Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az az szerkó a lyavából..

hály kolbik..
igy néz ki belülről...
meg kivülről.. mikor beugrottam már a dupla dupla ugratót is az első 3 perc az a fejkamerás a maradék az amit kivülről mutat

http://youtu.be/gVbP9cjqK10
Ferikém!

Szerintem méltatlan hozzád ez a pasas. Dobok egy fotót, a facebook oldaláról.
Szupi,kis pàlya....milyen motor gurúlt előtted? Csak nem sherco volt.....?
hály kolbik...

látom megy a netenszerelés ... atom...

na hogy nehogy az legyen hogy mindég hazudok mert sosem megyek motorozni.. hát itt az élő bizonyíték hogy ja volt hajtás..és lesz is..
http://youtu.be/opBe7Z1lqqA;feature=youtu.be
Akkor nem a kerekes szorul, mint ahogy írtad az elején, hanem a féked.

Hasonlítsd össze egy átlagos állapotú motorral, a súrlódást, és ha azon a környéken van, mint a tied, akkor hellyel közel nyeregbe érezheted magad.
Az szerintem normális, azt hittem, fog mintha húznád a féket.
Egyébként tolva sem vészes, szépen forog csak a nyereg nélkülihez kepest passzosabb! Ezért kérdeztem hogy mennyire normális vagy mennyire nem!
Egyébként lehet csak túl precíz vagy, mert az a súrlódás amit bibisnek vélsz, lehet normális.
Nincs több ötletem. Mivel ez egy 360 as, azaz nem 2017 es gép, valószínű a fékrendszer sem csak pár üzemórás,
esetleg lehet benne olyan kopás, amit szemmel nem látsz, csak ha megméred mikróval, ha olyan az áttétele a dugattyúknak, hogy marha keveset enged vissza és a kopás már ezen túl van, akkor előfordulhat a jelenség, de mint írtam lehet a dugattyúnál is a bibi, hogy nem együtt dolgoznak, egyik jobban visszajön a másik nem eléggé.

Ha tolni kell, gáz is az, ha nem forog rendesen...
A tárcsa noncs beragva és a betét sincs! Nem tudom, passz. Lehet más nem is foglalkozna vele de engem picit zavar.
Egy dolgot el tudok képzelni, hogy nem párhuzamos a betét minden irányból a tárcsára
Pl. nem együtt dolgoznak a dugattyúk és ezért áll keresztbe, vagy félre van kopva, de azt mondtad ez nincs.
Ezt nézted hogy áll a betét? Együtt jön vissza mind2 dugattyú?

Jó lenne tudni az áttétet. Ha az áttét akkora, hogy nagyon picit enged vissza, az is lehet bibi, úgy simán súrolhat, a tárcsád még sima, nem valami betétrágott barázdás)? A betétek szintén nem berágottak?
Kiszedtem a karmantyut is és meg törölgettem fektisztito+furatoknal mindent levegővel atnyomtam!
Igen be tudom nyomni szépen a dugattyukat és pár pumpalas után fel is kemenyedik, de igy áll vissza "surolosra". Sajnos a dugattyu atmeroket nem tudom. Karnal befele kb fél centit megy be ott már kemény aztán vissza a zeger-ig. Két dugattyus brembo van rajta elől!
a karmantyút és a porvédőt kiszedted? a bemarások alján szokott lenni kosz plusz a régieknél egy kis korrózió is( a nagyon régieknél meg annyira korrodált hogy a gumi is full rücskös belül)
Amikor a fékkar nincs behúzva, a munkahengert alul be tudod nyomni? (szétfeszíteni a fékpofákat)
Ha be tudod, benyomod és utána pumpálod fel keményre, akkor is mindig visszaáll ilyen súrolósra?
Ha nem tudod, el van dugulva a pici lyuk a főhengeren, vagy nem jön vissza rendesen a dugattyú.

Milyen azon az áttét? Mh dugattyú átmérő, főhenger dugattyú átmérő? Illetve azt mérted-e, hogy hány mm-t tud bemenni a főhenger dugattyú egy húzással?
Folyamatosan surol úgy érzem! A fő fékhenger dugattyu visszajön szépen és rögtön. A nyereg dugatyui is szépen konnyen mozognak a betét egyáltalán nem kopik félre és a nyereg is tudna mozogni a csapokon de érzem hogy tartanak a betétek egy kicsit, de kézzel tudom egy kicsit mozgatni a csapokon! Szerintem könnyebben kellene forognia a keréknek és nem értem mi van, már darabokra szedtem-kitakaritottam-olajat cseréltem és ugyan olyan! A betét tartó lemezek is jó allapotuak! Ami érdekes, hogy érzem azt hogy tart egy kicsit inkább ugy irnam le mint amikor valami passzos, de semmi plussz hő nincs, szépen és jól fog ha tolom akkor érzem azt hogy könnyebben kéne gurulnia! Egyébként ktm exc 360 az alany!
Szakaszosan fogja, azaz a féktárcsa görbült, vagy folyamatosan "súrol"?
Amikor behúzod a féket a munkahenger dugattyú rendesen visszajön a helyére?
A főhengerben a dugattyú visszatoló rugó OK? A munkahengerben a dugattyú nem szorul?
A nyeregben a kopások hogy állnak? Mennyire kopik félre a betét? A betéttartó lemezeid még nincsenek átkopva?
Maga a nyereg az tud mozogni rendesen a csapokon, nem szorul, stb?

Csak egy megfelelő posztban lévő lobbista kell és elég

http://surfdirtdaily.com/conte...
http://www.oregon.gov/ODF/Recr...

Orbán Viktort valaki vigye el endúrózni
Eléggé kb fele annyit forog nyereggel mint nélküle!
Eléggé kb fele annyit forog nyereggel mint nélküle!
vastagabb betűk és minimálisan szürke háttér
telefonon nekem is kiégeti a retinám a sötétben, pc még elmegy de ott se ártana vastagabb betű
telepíteni még lusta voltam amit szerkesztettél
Vigyázzunk a szóhasználattal, nem mindegy melyik csavarról van szó, érdemesebb képekben kommunikálni, vagy robbantott ábra számmal.
Akkor a csapágynak semmi baja.
Súrolja a tárcsa a betét, az foghatja, mennyire drasztikus a forgási különbség nyereggel illetve a nélkül?
Ha a nyereg nincs fent akkor szepen forog! Kilazitottam a csavarokat nem lett jobb!