Hello
köszi szépen!
Tudtam hogy valami m betűvel kezdődik de elfelejtettem a nevét!
Dugózni kell de a régen mikor dugót gyűrűt akartam belerendelni nem volt csak 125 ösé!
Most megint utánajárok ha nem lesz dugógyűrű elhajítom mert henger is cserés!
köszi
Mindkettő jó enduró, az RC125 azért egy generációval fejlettebb, jobb motor. Nekem volt Arizona is csak a motorja volt a végletekig széthajtva, zörgött csörgött, de még így is erős volt. Elég nehéz motor, de erdőben is bárhol elmegy. Ezt eladtam. Volt RC50esem is ez volt az első motorom, és éppen tegnapelőtt vették meg.. Nagyon sajnálom mert igen jó motor volt nagyon szerettem, de az 50köbcentit eléggé kinőttem már 3év alatt.. Pedig csodaszép pattogós hangja volt. Nem is hallottam más 50es motort ami ilyen szépen lett volna hangolva gyárilag.
Én most RC125öst akarok venni, csak nem nagyon találok olyat ami az én igényeimnek megfelel(gyári állapot). Amúgy az RC is igen jó erdőbe vagy földutakra, jól bírja a terepet, magas felépítés és hosszu rugóutak miatt. Plusz ottvan a jó kis 125ös poweres blokk amivel bárhol elmegy
Hello
Egy kis segítséget kérnék
Gilera 503 RC50 motorokban milyen típusú blokk van szerelve!
Valakinek esetleg van hosszá alkatrész bontva vagy van külön blokk eladó leginkább henger érdekelne
Lehetőleg mihamarabb mert sürgős
Köszi mindent előre is
(a csatolt blokkról lenen szó milyen a típusa)
Helló! Nekem egy rx 125 van,és kéne egy kis infó! Szerintem szar lehet a gyújtása mert beindul de berakom 1-esbe és hátrafelé indul el!Csak az a gáz hogy nem tudom hogy kell gyújtást állítani rajta!Motorja még most lett bejáratva és hidegen is nehezen indul!A gyertyánál nincs szikra,de gondolom ha a gyújtást sikerül beállítani akkor ez is megszűnik!Amúgy nagyon erős!
Meglett a bibi!Rájöttem!Meg lazult valamiért a fogaskoszorúnál a csavar ami az egészet tartja!Így megszorult az egész!Örülök hogy nem lett semmi komolyabb!
Sziasztok!Gilera runner 180 2 t robogómmal ma mentem és egyszer csak visító hangot adott és leállt!Indítottam újra beindul csak elég szar hangja van!Mintha szorulna az ékszíj!Marhára ideg vagyok valaki esetleg ezek alapján tudna valamit írni hogy mi lehet?Vagy lehet dugattyú lesz a bibi?:-(((
Szia,
Nekem RX Arizonám van, kb. 5 hónapja vettem, 32600 km-rel. Teljesen gyári, hozzá sincs nyúlva a blokkjához, ezért még pár ezer kilométer és fel kell újítani. Azóta 960km-ert mentem vele, és semmi baja, kivéve miután kipucoltam a karburátort....(visszább leírtam mi a gond)
Egyébként sztem nagyon megbízható, bárhol bármikor indul, hidegen-melegen 1-2. rúgásra. A hűtése is nagyon jó, bár ha 20-30-al tökölök akkor kicsit felmelegszik. Váltójára kuplungjára nem lehet semmi panasz, és nagyon kényelmes! Élvezet vele motorozni, volt, hogy 100-150 km-ert mentem vele megállás nélkül. Én terepen használom, ott is nagyon jól megállja a helyét, kicsit pörgetni kell és bárhol fel/el megy. De hát a 2T-et pörgetni kell :) Kissé nehéz (~140kg) de meg lehet szokni. Nem poweres csak membrános, erre a napokban jöttem rá, de így akkor még hihetetlenebb, hogy ilyen erős Egy DT elbújhat mellette. Fogyasztását még nem mértem le, de sztem elfogadható, ha 6000 fölött használom akkor kicsit sokat eszik, de úgysem tesz jót neki ha állandóan nyúzom.
Egyedül az alkatrész ellátás szól ellene, mivel több mint 15 éve a Gilera már csak robogókat gyárt, szóval elektronikát, idomokat, apróságokat csak bontóból tudsz rá szerezni, de motorikus alkatrészeket több motoros boltban lehet hozzá rendelni, szóval nem vészes.
Összességében ha egy nem kinyírt, jó állapotban lévőt veszel, sztem megéri, ha rendszeresen karbantartod hosszú évekig nem lesz baja. Nem is értem mért szüntették be a gyártását...
