Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nyit a power,és nemhizatom tovább,hanem elváltok akkor nekemis elgyengül,de talán azér mer szar az aksi állíttólag...
Arra a dologra van valakinek tippje, hogy 8-9 ezer körül miért erőlködik a motor? Meg amikor váltásnál visszaesik a fordulat, akkor is kell 1-2 másodperc, amíg átküzdi magtát ezen az intervallumon.
Adtam el,ez kimaradt.A rendszámnak annyi előnye van,hogy azzal kimehetsz külföldre.Már ha van kedved robogóval menni párszáz kilómétert.
A rendszám biztos,uniós ajánlás. Én is a bejelentés előtt három nappal adtam a Gilerát
Azért nem jobb, a Hornet is csak 170 kiló, de az 100 lóerő Igen, rendszámos, 1-2 évre előre gondolkodom, hátha tényleg bejön az 50-es papírozási mizéria ma kapom szét a hengert meg a kuplungot, talán nem lesz annyira szörnyű a dolog
Az enyémbe is ugyanez a fordított teló van,de nekem évente szimeringeztetni kell Most megin huggyozza ki az olajat...Amugy kurvajómoci,jobb mint a hornet
Hümm nem rossz... Amúőgy tudom milyen könnyedek, nekem is van egy AF1... Marha sokat mentem vele.. Csak sajnos ha évi sok km-t mész, hamar érnek a javítások... Nekem 5 év alatt majdnem 50 e belement, és így elég sokszor kellett szerelni.. :D

Egyébként jól látom, rendszámos?
ja, amúgy az volt az első, hogy levettem róla a fej és oldalidomot, egész pofásan néz ki így Meg a futóműve marha jó, elöl-hátul fém fékcső van, feszes az egész, szar úton nem lehet vele menni, de amúgy meg olyan könnyű dobálni egyik oldalról a másikra, hogy az csodás
Nem, ez egész jó, kicsit hengerfejes, ezért csak du. 5 óra után lehet használni, a hátsó rugóstagnak szar a csillapítása, de van hozzá másik, a kuplungja zörög, meg 8-9ezernél nehezen pörög ki, de ezen kívül nagyon fasza állapotú, a héten szétkapom, aztán remélem megoldom az összes kehét...
Megvetted? No muti képet róla! Ugye nem olyan darabos, mint a KTM....
A víz kering benne rendesen, a csövek átmelegszenek, meg ha este megyek vele, akkor nem melegszik annyira. Úgyis le akarom húzni a hengert, akkor úgyis meglátom majd, hogy mi a pálya. Köszi
Nálam is nyöszörgött a kuplung kinyomócsapágy,mert kevés olaj volt a blokkban.Mikor jól feltöltöttem,akkor megszűnt.Ha sokáig ment szárazon,akkor sajna cserélni kell.
Kedves mzgaba,én a Wartburggal jártam így,mikor megvettem!A hengerfejtömítés egy helyen beengedte a vizet, a hengerbe,és jött a kiegyenlítőtartályból,meg a kipufogóból is a gőz.Vagy a termosztátod rossz,és nem nyit ki.
hát nagyon-nagyon minimálisan, semmi komoly, meg a villa is marha jó, fordított teló van bent, egy-kétszer elsőkerekeztem vele, akkor se koppant fel, marha jó a futómű meg vázgeometria, nagyon tetszik ez a gép. Mikor visszaültem közvetlen ezután a Hornetre, csoppernek tűnt annak az üléspozíció, meg rugózása
Az elsővilládon a szimeringek nemengedik az olajat?
ja, rosszul mondom, a hűtő kupakjánál nyomja a vizet
Hali! Hétvégén tulaja lettem egy Sp-01-nek A gondok már jönnek is elő valakinek van tippje, hogy miért nyomja ki a vizet a kiegyenlítőtartálynál, mikor kezd melegedni? Hengerfejes lenne? Ja meg valakinél volt kuplung csörgés-zörgés esetleg? azzal mi lehet a gond, valakinek tapasztalat? Köszi szépen.
hell!
nagyon nagyon fontos lenne nincs valakinek gilera sp 2 hezgujtó trafoja feket motoplat 2 vezetékes kellene egybevan építve a gyújtás vezérlő elektrónikával.
Még nem néztük, mert dogunk volt. De ha meglesz közlöm:) köszönöm a tanácsokat
Na,megvan a töltéshiba oka?Sikerült megtalálni?
Nézd mit találtam!A kis lánckerék alatt és kicsit előtte van az üresjárati visszajelző csatlakozója.Na neked ott semmi nincs,ha jól látom,onnan hiányzik a vezeték!Na megyek haza,jó éjt.
Nem emlékszem már jól,de az is lehet,hogy a fehér vezeték is a gyújtásmodulba megy,abba a kis gumírozott kockába,ami fel van húzva a gyújtótrafóra.De ha megy a motor,akkor nem tudom,lehet hogy forgásérzékelő a powernek,vagy a túlpörgés tiltáshoz.Pontosan nem tudom,pont ehhez a tipushoz nem sikerült villamos rajzot találnom,műszerrel gyorsan kimértem a fesszabályzó nemtöltését.A lendkerék és gyújtás nálam tökéletes volt,ezekhez nem kellett hozzányúlnom.Hát ennyi,viszlát holnap.
Az akku biztosítékát is nézzétek meg.Az előbb ezt elírtam.Az akku mellett kell lennie.
Na nézzük sorjában:a mágnes van letörve,emiatt biztos hogy kevesebb gerjesztést kapnak a tekercsek,de szerintem világítás nélkül még ennek elégnek kellene lennie.Gépkönyv szerint 120W-ak a gerjesztőtekercsek,ha csak a fele van meg,akkor is el kéne vinnie az AC-pumpát meg a gyújtást!a kettő együtt kb.40-45W fogyasztást jelent.A két sárga a töltőszál,az egyik le is van szigetelve,nézzétek meg hogy miért,nem-e elszakadt!A másik trükk a fesszabályzónál van:a jobb szélső piros/fekete megy az akksira,de egy bztin keresztül.Na ez nekem összeolvadt,ez is okozhat hibát.A másik piros vezeték meg a gyújtáskapcsolótól ad vezérlést a fesszabályzónak.Ha a piros szálon nem kap feszültséget,nem fog szabályozni.Zet én sem tudom miért csinálták így.Meg kell nézni,nem-e leszakadt egy vezeték a fesszabályzóról,mozgassátok meg a csatlakozoókat,hátha kontakthibás.Az is lehet hogy belső hibája van a fesszabályzónak,nekem is ez volt a fő probléma.A fehér vezetéken 12v-os feszültséget mértem,mikor a riasztót kötöttem be,úgy emlékszem hogy az üresfokozati visszajelző lámpához megy.Ezt könnyen tudjátok ellenőrizni.