hát erre már én sem emlékszem tisztán.egy alapbeállító csavar van a csappantyúnál,és asszem egy feszítő a bowden között,de ez nem biztos!Ha indításkor szivatóval indul, a mocinak füstölni kell,viszont üzemmeleg motornál már nem .Ha szivatónál sem füstöl, akkor nincs olaj vagy keverés,ha pedig melegen is,akkor sokat kap!
Természetesen ezek a mocik maguk keverik a benzint,ezért van az olajtartály.Ne tankolj keveréket.Az olajadagoló a blokk jobb oldalán van,a vízpumpa mögött.a gázbowden Y alakú,egyszerre húzza a karbisúbert,és az olajadagoló csappantyúját.
Jól olvastam hogy Szlovákiai vagy? Én ugyan nem jártam a Kárpátokban és a Tátrában,de úgy tudom ott még nyáron is lehetnek éjszaka fagypont alatti helyek,ha túrázni mégy,javaslom a fagyállós keveréket.
Természetesen tehetsz bele fagyállót,ha fagyveszély fennáll a mocinál.Pl: télen fűtetlen helyen van,vagy hidegben is használod.A Svájcból származó motorokban szinte kivétel nélkül fagyállósak.
üdv srácok,kezdődik ez a hét is.Köszi az árat,én is 190-200 körül szeretnék megválni a mocitól.Elég sokat foglalkoztam vele,van rajta néhány extra is.80% ban újra is festettem.Igen jobb oldalon van a benzintank sapkája,bal oldalon a hűtő kiegyenlítő tartálya,meg a keverékolaj tartálya van.A fémsapkás a hűtővízé.
akkor ez nem stimmel neked az biztos h 115 körüli...sajnálom de majd ha mek át majd megkérdezem h van-e 120as körüli slick-je és ha van akkor vágassa meg! jó?
Szolnok megye Kisújszállás győri motorshop...ha beírod google-ba h győri motorshop kiadja!Ott vettem ő megvágatta és azért mert h sokaknak nem kell h nem közúti haználatra ajánlott!
Nincs rajta csak az h dunlop k133 radial meg a méret amit már leírtam az van még rajta h made in japan meg néhány kód Fel kezdődik meg 3 szám és még egy mondat : "Not for highway use"
gázbowden=?
karbisúbert=?
olajadagoló csappantyúját=?
Ha lehet akkor mennyin kell lennie?
vagyis az ősz végén
Olajnak van keverő?
Vagy kevert benzint kell bele lakni?