Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos hogy Gilera főtengelyt kaptál?Lehet hogy a 160-as hengerhez való!Varga Szabolcsot kérdezd,neki volt bontásban SP-je!
Szia runnerre kellene?Ha igen akkor van ma bontottam egy komplett mocit,malossi hengeres. Ha nem ehez a tipushoz kell akkor sorry!
tábori tuning
Heló mindenkinek !
A héten megadta magát a 125-ös sp2 cronom. A főtengely gjra ment . Kaptam hozzá egy másikat , de ennek hosszab a hajtókarja 5-6 mm-rel .Ha valaki tud egy használható főtengelyt vagy valakit aki a rosszat felújitja megköszönöm .

Robi
Mi van srácok,mindenkit elvitt az influenza?
Azt hogy honnan nem tudom de szerintem tuti ugyan úgy műkszenek csak az alsó határ van állítva gondolom én...mi kül lenne?
Hál istennek az enyém mechanikus poweres,és már 6000-nél nyit.Hamarabb meglódul!
És nem tudod hol lehet ilyen vezérlöt szerezni meg, hogy mennyiért?és ugyan azon jel alapján működik mindegyik?
Az sp 01 az 6 nál az sp02 az 6,5 nél a crono 7 nél a gfr meg 7,5 nél nyit tudtommal...végülis nem baj az...csak 7,5 ig lehet gyenge lesz poweren...de 1 probát mindenképpen megér:)
Hát üdv motorosak, ismét jön a tavasz én ismét rakom össze a mocimXD és go speed!

Már le van festve meg a gumik is megvannak már csak hátsósárvédő kell plexi meg valami kipuffanó dob sem ártana de am faxa lesz...megy a kis drágaszág tuningra festésre meg minden szarra...persze csak miután átment műszakin:)addíg marad:) majd utánna :)
Azt a régen beszélt gilerás találkozót sem lenne rossz nyár elején megejteni:)
Vélemény?
próbáld az italmondo-nál
hello tudtok gilera dna-hoz egy zöld neont mert úgy jobban mutatna meg viszapilantot meg hátsó lábtartó?a válaszokat elöre is köszönöm
Szevasztok! Nincs valakinek eladó Gilera GFR-hez powervezérlöje?Jó hozzá az SP1, SP2, és a CRONO alkatrészei is nem?
Inkább egy bontott jó, mint egy ki tudja miből gyártott presely. Szerintem talász megfelelőt
Kössz a tippet!Érdeklődtem már a persejezésről is, de az kb annyiba kerül mint egy bontott henger vagy még több és az álltalában nem is bír ki annyit mint a gyári.Úgyhogy most amint lesz pénzem veszek egy bontottat.De remélem akkor egy darabig nem lesz gondom, mert már lassan megőrülök!
Itt van bontott:
http://www.vatera.hu/gilera_po...
Az új valószinűleg 50e körül van vagy még drágább ha lehet egyáltalán kapni
Mellesleg lehet perselyezni a sérült hengered is, de jobb a gyári
kz125 km óra fordulatmérő hőfok mérő eladó! hunyi@invitel.hu
Helló mindenkinek!Nekem van egy Gilera kk mocim, de sajna beállt, összetört a gyűrű és ami a legjobb tavaszi mélyszántást csinált a hengerembe:(.Mennyibe kerülhet erre egy új henger?Nézegettem bontva de sajnos nincs rá most pénzem.Már a tavalyi szezont is kihagytam, de az ideit nem szeretném.Ugyhogy már most keresgélek.
indítás után szépen visszaveszi a fordulatot. Az érzékelőket se látni, az egész karbit egy gumitok védi. Még az alapjárat állitócsavarját se látom rajta. Ja és ez levegős motor.
Átnézném, de ahhoz szét kell boritani megint az egész motort... Így oldalról nem sokat látni.. Bár én nem nyúltam a karbihoz egyáltalán, de kitudja akár még szét is húzódhatott valami. Egy egyszerű kerékszerelésnek indult és mi lett. Robogószerelés fújjj
Egy kis pontosítás.a szivatószelepen rajta van a vezeték,mert különben nem nyitna ki,viszont kinyit,ha jól olvastam.Inkább kosz van alatta,esetleg felakadt.Na jó éjt.
Biztos hogy a szivató néhány perc után (illetve ahogy bemelegszik) teljesen lezár?Automata szivatók tipushibája,hogy nem zár vissza rendesen,és dúsabb marad a keverék.Aztán ahogy melegszik a motor,feljebb megy az alapjárat is.A hőmembrános szivatóknál ki szokott lyukadni a membrán,vagy eldugul a vízcső és nem melegszik fel a víz előtte.Ha elektromos,akkor lenni kell egy hőérzékelőnek,amivel érzi a motor állapotát.Estleg leszakadt az érzékelő vezetéke,vagy a szivató szelepről húztátok le a vezetéket,esetleg az is leszakadt.Át kell nézni a karbit!A sziovató szelep a karbi testében van,csak a csatlakozója áll ki,a hőérzékelő bárhol lehet ahol vízzel érintkezik.Valószínű ugyanaz az érzékelő,amelyik a hőfokot is mutatja.Még az is lehet,megbolygattátok a karbit,és kosz szorult a szivatószelep alá.Na,elköszönök,jó munkát.
még annyi,h szereléskor oldalra volt billentve a motor, esetleg megváltozott a benzinszint az úszóházban?(magasabb)
Gyula!

Lenne 1 kérdésem, karbival kacsolatban. Igaz, nem Gilera, hanem a robogóm. Történt h le kellett vennem a hátsó kereket. Ehhez azonban le kellett venni először a kiput, légsz.házat.szívócsonkot. Összerakás után azóta úgy indul ahogy kell szívatóval, majd 2-3perc és visszaveszi, ketyeg rendesen, normál fordulaton. Ezután viszont lassan elkezd emelkedni a fordulat, olyan 3-4000körüli lesz az alapjárat és marad is. 20perc motorozás után is. Motrorzáskor teljesen jól húz, megy rendesen. Kérdés, mitől emeli fel a fordulatot indítás után néhány perccel? Falslevegőt nem hiszem hogy szív. Ez különben egy elektromos automta szivatós /és vákumos benzincsapos/ suzuki robi
hello ha biztositást kötök akkor melyiknél tegyem? melyik olcsó és jó?