Hát a karbival még talán elbíbelődök (az alapjároton és szivatón kívül nem találtam rajat mást),
de gyújtást azt,hogyan kell belőni?
Azt a "korongot" kell állítani amin a tekercsek vannak?
A víz valószínű azért forr fel,mert nem kering a víz.Vagy a vízszivattyú nem megy,vagy a 160-as henger vízfuratai nem oda esnek mint a 125-é,és le vannak zárva a víz útjai.
Nagyobb henger több keveréket szív,és a gyújtáspontja is előrébb van,karbit, gyújtást utána kell állítani!Hogy a Gfr miért nem pörög ki,lehet powerszelep,lehet villamos töltés hiba,valakinek itt már egyszer voltak ilyen gondjai a rossz ,elgyöngült akksi miatt!
Gilera 125ösöm van gfr.eccer leált és szétlett szedve mert nem tudtuk mi a baja arra utalt hog dugó szétszettük semmi jo volt.szét lett szedve karbi jo volt. majd végül a gyertyánál volt a szar mert rossz a pipa na mind1 ez meg lett csinálva be lett inditva motor és eccerüen azota 5ezerig megy a fordulat és 5ezernél letilt visszadob 3ezerre nem áll le csak nem pörög tovább mi lehet a baj segitsetek lécci!
Elörre kösszz!
Helló daogyula!
Légyszi segits mert úgy látom Te vágod ezeket a szerelés témákat!
A Lényeg az,hogy lecseréltem az MX-1-em 125 hengerét egy 160-ra
Erre meg szarabbul megy mint a 125-ös... Ez ellent mond a józan észnek! Mert persze minden maradt a gyári------ (Kipufogó,karbi,hűtő) Szerinted mi lehet a baj?
És még kb olyan 200 méter után felmegy a víz a pirosig-----Rossz a vízpumpa vagy egyszerüen nem bírja a hűtő? Örülnék ha ellátnál egy 1-2 infoval!
Elöre is köszi!
Sziasztok!
Kéne nekem 1 kis segitsén van egy Gilera Sp 01 em hengert és főtengelyt kell rajta cserélnem kéne nekem a leirás h kell szétszedni a blokkot vagy bármi más ami evvel kapcsolatos! ha valaki tud segiteni itt az msn cimem:bogdanalex@windowslive.com (elöre is köszi)vagy itt is ha tudna képet küldeni télleg bármi jöhet..
Megéri a 200-at is ha hibátlan,csak nálunk a japán motorok az elterjedtebbek.Meg most ebben a 125-ös sportkategóriában rengeteg eladó AF1-s,és NSR van.Pedig az MX1-s jobb náluk,mert már 6000-es fordulatnál nyit a powerszelep,míg a többinél csak 7000-7500 nál.Az enyém is eladó mert nagyobbra váltok.
Nem akarom elhinni hogy egy üzemképes gilera mx1 nem eladható 100 ezer környékén mi van ilyen szar motor, vagy mi? nem értem ennyiért ilyen állapotu mz-t se lehet kapni? mennyi az ami reális lenne érte? uraim irjatok. okosan
Eladó egy gilera mx1 125/50 szép állapoit uj lánkerékszett lánc, a hátsó gumit cserélni kell apro sérülések a fényezésen nem vészes.az ára 120ezer forint
Sziasztok! Vennék gilera DNA-t! 50 es érdekel (lehet 70 es is csak 50 es papírral legyen) :) akinek van ilyen, vegyen fel msn re: rs-engine@hotmail.com vagy e-mail: rands@citromail.hu! Üdv: Rands
Javaslom egy multiméterrel ellenőrizd járó motornál a töltést,mert lehet neked se tölt a fesszabályzó.Nekem se volt jó,a biztosítékcserén kívül azt is javítanom kellett.
Hellósztok! Nekem egy Gilera Kz125-m van és nem tudom ,hogy milyen akksi való bele,de most kicsi van benne feltételezhetően,mert az önindítót nem tekeri meg.. ez 12V 5Ah-s.És valaki tudja-e,hogy mekkora való bele gyárilag?!7-8 Ah-s?
Üdv. :Márk
Igen állt a motor majd egy évet! De néha néha azért beindítottam! É a bal indexek az esés miatt letörtek és lógtak belöle a vezetékek az indexek helyett és egyszer csak mikor mentem vele megált mint amikor nem nyitod ki a benzincsapot, lefulladt! És egyik barátommal megnéztük, rájöttünk benzint biztos kap, ezután megnéztük az elektromos vezetékeket és ne kérdezzétek mit de babrált valamit a müszerfal alatt és a motor elindult:D Utána kiprobáltam de nem ment ugy mint ahogy kellene, nem húzott olyan jól! És azt mondta a srác h nem kap elég áramot és ez ezért lehet! Ajánlatos újravezetékezni?
Vagy megpróbáljunk mást?
Alex
Na nézzük sorjában:a Gfr ugye beindul,de le is áll.Ha a szivató ralta van,akkor megy-e?Mert ha szivatóval indul,és annak visszatolása után áll le,akkor még mindig dugulásod van, vagy a benzinszinted nem jó!Az R125-nél természetesen a lógó vezeték kiüthette a biztosítékot,az akku pozitív(piros)kábelén kell lennie.Legalábbis nálam az MX-nél ott van,nekem a foglalat is megolvadt,mert valamelyik értelmes előző gazdi egy brutális 35 A-es biztosítékot tett bele,aztán mikor az ügyetlen letörte a jobb első indexlámpát,a biztosíték nem olvadt ki.Sőt,még a fesszabályzó se volt jó,úgyhogy nálam is volt egy kis villanyszerelés.
Sziasztok!
Ez az első kérdésem a lapon! Azt szeretném kérdezni tőletek hogy én elestem a motorommal még anno egy éve kb. A szerelő azt mondta az első villám el van görbülve de kiderült így egy év után h mégse na mind1 és a bal oldali indexek az esés bekövetkeztében letörtek és a vezetékek szabadon lógtak rajta és mivel azt mondták nekem h mehetek vel már kiprobáltam de lefulladt. Egy barátommal megnéztük és megállapitottuk h áramot nem kap. A kérdésem a következő: elképzelhetö h kapott egy kis rövidzárlatot és ezért állt le? mivel a vezetékek szabdon lógtak a bal oldalán. És ha igen akkor ujra kellene vezetékezni az segitene?
Elöre is köszönöm!
Üdv Alex
hát eccer beindul a motor de kb igy 5 mp-re azt ledadog leáll. ki lett tisztitva karbi nem volot gáz durrogott kipufogó gondoltunk arra hogy gyürü de semmi baja henger is jo meg dugó.. szikrát ad szakl nem tommm mi lehet lehet nem kap benzint ?
de gyújtást azt,hogyan kell belőni?
Azt a "korongot" kell állítani amin a tekercsek vannak?