Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hellosztok!


Gilera GFR-em van és lenne pár kérdésem rolla akinek iene van vagy ért hozá szoljon vagy adja meg msnét kössz!
Hello mindenkinek!
Kérném a segitségeteket keresek gilera rtx 125.höz idomokat!oldalsó és hütű idomokat!nem találol sehol! aki tud segitsen pls előre is köszönöm!
Hali!

Nemtudtok valami jó kis ragadós gumit 16"-ra?
Nagy szívás ez az MX-1 kerék...
Sziasztok! Kellene egy kis segitség! Valaki nem tudja véletlenül hogy mitől lehet az, hogy 5.ben alig pörög ki és 6.-ban teljesen elveszti a fordulatot a motorom? Mit lehetne vele tenni? Nagyon idegesítő dolog
Magyart biztos hogy nem találsz hozzá. Jóesetben olasz, de ne kimondottan mx1-re keress hanem sp-re mert majdnem ugyan azok. Nézd vissza a hozzászólásokat, ha jól emlékszem van valami amit fel tudsz használni.
MX-1 re ilyen gépkönyvet honnan tudok szerezni? Magyar van egyálatalán?
Gilera Runner(az uj fajta) re műszerfal eladó! vadonat uj! gilera dna ra rendeltük de nem jó rá,ezért árulom!
A problémám az hogy a motort elektronikája tacsonvan kötések szempontjából! alkatrészbaja nincs a gépnek,csak jó lenne tudni melyik kábel hova megy.!csak sajnos hiába méregetem ki,1001 kábel helyét pontosan megtalálni .!Azért kerültem ilyen gondba mert az előző gazdája összevissza kevert mindent!Alkatrészeket beszereztem mostmár csak tudnom kéne mit hova kössek!
Vagyis segíteni!
Írd le mi a gondja,és próbálok sedíteni.
Szaknyelven a benzin oktánszáma a kompressziótűrését jelenti,minél nagyobb kompressziójú a motor,annál nagyobb oktánszámú benzin kell hozzá!
Igen,valószínű a hézagoló nélkül befeszült a forgórész.A másik kérdésre válaszolva,mindig a motor kompressziójától függ,hogy milyen oktánszámú benzin kell hozzá. A Gilera gépköny 96-ost ír,de az én verseny tapasztalatom az volt,hogy amíg csak 98-as benzin volt kapható itthon(főleg magyar benzin) 12-es kompresszió fölé nem volt érdemes motort tuningolni.Ha kisebb oktánszámú benzint tankolsz,kopogásos égés alakul ki,vagyis már a felső holtpont előtt elég a benzin,és lefelé nyomja a még felfelé mozgó dugattyút.Hát nem egészséges sem a dugattyúnak,sem a főtengelynek!Úgyhogy ha nem akarsz hamar generálozni,minyimum 98_ast tegyél bele.Javaslom a Shell Power Racing 100-ast,mert attól brutál az MX1-es!
Nekem is egy kis segítségre van szükségem! GILERA KZ 125 höz kellene nekem elektronikai vagy kapcsolási rajz..ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném

msn címem:ksumegi@freemail.hu

aki esetleg ért az elektronikai részéhez az PLEASE segítsen!

