Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Több mint valószinű h sp01 , mert a gfr eknek fekete a vázuk...
Hello! A motorról, amit felraktál hírdetés, az volt fenn www.motor.hu-n is. Ott pl gilera sp01-nek írták asszem és 130-ért.
Nekedmeg sok balesetmentes kilométert az új japán mocidhoz és kösz az eddigi hasznos tanácsokat,remélem ha valami van,továbbrais számíthatunk rád
Szerintemis GFR mint az enyém.
Nagyon köszönöm mindannyiótoknak, sokat segítettetek vele!
Jó motorozást mindenkinek!
Dani
Itt van gyárilag.
Az egy Gilera GFR125-ös fej és hasidom nélkül.Gondolom buktak vele,ezért ledobták róla.Gyárilag 34 lovas,a 70 ló kamu.Még a 160-as polini hengerrel is max 44 ló.
jó nyilván nem annyi.. de amúgy te sem tudod a kérdésemre a választ?
Köszi
70 le? az szép....
Üdv! Olyan kérdésem lenne a tisztelt fórumozóhoz, hogy találtam egy hírdetés azaz: http://www.sokmotor.hu/hirdete... és ez a motor a hírdetés szerint: Gilera NR 125 névre hallgat és sehol még hivatalos Gilera oldalon se találtam róla semmit. Vagy esetleg ennyire ritka lehet vagy csak szimplán a hírdetés feladója elírta a nevét? Ha valaki tud valamit erről a modellről az kérem értesítsen! Ja és véleményt kérnék a motorról, mert eléggé gondolkodóba vagyok vele.
Köszönöm.
Dani
akkor az rc jobb mint az rx?
RC Top Rally, vagy RX arizona. Lehetne még a dakota 350, de az a gilerák között is ritka főleg a jó állapotú. Az RC a legfejletteb műszaki tartalommal bír mind közül.
Okés, meglátjuk. Ütögettük amugy. Vettem új csapágyakat azzal hátha jó lesz.
Ha a csapágyak,szimmeringek helyükön vannak,csapágyfészkek tiszták,főtengelysonkák nem szorulnak neki semminek,akkor összehúzáskor amikor kezd szorulni,finoman bronz vagy más puhafém kalapáccsal ütögessétek a főtengely végét,lehet mindkét végéről kell,amíg el nem forog szabadon.Felújítottnál szinte mindig,de újaknál is előfordul,hogy a tengelyvégek kicsit lógnak,nem egy tengelyen forognak.Lehet hogy finoman a dugattyúhajtókart is koppintani kell.
sziasztok!

Egy kis segítségre, véleményre lenne szükségem. Egy Gilera Runner-ról beszélünk és szétvan húzva az egész blokk. A problémám az lenne hogy amikor összeraktuk, összehúztuk a csavarokkal a blokkot a főtengely szorul benne, nem forg. Ha egy kicsit lazítunk a csavarokon egyből nyílik szét a blokk és olyan 4-5 mm engedés után szépen forog akadály nélkül. Ha visszahúzzuk a csavarokat megint nem tudjuk forgatni mert megszorul. Már 3szor szedtük szét meg raktuk össze és ugyanugy szar... Pedig elvileg a csapágyak a helyükön.
Teendő
mert nekem a gilera tetszik
jól néz ki, jól megy és az ára is jó
ha nagyon amatőr vagy miért pont a gilera-ra esett a választásod,ha endurot szeretnél? egy dt vagy mtx akkor jobb megoldás mint a rikta olaszok
én nagyon amatőr vagyok, ezért szeretnék segítséget kérni tőletek. egy Gilerát (valamilyen endúrót) szeretnék venni, de nem tudom, hogy milyet és mennyiért vegyem. nem tudom, hogy melyik mit tud.
Ti mit ajánlanátok nekem? ha lehet ne legyen öreg (ne legyen 20 felett) és ha lehet ne legyen nagyon drága. (tudom nagyon válogatós vagyok.) előre is köszi.
Igen 90-től egyszerre gyártottak több tipust is,szinte ugyanazzal a blokkal és vázzal.Annyi eltérés volt bennük az ülésen és idomzaton kívül,hogy gyártották mechanikus és elektronikus powerrel,12-és 14000-ezres legnagyobb fordulattal 12-34 LE-vel.A blokkon hátul a karbi mögött van a gyári száma,azt írd fel és az alapján kérj hozzá alkatrészt,így biztos hozzávaló lesz.
Hello!

Olvastam itt a fórumon egy számomra érdekes adatot az SP tipusok gyártási évéről.
Ezt irtátok:Igazából ez az egész nekem is zavaros....

Nagyon jól mehetett a Gilerának akkoriban h több 125-s sportmotort is árult egyszerre..
Mondjuk nyerték is a bajnokságokat rendesen

Na SP01 88-tól 90-ig 29 Le / 10100-as fordulaton (hátsó keréken mérve!)
132 Kg 171 Km/h végsebesség gyorsulás 1/4 mérföld 15,1sec/142km/h

SP02 90-93 ig 29,6 Le / 10400-as fordulat (hátsó keréken)
133 kg 171 Km/h gyorsulás 1/4 mérföld 14,9 sec/ 143Kmh
Azt tudom h az Sp széria az egy az egyben versenymotor alap csak van rajta lámpa meg ilyenek...

Nos én nemrég vettem egy Gilera SP01-et legalább is magyar és olasz papirjain ez van csakhogy a gyártási éve 1993.Akkor mégsem SP01-es?Vagy régebben gyártották?Valaki megirhatná mert behalt a motor és alkatrész szeretnék hozzá venn.Ja és ha valaki tud dugattyut,és hengert eladót a géphez légyszi szóljon.
Köszi az infókat előre is.
Jaja, épp ezért félek tőle egy picit, mondjuk eddig csak utcán motoroztam, a terep kimaradt, de nem szeretek kínlódni a motorokkal, azt szeretem, ha kezes egy gép, és tudom, naggyából mire számíthatok... Elsőre azért szerintem pont jó lenne.
Én nem ugrattam vele sose, erdőben használom, gondolom egy két kisebb ugrást kibír, de nem arra való. Az RCk futóműve jól bírja a terepet a nagy rugóutakkal, de nem krosszozásra valók
138 kiló krosszozni amúgy is nagyon sok.
Hy! Engem igazából azért érdekel, mert 250-es, 125-ösbe csak krosszmotor jöhetne szóba, de azt meg nem akarom félévente újítgatni. Egyedül a súlya miatt félek, 138 kilót írnak rá, ha ledobok róla mindent, úgy se megy sztem 130 alá, meg a felépítése is elég robosztus, nem egy kis szöcske.... A tiédnek milyen a futóműve? kisebb ugratásokat bírja? Azért ki akarok nézni krosszpályára is, de nem tudom, ott mennyire lenne kezes...
Biztos tovább tart mint egy 125ös, de alkatrész nem nagyon lesz hozzá, bár látni most is pár db-ot a neten, sztem endurózni jó. A 250es motor a ritka forgótárcsás vezérlésű, a megszokot membrános helyett. Érdekes megoldás, a karbi a motor oldalához csatlakozik. 120-140ezret megérhet szerintem, ha jó állapotban van.