Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is úgy emlékszem hogy az SP már 17-es kerekekkel megy.A nikaszilos hengereknél is van túlméret,nézzétek meg a vertexpistons.com-on.
Szerintem jobbannéz ki idomokkal
Nemtom milyen a váz,az enyém nem alu,de igyiscsak 130-140 kiló szal nemvészes és szerintem kikúrt jógép csak odakell rá fighyelni...
Hy! Csak kinézetre akarok streetfightert, csőkormánnyal, idomok nélkül jól nézne ki ... Amúgy a váza alu
Fighterkedésre kárlenne elbaszni...annak a motornak pályán a helye.Amugy én úgytpm 17 es az első felnie is...legalábbis az enyémen...
Egy dugó 20-25 e... + Fúrás akkor, szerintem azt te jobban tudod :D És ennyi.. DE ha amúgy minedn egybe van rajta, kár megfaragni :P Az egy nagyon szép motor! Azzal a lapos kis sunyi rermetével :D Meg a kis trapézlámpával :D
Ezen tuti 17-es hátsó felni van akkor is Amúgy elvileg beindul, perselyezve van, csak öntött dugó van bent, és nem akar így nagyon menni. Gyári dugó+ furás vagy újraperselyezés sztem 40 körül megáll, aztán talán jó lesz. Jó lesz az nekem olyan váza van, mint az első TZR-eknek, talán alu, fightergépet faragni tökéletes lesz. Meg valamiért teccenek ... Amúgy a Fifty kis helyen elfér, kb 2 nagy kosárban Ha nem viszim el, talán nekiállok annak is....
Háát az MX-1 -esen elöl-hátul 16-os van.. És nekem ez rémlik ennél is.. A Gilera azért nem olyan lüke, mitn a honda, hogy ilyen-olyan legyen :P :D:D:D:D

Egyébként ha beindul az az SP-1, és nicasilos, akkor nem kell félned, max hónolni kell a nicasilt, ha még nem hüvelyes... Szóval így egész bátran megveheted... Csakhát +dugó.. Aztán lehet, hogy hajtókar... Egyébként a Gilerák egész tartósak... Én azt hallottam... A malagutit meg szerintem nem adnád oylan olcsón, hogy érdekelljen :D
Jah, meg itthonról páros lábbal rúgnának ki :D A Fantic is csak azért jön ma délután, és nem már szombaton jött, hogy kevesebbet lásson apa belőle :D Hogy megint kacatokat hozok...
Ja, amúgy szetm a hátsó 17-es ám, csak az elsőben nem vagyok biztos, de a Horneten is megoldottam a dolgot, igaz jó sok magyar forintért
A nagyobbik Gabit piszkálom már 2 hónapja, mert ott rohad a KTM 2 hónapja... Ez meg egy jó kis Gilera, be is indul, csak hengerfelújítás ráférne már, rám meg egy mászkálós-száguldós 25-ös:) Nem érdekel egy malaguti Fifty szétszedve óccsón?
Bár én csak kontárkodom.. De neked midnent :P Tudtommal az első-hátsó 16"-os! Gilera mániája... Aztán vegyél hozzá gumit :D És gyárilag tuti nicasilos! Ha már hüvelyezték, akkor fúrható...

De miért érdekel ez? Nem elég a KTM-ed, akarsz még valami remek állapotú motort? :P Nemám megint bevásárolsz, valami ocsó szutykot :) Aztán GAbesz apukáját meg piszkálod, hogy csinálja meg :D

Persze beszélek én... Aki önként jelentkezett, hogy összerak egy Fantic Oasis 50-et kosáról :D De annak legalább megy a motorja, csak taknya-nyála egybefolyik :D
Hi all! Valaki tudna nekem segíteni egy szakmai kérdésben Gilera SP-01-el kapcsolatban? Azt tudom, hogy marha erősek, meg minden, az érdekelne, hogy a hengere nikazilos-e gyárilag, vagy fúrható? Meg ha esetleg valaki tudja, milyen első futómű van benne, és hány milis a telója, azt is megköszönném. Ennek elektromos a powerje? Vannak típushibái a motornak? Meg tényleg 16-os az elsőfelnije ? Szívesen várok mindenféle infot. Gábor
aprilia,cagiva,gilera 50-125ccm : enduró-sport-chopper-naked bontott alkatrészek eladók:kerekek,blokkok,gyujtások,idomok,vázak,teleszkopok,

