nincs mit szivem
nem jutol ötről a 6ra... bakker csinálj valami mást mert amit eddig csináltál az nem jó(neked) lehet hogy a mástól jobb lesz..de lehet hogy szarabb
azt nem tudom mit vártál tőlem( hogy felolvaszom a jégsapkát aaz ebédidő sarkán.. a dÉli sarkon??
elmondom.. ha van pénzed!!! simán el birod hogy 2 millió ft áljon a motorban...akkor egy új motor az a legolcsóbb!!!
de ha mondjuk ez a 2 misi ez nem úgy van hogy kllódik minden felé céltalan..és a motort hitelből finanszirozod.. onnantól bukta a parti..mert a finanszirozott rész.. mondjuk két misi akkor annak az éves kamata 4kiló... akkor az úly motor nem hogy olcsóbb hanem sokal drágább...mivel az t a 4 kilót azt évente csak a bankba tolod be...
ezrét az a legolcsóbb ah olyan motorod van ami nem kér kenyert.. tehát ha 300.000 ft van motorra akkor olyat vegyél.. ha 1 misi akkor olyat...
egy biztos.. ha kifogsz valami jót azzal lehet évekig mész gondtalan.. még ha kifogsz valami retket .. rábaszod a sok lóvét feleslegessen + még idegbe is vagy...
én annó mikor vettem a esigszeffet.. úgy vetem 2 kilót engedtek az árából.. hamar kiderült miért is...de hhoz szátrántottam a blokkot és akkor hogy miért volt olyan hogy guruláskor bkerregett a váltó csúnyán meg az is hogy miért fekete a vize a motornak..
de ezt a régi tulaj tudta... persze nem szolt...bénább ember be is fürdik vele...pedig 1 millás 2 éves motorrról beszélünk!!
de ezt kilyawítottam és összességében a másfél év alatt..soks sok üzmóra szaladt bele...már 250 felett jár .. szelephézag még full gyári ennyi idő alatt semit sem változott....
nem is nyúlok hozzá...
csak megy és megy és ..nem fogy ki az elem....
ugyhogy most egy nagyon finom géppel veretem..ugat6nak hogy igy mg úgy de csak az írigység beszél belőük...
amit változtatnék rajta az egy endúró 1-2.. de csak annyira égető a dolog hogyhamajd.. 2-3 év múlva meggyűrűzésre kerül sor.. akkor majd lehet széthúzom és egy 5 gangos endúróváltós sx-f 450 lesz...
régebben 500ast akartam belőle.. de mióta az a folytás kiugrott a rövidebb kipufogó csőből... azóta alul olyan nyomaték keletkezettl.. még a váltófokozatok is szinte megrövidültek...miközbe a sebességek meg megnyúltak...
+ olyat ugrik alulról.. gázra hogy nem kell ide 5száz ccm ..csak nagy kapaszkodás a kormányba és alulról is megindul mint a gőzmozdony
Joli.. nem értem ezt a hozzászólásod (sem, mint a többibői is sokat) mi a baj??
turkál valaki itt a zsebedben??
nyugodj meg attól megnyugszol...
engedd el ezt az anyagi fóbiád...hidd el boldogabb lesz az életed
déw csak levezette hogy mi az a 27 % áfa...ennyi
Érteni értem, csak nehezen fogadom el! Tehát ha szerencse, ügyesség, rátermettség, stb. (természetesen sok munka van biztosan mögötte) mellett csinálok egy céget és megyeget is a szekér, akkor cégnévre vehetek exc 300 áfa nélkül mivel azzal fogok biztosan a kuncsaftokhoz járkálni megbeszélésre? Azt is értem hogy saját zsebből húzom ki azt a lóvét, de ha jól gondolom más az adózás mértéke, mintha kivenném osztalékban... stb... Bár valószínű hogy a termékébe ezt beleszámolta, és annyival többért árulja... A másik meg mint mezei melós az meg fizesse ki az ÁFa-t is.
Végül is mindegy, valamilyen szinten igaz hogy aki megteheti miért is ne használja ki a lehetőségeket... Csak nem fer... De hát maga az élet sem az...
Ehhez nem ertesz ( nem bantas). Nem olyan sima az, raadasul .... Hagyjuk mert uilyenkor mindig jon valaki aki megmagyarazza hogy az nem is ugy van. Ha neked kell info privatban mondom.
De jó kis motor volt....A múlkor az új tulaj oda adta a haveroknak.....Meg mindenki mindenkiét...300 2t 350 4t és a kis 250 xcf w..Egybehangzó vélemény alakult ki....Le sem írom.......tudjàtom úgy is...
Kedves HolnapDrián! (Zarisan)
Az előbb még nem értetted, hogy mennyit lehet spórolni egy "átgondolt" vásárlással, most pedig a szakértőjévé váltál egy komment után...
Így tovább, olvass vmit az űrutazásról, hátha!
A mai világban ismeretség/kapcsolatok által rengeteg dolgot meg lehet oldani.
Pl. van a témában egy tájékozott ismerőse, aki elrendezi neki, már meg van oldva a gondja.
Ha egymaga akarja megoldani, na akkor kell elkezdeni tájékozódni, tanulni, fejlődni.
Ennek az ÁFA értéke talán 27% azaz 609520 Ft, aki magánszemélyként bruttóban veszi ezt meg is bukta amikor kihozta a szalonból, nem 1-3százeFt hanem 600eFt!!!
