Hello ! Gilera sp01/02 alkatrészek eladók!:álló rész 2db (gyujtás),2hátsó felni tárcsával lánckerékkel lánncal,öninditó,lenkerék,karburátor,komplett blokk( a hengert főtengelyt javitani kell)teljes komlett idom szett,tank,(ezeket már csiszolni sem kell mert lecsiszoltam őket:)szóval igazából minden megvan hozzá mert nekem meghalt a hengerem meg a főtengelyem és inkább vettem másik motort!Elérhetőségeim:Tel:06-20-327-7067 Msn:bogdanalex@windowslive.com Emailom:csubakka123@freemail.hu
A szivattyúnak biztos nem kell folyamatosan mennie. Nekem max 5mp-ig ment kb. Utána lekell állnia és visszafolyik a fölös a tankba. Az spirálnál meg sztem sok olaj van azért nomyja ki, de a blokk jobb oldalán, a vékonyabb fedőrészt letudod szedni talán 3 inbusz tartja. Semmi nem fog szétesni ha leszeded és megnézed.
Üdv: Kérdésem lenne, aki tud segiteni a Gilera 125 MX-R tipusu motorhoz, a gondom egyike az hogy mitöl jön ki az olaj a kilométer ora spiráljánál a bloknál? mijen az a rész ott hogy van felfogatva van tömités vagy csak simán van. a másik hogy a porlaszto a két vakdugonál kifolyik az üzemanyag, mitöl? a porlaszto jo állapotu és tisztitott, ja és mégegy a tápszivattyu relléje milyen? mert valaki csak átkötötte és igy egyfolytába megy, kell mennie, vagy nem, ugyanis 20másodpercenként egy liter üzemanyagot forgat, és a gyanum hogy ezért jön a porlasztonál ki az üzemanyag de az uszo az zár a motorba nem folyik bele csak annál a két felsö vakdugonál.. help help help sos
Nekem semmi gond nem volt vele.
Alkatrész az italmondo(.hu)-nál van hozzá. Dugattyú(vertex) gyűrűvel csapszeggel zégerekkel 10850Ft de jelenleg csak 38,970mm-es méretben van, 1hó várakozási idővel meg tudnak rendelni más méretet is. Tűgörgő 1250,-, Hf és H.talptömítésgarnitúra 3600Ft. Kíváncsiságból megérdeklődtem. Szerintem nem vészes árak ezek.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy nem tudtok-e véletlenül valami varázs fogást,hogy hogyan bírnám leszedni a lendkereket ha a hagyományos módszer(lehúzó) nem működik.
Köszi előre is
Kézzel csak 2-3 bar nyomást tudsz megtartani max,de az még messze van a 10-12 bar nyomástól.Beindul a motor,csak nincs benne erő.Javaslok egy kompressziómérést.Van saját készítésű mérőm,ha Szeged közelében laksz,vagy eljössz érte ingyen megkapod.
Korábban már nézegettem és van hozzá. Hónolni lehet fúrni nem, tudomásom szerint.
Sajnos nincs kompressziómérőm, házi módszerrel próbáltam ellenőrizni de szerintem jó a motor(kicsavart gyertyanyílás befogása indítózás közben, nem tudtam befogni)
egyenlőre nem nyúlok hozzá mert jól műxik, csak érdekelne... Max 70eset tennék rá ha szétszedném. Fúrni meg nem lehet ezeket, mert nicasilos aluhengerek
biztos hogy rámegy csak ha nem akarsz legalább hajtókart erősíteni akor szereuu be csapágysorokat vagy legalább új erősebb tűgörgőt amugy ezek a motorok tulméretezve vanak ezért még sokat elbírnak csak hát ha nagy hengert kap akor érthetően nem teljes gázzal kell vele járni meg mekora hengert akarsz mert a blokktol függ mekkorát bir ha már nagyot akarsz esztergálni kell a házból vagyis a blokbol és akkor megéri legaláb erősitett hajtokart beszerezni olcson ha tudszde fúratni ne fúrass
hát ismerem a cr nem a szépségről hires hasonlo a blokk de sokminden ugyanaz fékek kezelőkarok stb de a lokk is hasonló ahogy néztem de mondom nekem fordítva volt a sebességváltó mivel fordítva volt a kar mert hátrébb van a sportmotoron a lábad mint a blokk ezért gyárilag hátul van a kar!és nem feltünő hogy fordítva van!neked meg rendesen előlső irányba néz ezért van ugy a fokozatok
Alkatrész az italmondo(.hu)-nál van hozzá. Dugattyú(vertex) gyűrűvel csapszeggel zégerekkel 10850Ft de jelenleg csak 38,970mm-es méretben van, 1hó várakozási idővel meg tudnak rendelni más méretet is. Tűgörgő 1250,-, Hf és H.talptömítésgarnitúra 3600Ft. Kíváncsiságból megérdeklődtem. Szerintem nem vészes árak ezek.
Neked eddig volt valami gond a motorjával? Ha igen te honnan szerzed bele az alkatrészt?
Szerintem senkinek nincs ilyen, de ahogy látom a motorja u.az mint az én RC-mben, ez morini blokk. Később már ezekbe is derbi blokkokat raktak.
Olyan kérdésem lenne,hogy nem tudtok-e véletlenül valami varázs fogást,hogy hogyan bírnám leszedni a lendkereket ha a hagyományos módszer(lehúzó) nem működik.
Köszi előre is
Sajnos nincs kompressziómérőm, házi módszerrel próbáltam ellenőrizni de szerintem jó a motor(kicsavart gyertyanyílás befogása indítózás közben, nem tudtam befogni)
esetleg nem tudod rámegy-e nagyobb henger erősített cserefőtengely nélkül?