kiegészítők több tipushoz is.hívj vagy írj! 0630-2692-998,vargaszabolcs@net.info.hu
125öst olcsóbb fentartani...felújíttani meg pláne,250 sor4 forog 20ezret,nemtartalmas....
Meg pl fékbetét...nekem 1 tárcsa van,zxr250nek 2 eleve minden szarból többkell...
Nem akarok(tudok) motort venni, csak kíváncsi voltam. 250es kétütembe brutális lehet
Természetesen négyüteműnél nagyobb a javítási költség már csak a szelepek miatt is.Viszont a sornégyesek egyenletesebben húznak,elmarad a poweres rántás.De van aki azt szereti.Ha alacsony költségű gépet akarsz ott van a Yamaha RGV250-es Gamma,125 kilóval 60 ló brutális.Vagy az RD széria,bár az már nehezebb,de mindkettő egyszerű 2T-s.
Már ennyire belemerültél lenne egy félig off kérdésem, ezek már majdnem megközelítik egy 250-es sornégyes(japán pl. FZR, ZXR) gép menetteljesítményét amik persze drágábbak mint a 25ösök, de melyiket olcsóbb fentartani? arra gondolok hogy ugye azokba mindenből 4 kell stb. persze más feeling, mint a 2T, de végül is adnak annyi pluszt ezekhez a kihegyezett 125ös Gilerákhoz képest?
Egy generációval mindenképpen fejlettebb. Az arizona is jó kis enduro, de az még egy régebbi technikai színvonalat képvisel(hátul dobfék, más váz, nem minden motor poweres stb...) viszont olcsóbbak. Már 140ér lehet jó állapotút venni. Ha ilyet veszel '89 től vegyél ezek már poweresek
Én meg apriliáról azt hallottam hogy szarok, drágák a cuccok hozzájuk és sűrűn kell javítani. Szóval itt az ellenérv. Nálunk 3 csávónak volt (van) gilerája. Vannak velük bajok, de ált. minden 125-el van egy idő után. Nem felújításról beszélek hanem kisebb dolgokról. Igaz mind2 olasz ami sztem nem előnyös:) de akkor már gilera sztem
Nézd meg a 250-es géposztályban milyen jól megy most vele Simoncelli!Az AF1-es powerszelepe 7000-nél nyit,az MX1-es Gilerámé meg 6000-nél már nyitott, ennyit a gyorsulásról.A gilera annyira jó volt,sok versenyt nyert,hogy 13 év után 2006-ban újra gyártani kezdték SC125 tipusjelzéssel.
Na SP01 88-tól 90-ig 29 Le / 10100-as fordulaton (hátsó keréken mérve!)
132 Kg 171 Km/h végsebesség gyorsulás 1/4 mérföld 15,1sec/142km/h

SP02 90-93 ig 29,6 Le / 10400-as fordulat (hátsó keréken)
133 kg 171 Km/h gyorsulás 1/4 mérföld 14,9 sec/ 143Kmh
Azt tudom h az Sp széria az egy az egyben versenymotor alap csak van rajta lámpa meg ilyenek...

A Crono-t szintén 90-ben kezdék el gyártani 30Le/11200 rpm
131kg 172km/h végseb 1/4 mérföld 14.7 sec/143,8 km/h
Semmit nem tudok róla sajnos...

GFR 125 93-ban az Sp02-t leváltó modell 31,4Le/11300rpm
140kg 171km/h végseb 1/4 mérföld 14,5 sec/ 144kmh
Eszedbe ne jusson af1et venni gilera helyett! akkormár rs-t....af1 semmivel sem jobb mint a gil!
Hello! Én bátran merem ajánlani!Nekem is volt egy Gilera Sp-m! Nekem semmi gond sem volt vele szerintem megbízhatók! De neked kell tulajdonképen eldőntened hogy milyen motort veszel! Szerintem megérik a pénzüket
Hello!

most nyáron szeretnék venni egy 125 ccm-es gyorsasági motort, eleinte Aprilia af1 futurát akartam venni, de megláttam a Gilera sp01-et és sp02-t és szerintem jobban is néznek ki mint az af1-esek meg sokkal erősebbek is, de a haverjaim azt modták h szarok a Gilerák (konkrét okot nem mondtak hogy miért) és mondták hogy szerintük af1-est vegyek. Ezért kérem a segítségeteket hogy akkor mit vegyek?
és ha tényleg szarok a Gilerák, akkor miért?
Ha már itt tartunk. Valaki tud eladó gfr-t?
de a hátsó villa az viszont gfr a faszom tudja már miez...én nemvenném meg...