Télleg rv125. Köszi mégegyszer! Esetleg ha valaki tud rá tanksapkát( leejtettem és elpattant, nem zárható és ficeg), az szólhatna Hali
membrános szinte az összes, a szívócsonk ahova a karbi csatlakoznik egy téglalap alakú beömlő nyílás a blokkon. Ebben vannak membránlapok. Feleadat megakadályozni a keverék visszajutását a karburátoe felé.
Hát, igazából újan 90 ezer forint, amin meghökkentem miután utána jártam! Dehát...nyilván ami használt legjobb esetben is a felét érné, nemtudom, még várok vele kicsit, hátha lesz jelentkező vagy találok valaki partnert ebben! És akkor ideírok a fórumra ha az megfelel! Helló
Beállítási hiba lehet, de szétszedni és kipucolni nem merem a karbit, mert a Gilera karbikról marhasok negatív véleményt olvasok. (ha szétszeded, jöhet a másik:( ... ). A Cuccot meg majd megbesz. meert kedden látom majd legközelebb a mocit, és újramérek mindent. Apropó! Az 2egyszerű nyomaték mérő" mit takar? Kinél kereshetek ilyet? Mert nekem biztosnincs:)
Sziasztok! Gilera Runner 200 VXRem van! Akitől vettem, az rakatott rá egy Leo Vince 4road kiput, de nekem sokkal jobban bejön a Mivv kiröffenő a runnerra! Végülis csak kiváncsiságból kérdem hogy tud e valaki használt Mivv Kipufogót Runner 200ra... ha igen jelezzen... bár elég kicsi erre az esély sztem :)
Az elveszett nyomatéknak két oka lehet kétüteműnél:első a főtengelyszimmering elhasználódása,ez a gyakoribb,mivel forgattyúsházba szívja először a keveréket,kis kopás is már keverékveszteséget okoz.Ekkor jobban füstöl a motor a szokásosnál,a blokkban levő olaj pedig hígabb,benzinszagú lesz.A másik pedig a gyűrű és/vagy dugattyúkopás,ezt egy kompressziómérővel könnyen ellenőrizheted.A 125-ös Gileráknak Nicasilos keménybevonatú hengere van,ezt nem minden műhely tudja felújítani,az omegamotors-nál tudják,de lehet jobb egy új hengerszettet venni.
Sajnos Msn nem megy,munkahelyi netem van kemény 25kb./s-es sebességgel.Az egyszerűbb bekötésűnek csak egy piros + vezeték az akkura, egy fekete van a - testre(vagy csak maga a fémház)és a két sárga a generátortól.Aztán van a vezérelt szabályzó,annak van még egy pirosas vezetéke ,ami a gyújtáskapcsolóról jövő + feszültséggel indítja a szabályzót,enélkül nem tud szabályozni!Ha ráadod a gyújtást akkor(de csak akkor)az egyik barnás vezetéken + feszültséget kell mérned,de hogy minek van a másik,azt én sem tudom,elvileg testszálnak(-) kéne lennie,de az meg fekete színű,esetleg töltésvisszajelző lehet.Barna színűnek elvileg a gyújtáskapcsoló utáni + tápkábelnek kell lennie,nem lehet hogy azok is pirosas kábelek,csak elbarnultak idővel?Legjobb ha multiméterrel ellenőrzöd a feszültségeket,az a biztos.Az utángyártott szabályzóm is gyújtásvezérelt,de én direktbe kötöttem,mert ha leszakad a vezérlő tápvezeték,akkor nem szabályoz és felszökik a feszültség és elfőzi az akkut!Nem tudom ezt miért így csinálták,a Yamahámon sima négyvezetékes direktszabályzó van,ha van elég hűtése,akkor tökéletes.
Gyula inkább msn ha nem baj sallair@hotmail.com. Ha ismered a Gilerat akkor meg pláne:) az enyím nem akar menni, elveszett a nyomaték, fogalmam sincs mit kell vele kezdeni:( a fesz.szabályzó érdekel, de az enyémnél a fesz.szab. és az egyenirányító egybe van építve, bár lehet hogy hüleséget mondok, de a képen másnak tűnik a kettő. Nekem 5 kivezetésem van. Kettő sárga váltó, egy piros+ és két barna, egyik a főágba másik az akksiba.
Tudom nem olyan mint egy Did lánc,de nem is 12000 ft.Mikor eladtam,másfél éve ment a gépen,addig komolyabb nyúlása nem volt,igaz zsíroztam is.Aki úgy dönt,az megveszi,aki komolyabbat akar annak ott a Did,vagy más márkásabb tipus.Terepmotorosok inkább olcsóbb láncot keresnek,mert a sáros dagonya az erősebb drágább láncot is hamar megeszi,sűrűbben kell láncot cserélniük,és nem mindegy hogy mennyiért.
Van egy 125-ös Gilera Runner robogóm, amit tuningolni szeretnék.
Lehetőleg 180 köbcentisre...
Milyen megoldást javasoltok?
Tapasztalatok?
Beszerzési források?
Ár?
Mennyire macerás, vagy egyszerű a dolog?
Salcyka,találtam két saját gyártású fesszabályzót a fiókban,ilyen volt az én MX-en is,mert persze annnak se volt jó a fesszabályzója,mikor megvettem.A 125-ös Gilerákhoz két fajta bekötésű szabályzó volt,ezt be lehet kötni mindkét tipus helyébe.Postaköltséggel 3000-ért viheted,ha kell Email-omra (adatlapomon)küldd el a telefonszámod,és megbeszéljük.Majd nézek holnapra rajzot is.
Peti neked lista szerint 428-as lánc kell az RV-hez,de lehet hogy már cseréltek a lánckerekeid.Magyar (Mátrafém) láncom van standard 5/8-os,egybe van vagy 5-méter.Írjátok meg hány szemes kell, én akkorát szabok le,a nittelőszemet rajta hagyom.Az MX-hez így 5000-be volt a cserém,sajnos a Yamahámhoz az erősített (530-as) verzió kell,így eladó.A postaköltség kb 1300 ft.
Hali. 2hete vettem egy 125-ös gyorsasági Gilera-t, de nem tudom a típusát és az évjáratát. Amit tudok, motorszám és alvázszám, ugyanis aprília idomok vannak ráépítve. Honnan tudnám kinyomozni milyen típus? Halott volt a fesz.szabályzó, kellene bele másik, de így nehéz keríteni hozzá. Ha tudtok valamit írjatok légyszi! Köszi
Hali
elektronikus forszámmérő esetében, miket kellene átvizsgálni a műszer körül, ugyanis nem mér
Eladó Gilera Dna!
Teljesen felújítattam, újra lett fújva, teljes motor generál.
2003-as, 50+20 köbcenti, írányár: 335.000
(Vagy egy az egyben csere egy A5-ös Audira! )
Van egy 125-ös Gilera Runner robogóm, amit tuningolni szeretnék.
Lehetőleg 180 köbcentisre...
Milyen megoldást javasoltok?
Tapasztalatok?
Beszerzési források?
Ár?
Mennyire macerás, vagy egyszerű a dolog?
Stb. Stb.
Köszi!
Szili
Hali