Az RC-ket nem ismerem, úgy tudom azok inkább utcaiak.
Sziasztok.Információt szeretnék kérni az rc125 és az rx arizona típusu motorokról. Hogy van e valakinek mi a véleménye rólla? (megbízhatóság, alkatrész, fogyasztás stb) segítségeteket köszönöm
Hali, és hol tudnám lekérdezni hogy milyen típusom van? A vázon és motoron kívül minden Aprilia, többi Gilera. Azt mondták, boltokban van olyan programuk, hogy motorszám alapján kidob mindent a gép. Nos, ilyennel még nem találkoztam...:( Estetleg olyan oldal? Vagy valami hasonLO?
köszi szépen!
Tudtam hogy valami m betűvel kezdődik de elfelejtettem a nevét!
Dugózni kell de a régen mikor dugót gyűrűt akartam belerendelni nem volt csak 125 ösé!
Most megint utánajárok ha nem lesz dugógyűrű elhajítom mert henger is cserés!
köszi
Amúgy mi baja van?
Mindkettő jó enduró, az RC125 azért egy generációval fejlettebb, jobb motor. Nekem volt Arizona is csak a motorja volt a végletekig széthajtva, zörgött csörgött, de még így is erős volt. Elég nehéz motor, de erdőben is bárhol elmegy. Ezt eladtam. Volt RC50esem is ez volt az első motorom, és éppen tegnapelőtt vették meg.. Nagyon sajnálom mert igen jó motor volt nagyon szerettem, de az 50köbcentit eléggé kinőttem már 3év alatt.. Pedig csodaszép pattogós hangja volt. Nem is hallottam más 50es motort ami ilyen szépen lett volna hangolva gyárilag.
Én most RC125öst akarok venni, csak nem nagyon találok olyat ami az én igényeimnek megfelel(gyári állapot). Amúgy az RC is igen jó erdőbe vagy földutakra, jól bírja a terepet, magas felépítés és hosszu rugóutak miatt. Plusz ottvan a jó kis 125ös poweres blokk amivel bárhol elmegy
Egy kis segítséget kérnék
Gilera 503 RC50 motorokban milyen típusú blokk van szerelve!
Valakinek esetleg van hosszá alkatrész bontva vagy van külön blokk eladó leginkább henger érdekelne
Lehetőleg mihamarabb mert sürgős
Köszi mindent előre is
(a csatolt blokkról lenen szó milyen a típusa)
szerintem nézd meg a deknit. nekem egyszer meglazultak a csavarok és hozzáért valamihez és az miatt visitott
Nekem RX Arizonám van, kb. 5 hónapja vettem, 32600 km-rel. Teljesen gyári, hozzá sincs nyúlva a blokkjához, ezért még pár ezer kilométer és fel kell újítani. Azóta 960km-ert mentem vele, és semmi baja, kivéve miután kipucoltam a karburátort....(visszább leírtam mi a gond)
Egyébként sztem nagyon megbízható, bárhol bármikor indul, hidegen-melegen 1-2. rúgásra. A hűtése is nagyon jó, bár ha 20-30-al tökölök akkor kicsit felmelegszik. Váltójára kuplungjára nem lehet semmi panasz, és nagyon kényelmes! Élvezet vele motorozni, volt, hogy 100-150 km-ert mentem vele megállás nélkül. Én terepen használom, ott is nagyon jól megállja a helyét, kicsit pörgetni kell és bárhol fel/el megy. De hát a 2T-et pörgetni kell :) Kissé nehéz (~140kg) de meg lehet szokni. Nem poweres csak membrános, erre a napokban jöttem rá, de így akkor még hihetetlenebb, hogy ilyen erős Egy DT elbújhat mellette. Fogyasztását még nem mértem le, de sztem elfogadható, ha 6000 fölött használom akkor kicsit sokat eszik, de úgysem tesz jót neki ha állandóan nyúzom.
Egyedül az alkatrész ellátás szól ellene, mivel több mint 15 éve a Gilera már csak robogókat gyárt, szóval elektronikát, idomokat, apróságokat csak bontóból tudsz rá szerezni, de motorikus alkatrészeket több motoros boltban lehet hozzá rendelni, szóval nem vészes.
Összességében ha egy nem kinyírt, jó állapotban lévőt veszel, sztem megéri, ha rendszeresen karbantartod hosszú évekig nem lesz baja. Nem is értem mért szüntették be a gyártását...
Az RC-ket nem ismerem, úgy tudom azok inkább utcaiak.
Eladó lett a motorom RC 125 ha érdekel valakit.
Tel:70/3207-185