Tán felforr a vized?Nyáron,mikor a melegben a forró aszfalton kellett lámpától,lámpáig araszolni,nekem is felkúszott a piros sáv határáig,aztán raktam a hűtő elé egy 12v/15w-os ventillátort.Na onnantól nem volt gond a hűtés,csak be kellett raknom hozzá egy kapcsolót is,hogy tudjam működtetni.
Azokhoz szólok elsősorban akik már tuningoltak 125-öst 160-ra! Nah, lényeg a lényeg hogy miként lehet kihozni a legtöbbet a 160-as hengerből? Kell e nagyobb hűtő, karbi, kipufogó, vagy esetleg légszűrő?
Amúgy MX-1 van! Várom a jótanácsokat...
Ha megvan a széttört,mégha hiányos is,valahogy próbáld meg rendbehozatni,összeragasztani,vagy mintának,az alapján tudnak másikat készíteni,mert pótolni már egyenlő a lehetetlennel!
Hát nem volt egyszerű,mert az SP01-02 idomnál alul jön ki a kipufogó,viszont a tartály miatt kicsit feszült,de fel lehet rakni.Alul a hiányt kipótoltam műgyantába itatott szövettel,hogy védje a tankot,az alsó és felső lyukaknál sem egyezett mindenütt ahol kellett oda fúrtam,ahol nem ott eltüntettem.Aztán átfesteni.A lenti képen látszik milyen lett.
Heló! Tudom neke pont ilyen mocim van. Azt szeretném tudni hogy nehéz volt-e felrakni az SP-02-es idomot. Mert én az mx1-es idomot összetörtem és nem kapok rá sehol. Légyszives segíts.
Még semmilyenre,még el kell adnom a mocit.Sporttúra a kedvencem,de 450000-be bele kell férnie átírással együtt.Nézegetem a motorpiaci honlapokat,500-600 cm3-ig szeretnék valami R-re végződőt.
Kedves James Bond Balázs,ha 125-ös powerszelepes sportmocit akarsz venni,akkor a Gilera MX1-es mechanikus poweres változatát javaslom.Van neki egy nagy előnye,amit kevesen tudnak:a mechanikus power már 6000-es fordulatnál nyit,míg a többi tipusnál(Aprilia és NSR is!)7000-7500 nál nyitnak a powerek!Hamarabb meglódul,így jobban húz,pedig van nála erősebb is.A másik érdekessége,hogy alul van a tankja,a blokk alatt,így a fenti tartályidom egy nagy sisak és csomagtartó.Vittem már benne 5 kiló krumplit és paprikát is.Az enyémen még váltókarszimmeringet cserélek,aztán majd a hó végén eladó lesz,mert holnaptól vizsgázom A,B-re és nagyobbra váltok.De azért majd hű leszek itt a Gilera fórumhoz is!
Üdv mindenkinek!
Kénne nekem egy kis segitség.Egyszerúen nem találok Gilera Dna 50-es alkatrészeket,idomokat...stb.
Kérlek benneteket ha tudtok segiteni hát csak tegyétek.Előre is nagyon szépen köszönöm.
Hát ennyit találtam róla,sajnos olaszul nem tudok.Nálam a VHSA32-n a jobboldali magányos csavar az alapjárati fordulat beállítója.Bal oldalt a középső a (szerintem)a keverékbbeállító,és a fekete olajcső alatti kisebb csavar a keverékolaj beállítója.Szerintem.
Hogy sportkarbi-e azt nem tudom, de ez csak 12es, nem 40es. A neten 14est találtam csak. Sztem ezeket csak kis hengerürtartalmú motorkhoz használták.
Ilyen:
Elképzelhető hogy külön kell állítani az alapjárati,és a főfúvóka keverékét,úgy emlékszem a VHSA32-n is két csavar van.Javaslom,vidd el szerelőhöz,mert ha túlállítod túlfogyasztás lesz.
A PHBD az sportkarbi, ha jól emlékszem 40-s,ezt én sem ismerem.Való igaz,a széria járművek karburátorán becsavarva dúsul a keverék,de a sportkarbikon lehet eltérő!A másik kérésre majd teszek fel képet a hűtésről,most úgyis szét van bontva a gépem.
Hello Daogyula! Neked mennyi idő kell mire bemelegszik a motor? Biztos vannak már tapaszatalataid. Tudnál képet küldeni vagy le tudnád írni h vannak bekötve csövek termosztátnál mert lehet csak az a baj vele. Előre is köszönöm szépen
Azokhoz szólok elsősorban akik már tuningoltak 125-öst 160-ra! Nah, lényeg a lényeg hogy miként lehet kihozni a legtöbbet a 160-as hengerből? Kell e nagyobb hűtő, karbi, kipufogó, vagy esetleg légszűrő?
Amúgy MX-1 van! Várom a jótanácsokat...
http://dunchan.web.elte.hu
/moc...
Szervíz könyv, és robbantott rajzok CX-hez. Jó minőség, angol nyelvű (is).
Mint tudjuk sok mindenben azonos a többi 125ös sportgéphez.
Sok sikert a karbihoz!
Kénne nekem egy kis segitség.Egyszerúen nem találok Gilera Dna 50-es alkatrészeket,idomokat...stb.
Kérlek benneteket ha tudtok segiteni hát csak tegyétek.Előre is nagyon szépen köszönöm.
Szeretnénk többet tudni a motorról. Vásárlási szándékkal érdekelne a gép. Esetleg teljes MX1-es idomzat érdekelne.
Ilyen:
Dellorto PHBD karbin akarom dúsabbra venni a keveréket némileg. Kicsit többet kapjon. Elég ha beljebb tekerem a keverékcsavart?