Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. Ha valakit érdekel van egy eladó Gilera RX-em! Az adatlapomnál van fönn róla kép!
Nekem ugyanaz a runnerem van mint neked/2006-új tipus,50-es/.Folytás kivétele után,gianelli extra sportdob lett rá téve,illetve 5gr-os gőrgők. így megy 85-öt,és nagyon jól gyorsul.
szia! sajnos nem tudok, nem volt még ilyen problémám szerencsére!
köszi a segitséget. ki ez a vrga szabolcs.ées egy feszszabályzo kb milyen árban lehet.de még egyszer köszi a segitséget.
Kérdezd meg Varga Szabolcsot.06-30-2699298
hello nem tudsz nekem segitteni?hol tudnák szerezni a gilera xr1 hez feszszabályzot.bontott is jo lenne. vagy alkatrész boltot hol találhatok. köszi
Szevasztok! Valaki nem tudná nekem megmérni vagy valahonnét megtudni, egy powervezérlő elektromágnes ellenállását? fontos lenne!
Benzinszint megvan ezt megnéztük, karbi nem koszos.
A keverék beállítás lehet hogy nem jo mert eléggé füstöl meg ugyebár az egész gázbovden ki lett cserélve és így más lett a beállítás.
A power nagyon könyen jár, mindenféle erőfeszítés nélkül el lehet mozdítani.
Mi is a tekercsre gondoltunk, meg itt egy vilamosági szerelő azt mondta hogy az is lehet hogy valahol áthúz, ezel nekünk az volt a fura hogy akor alapjáraton és alacsonyab fordulaton nem húz át? De azt mondta hogy nemfeltétlen. Amugymeg olyan jo erő léene bene meg mene mint a barom dehát....
Laci,a sport légszüröt felejtsd el!Annyi port tud beszivni ,hogy 2 havonta lehet felujittatni ha sokat használod!
Bocs,rosszalkodik a billentyűm,trafó és power amit rosszul írtam.
Az enyémben is mechanikus,ez a jó benne.Hát akkor még mindig két lehetséges hibaforrás van.Én az egybeépített gyújtáselektronika rafóra tippelek,de lehet rossz keverékbeállítás,alacsony úszószint,vagy kosz a karbiban.Ugyanis mikor nyit a power,hirtelen megnő a keverék be,és gázkiáramlás a hengeren keresztül.Ezért van 32-40 es karbi ezeken a blokkokon,persze így lesz nagy teljesítmény is.Nyitott pewernél kb.kétszer akkora terhelés van a karbin és a gyújtáson,mint csukva.Nézzétek meg a pwer mechanikáját,mert lehet hogy a rugó gyenge,vagy szorul a szelep a fészkében, és nem nyit rendesen szelep!
Nem tudnátok mondani nekem egy jó szervízt?Mert a békéscsabai márkaszervizbe nem naon tudtak semmit átnézni rajta,pedig mondtam hogy hallatszik a blokkbol valami furcsa hang,csak azt csinálták amit 5000km kell,naggyábol semmit... Nem is motorszalon,hanem a fiat autószervizbe van egy szerelő aki állitolag motorszerelő,de nem is rakta össze normálisan a motort!
Ja,és akarok sportkipufogót feltenni a runneremre (2006os 50ccm). Milyet tegyek szerintetek?Meg ehez is kéne egy jó szerelő,aki ért hozzá,és úgy állitja utána be a motort hogy a teljesitmény is nőjön egy kicsit!
Am a sportlégszűrőröl mi a véleményetek?
Légyszi irjatok,fontos lenne!
Sziasztok! Tudok beszerezni minden tipusu motorhoz alkatrészeket Ha érdekel írj olaszmotor@citromail.hu
Persze nem írtam le amit akarok, velük kapcsolatba :
Megéri az árukat, én 140k-ért venném meg. Az olajat mennyire eszi? fogyasztás? esetleg valami szériahiba ami előjöhetne? Enduróra használnám, felénk van elég pálya
Helló.
Kinek van Gilera RX 250-e? 1990-es körüliről ha lehet, vagy kinek volt?
Helő! Nekem egy Rc Top Rally-m van,deh a hátsó telója valószinű megadta magát,pls. ha vki tud bontott, jó állapotban lévő hátsó telót irjon!Elvileg jó hozzá az a sima rc,rx teló is!
Thx!
Hát ezen a képen nem látszik de mind1. Mechanikus a power az tuti.
De ez mehanikus poweres
Ha a power nyitásakaor dadog le,valószínű menetzárlatos a powertekercs.Lehet hogy beázott.Nem tudom ebben van e akksi?Ha igen,lehet a fesszabályzó keveset tölt,vagy hibás.A powertekercsnek nagy húzóárama van,lehet hogy elveszi az energiát a gyújtástól.
Helló!
Hát ez a motor mindig tartogat meglepetéseket. Remélem emlékszel még a problémánkra, na a szimering megoldva a kuplung is meg lett hegesztve meg ki lett centíroztatva. Akor utána kiderült hogy a tirisztor szétéget " szinte szó szerint mert nagyon büdös volt" Most szereztünk 12ezeré egy másik tirisztort, pöcre indul de amikor kinyit a power és megnőne a fordulatszám akor bedadog, komolyan mondom olyan mintha leszabályozna. Adig a bizonyos fordulatszámig nagyon faxán húz de ahogy azt eléri bedadog. Már számtalan gyertyáz beleraktunk és mindig ugyan az. Szerintünk a gyujtótekercs a problem.
Menyit rhet így ez a gép?
Ezek ujak rajta:
-első, hátsó gumi
-lánc, lánckerekek
-tirisztor
-az alaplap semrégi "de most valószínű megint cserélni kell"
-hátsó teló
-elsőteló felújítva
-új bovdenek
-felújított, teljesen zörejmentes blokk "a henger nem lett bántva mert azt mondta a szerelő hogy nagyon jo még a kompreszió és tényleg erős a gép"
Na szerinted menyit ér?
Ja amugy ez egy Rx vázba Rc blokk
Hello! Nem tudja vki hol javitanak (enduro)hátsó rugóstagot?
Kész van már a moci,csak a hátsó rugóstag..Jha egyébként Rc Top Rally 125 ;)
Most nem találom a telefonszámát,de a Vaterán hirdet Gilera alkatrészt!
Hali
Ki az a Varga Szabolcs ? Egy telefon számot elküldhetnétek.
Köszi.
csáó
tudna valaki adni egy linket a hátső főfékhengerről endurohoz? Vmiért nem pumpálja az olajat, olyan mintha csak szívná-fújná a levegőt, de olajat nem nyom:S Aza furcsa, h azt akartam h keményebb legyen a fékem, állítgattam és mostmár semmi:S Mi történhetett vele?:S
mizu?