előre is köszönöm!
Hello! a pollini cucchoz itt tudsz tömítéseket!
Italmondo Bt.
5600 Békéscsaba ,Thököly u 1
tel: 06 66 437-919 vagy 06 30 9535 -729
Ez most komoly?! Nem jó a 95-ös benzin a 125ösünkbe? Hadd kérdezzem meg, hogy miért, és mik a pontos következmények?
RC600 önindító: Haveromnak ugyanilyen motorral, ugyanez a baja volt. Ahogy emlékszem egy hézagoló alátét kb. 1mm-rel eltért és azért nem forgott az önindító. Azt lecserélte és utána ment.
Segítség! Nem tudjátok,hogy egy 160cm3-is polini hengerre hol tudok hengerfejtömítést szerezni?
Én csak addig szivatózom,amíg stabilan megy,utána visszaveszem mert füstöl.Amúgy kétfokozatú a szivatója,de ha nincs hideg,elég csak indításkor.Amikor megvettem nekem is 2500-at pörgött alapjáraton,de visszavettem 1500-ra,elég az is.A sisaktartóban az akksi mellett lent van az alapjárati állítócsavar,ha az akkusavtól nem rozsdált össze,be tudod állítani.
Nem akarlak elkeseríteni,de 96-os a minimum oktánszámú benzin hozzá! Ha nem akarsz rövid időn belül szerelőhöz járni,akkor erősebb benzint tegyél bele.12.5-ös kompresszióhoz a 95-ös édeskevés.Én 98-ast tettem bele amíg volt, most 100-assal megyek.De húz is rendesen!
Az önindítómmal semmi baj pöccre indul a gép! Csak néha megesett hogy a tartó csavarok kiesték és szét esett az egész,de a tank megfogott mindent... Az alapjárat meg amikor beindítom és hideg akkor olyan 3000 körüli és amikor bemelegszik és leveszem a szivatót is 1500! Csak 95-öst tankolok bele... ez is épp elég drága
Sok gondja lehet,első az akksi.Az önindítónak sok áram kell,főleg egy 600-as motor forgatásához,öreg,csökkent kapacitású akksival nem fog beindulni.A másik az indítómotor.Egyáltalán nem forgatja a motort?Ha az indítórelé nincs beégve,és elegendő áram folyik át rajta,és kiszerelt állapotban forog az indítómotor,attól még lehet beteg.Tipikus hiba,hogy elkopnak a bronzkefék,amik az áramot adják a forgórészre,vagy alattuk a forgórész rézvezetői(kommutátor) közé bekerült bronzpor zárlatot okoz,ezért nincs nyomatéka a motornak.Lehet,hogy maga a forgórész tekercselése zárlatos.Sőt,lehet csapágyhiba is,az elkopott csúszócsapágyak miatt induláskor a nagy nyomaték miatt a forgórész félrehúzódik,és nekifeszül az állórésznek.Hirtelen ennyi.
Az enyém is így mutat,hidegebb időben csak a kék sáv felett van,kánikulában ment fel a piros határáig.Ha jó a vízpumpa,meg a termosztát,középen kell lennie a hőfoknak.Sőt,hatvanas tempónál csukott powerrel még addig se megy fel.
És önindítóra simán indul? Alapjárat mennyi meg milyen benzint tankolsz?
Hát nekem általában ha olyan jó idő van (23-25 fok) akkor pont a feléig megy fel,de amikor kánikula akkor van hogy a háromnegyedéig is! Most mentem vele a napokba (10-12 fok) és nekem is alig akarta elhagyni a kéket!
De én mondjuk sokat szoptam a vízpumpámmal...
Nem forr fel a vízem, csak furcsálom hogy a kék utáni pirosig ment fel max és utána vissza, mintha nem melegedne be rendesen. Ezért kérdeztem mert akkor lehet a termosztáttal lesz gond vagy akörül. Egyenlőre még állítgatjuk, mert alapjárat sincs valamikor:S

zoro: Nekem sem indul önindítóra csak tolásra még és minden jó elvileg! Pedig ez gyárilag önindítós! Ha kiderülne valami írok.
hello... lenne nékem egy igen nagy problémám,van nekem egy gilera rc 600-as. nos ez a motor nem akkar öninditoval indulni....végig mentünk mindenen ami szoba jöhet. indito relé,kábelek,önindito,minden jo:aksi uj. ennek ellenére az önindito nem birja megforgatni a motort. aki találkozot már ilyen problémával és tudna nekem tanácsot adni ,hogy mi lehet a baja . elöre is köccci a segitséget.sziasztok