Aztán minden kereskedő más áron adja, lehet van aki többért van aki kevesebbért, ebben lehet a kisebb difi, itt még spórolhat vagy buktah 1-2százeFt ot.
Okosba csak annyit jelent, hogy cég nevére veszik NETTÓ értékben szabályosan(semmi simli),
A külföldről behozottra amit INI írt, meg ki tudja még milyen jogszabályok vonatkoznak, azt hogy lehet megoldani stb.
Akit érdekel nézzen utána, ami tuti, magánszemélyként esélytelen, jogi személy(EV/cég) kell hozzá.
Pl. itt is irkálnak autó kapcsán "okosba" dolgokat (kommentek) http://www.origo.hu/auto/20160...
egy ismerős azt hiszem a szlovákok(csehektől??)tól szerzi be a gépeket full új aztán makd 1/3 résszel olcsóbb
annyi a hátránya hogy nem forgalomba helyezhető
valami versenyen jöttek össze avval az emberrel, nem nagy tételben és nem is minden évben van ilyen lehetőség
2-3 évnyi soft használat után el tudja adni annyiért amennyiért vette
Köszönöm szépen a gyors választ. El kell hogy mondjam, hogy ez a válasz, nagyon nagy csalódás volt számomra, mert hasonló cipőben járok. 2-3 éve olvasom a fórumot és téged tartottalak, amolyan "mindenhez is értő" embernek itt a fórumon. Ha szerelési tanács kellett valakinek, legyen az 2t, 4t, márkától függetlenül, vagy legyen szó kutyákról, esetleg életmód tanács kellett valakinek, vagy csak női szívekről volt szó, vagy motoros edzői minősítésben voltál, esetleg politikáról volt szó, lehetett testépítés, neked mindig mindenhez volt lexikonnyi írásod, tanácsod. Most meg tulajdonképpen az arcomba vágtad, hogy te a saját életedet se irányítod jobban mint én, egy egyszerű vidéki parasztgyerek, aki nem jut az ötről, a hatra. Hát ezt most emésztenem kell egy pár napig.
Rengetet számít a védőfólia, amit ráragaszt Sanyi az idomokra, egyébként a matrica is rengeteget megfog.
Meg persze az se mindegy hol és milyen tudással motorozol, azaz mennyit van a földön a motor, mennyi követ kap, stb.
Nekem is csak azért néz ki a gas még 60 óra után is viszonylag normálisan, mert nem vittem még olyan helyre, ami kihívás és sokat fetrengjek, nem volt motorgyilkos kövek között, párszor már feküdt, de ez látszik is rajta...
Egyébként meg a belső számít, nem a külső s ez ami nagyban különbözhet új és használt motor között.
Az újnak van több előnye, nem kell apró darabokra szedni és átnézni, mikor megveszed, nincsenek benne meglepetések, ebben még minden úgy szuperál ahogy a gyárban megtervezték, nem kopott a teló, a karbi, stb úgy megy ahogy kell.
Nem nyúlt hozzá 3 mekkelek aki javíthatatlan hibát vétett benne, amiért szinte majdnem kidobós a motor,
hozzányúlás nélkül tovább kiszolgál mint akármelyik felújított használt.
Nincs benne az a rizikó, ami benne van egy minél öregebb soktulajos motornál, amit INI írt, hogy ki tudja hányan használták ilyen lelakom stílusban.
Persze új motort csak okosba szabad venni, szalon bruttó áron nem, mert nagy bukta eladásnál.
Mi a gond a hozzáállással? Már ha gond, a "jó magyar"-t így értelmezem, gond.
Aki teheti s belefektetett egy újba, nem ez a logikus?
Minek újítaná fel magának s használná tovább, amikor az első nagyobb felújítás árát, ha hozzáteszi az eladási árhoz, tud venni újat?
(Persze csak ha jó áron okosba vette...különben az új motor nagy bukta az elején)
S nem a karbantartásokra gondolok, hogy olajcsere időben a telókban, légszűrőmosás, stb, amivel vigyázok a motor állapotára, hanem amikor már tényleg hozzá kell nyúlni a blokkhoz, mert üzemóra szerint borítani kell.
Ha továbbgondolva(amit nem írtam) arra gondolsz a "jó magyar hozzáállás" alatt, hogy ezt úgy hirdeti, hogy full felújított, az nem korrekt szerintem sem,
saját anyagi haszon fejében szándékosan átbaszni a másikat, ez szerintem is gond.
ki büszke arra hogy fain motort vett.. ki meg még az úly verdát anyira titkolja hogy még hajtáskor is bekötött szemmel kell menni a haverjainak.. nehogy valaki meglássa
mert mi van ha valaki meglássa..akkor azt meglátja??
Lényeg a lényegbe.. az a dolog számít hogy jön e alaki mikor megyünk vagy sem.. mindegy a motor tipus évjárat kinézet.. ha a nap végén ugyan azokkal a + élményekkel van mint mindenki akkor a gépe az jó...
nem baj ha nem kell karburálni 100m-renként vagy átgumizni vagy olajat cserélni.... lényge szerelésmenetes hajtáskor a gép alkalmas volt ..legyen az egy 10éves 2t vagy egy 10 4t ...
ja.. és ha valakinek a saját szemszögéből sem érzi az igazságot.. akkor kell szemszöget változtatni
Te gy ertelmes srac vagy aki megalapozott dolgokat szokott irni ezert erdemes figyelni mit irsz.
Jelen esetben ez nincs meg ami felre vihet masokat is.