Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem, nem az életkorral függ össze, hanem hogy "a szerelem nem ismer határokat"....!!!!!!
ilyenkor télen előre kell látni és ha jó idő jön 5-6-7 nap múlva akkorra oda kell készülni arra za 1-2 napra..
persze tavasszal ez ne gond ..de télen.. ha valaki menni akar.. +6..7..8fokban akkor ha figyel az ember.. lehet menni...
majd szósz ha épp felolvadt a koripályán a lyég aztán gó ride...

Krisz..
37 évesenn.. még full minden más.. majd eljön a 40..és 1 év alatt olyan dolgok változnak amikre el sem tudtad képzelni hogy változnak...
39 évessen zsírtévével -10 fokban 30cm hóban mentünk a hegybe motorozni...most meg eszem ágába sincs menni... még most 0 fokban sem... megvárom a +4 ....öt5..nem gond mert eljön az a pár nap hamar
lya..
most épp 0 van...
hát ilyen időben nem akarok..

motorügyben nem tudtam hogy már nincs .. mert a távoli madarak nem ezt csiripelték

de ahogy érzed...
Mi volt a hijja a boldogságnak?
Bátraké a szerencse, amikor beszélgettünk én a 350-este agitáltalak, mert az divatosabb, hamarabb elviszik mint a 250-est, amit álltalában lefitymálnak a népek.

Ezek után, meg a múltkor 300-as "élménybeszámolód" után megpróbálok rájöni, hogy tavasszal mit tolsz ki:-)
Érdekesen alakul át a világ. Pl 10 éve mennyire divatosak voltak a nagy köbcentis masinák. Aztán rájöttek, hogy elég a 350-300-as is, sőt összességében optimálisabb az egész napos feladatokhoz.

Most meg még finomodik a világ, okkal, hiszen ha megnézzük az enduro vb-t, szuper enduro futamokat, motocross futamokat úgy mennek a 250-esekkel, hogy borsózik az ember háta. Szóval nem az jut elősször az eszébe, hogy kevés.
Én 37 vagyok, tegnap hajtottam 1,5 órát, de atfagyott a lábam a csizmaban, felül meg izzadtam úgyhogy én is úgy döntöttem hogy +5-+10 alatt sehova!
Hát igen, nem mindenkinek nyerő a konfekció osztály.

Nekem pl a wr 450-esről mindig egy kotlóstyúk jut az eszembe.
Bevallom férfiasan, nekem 44 év felett +5 fok alatt hideg van az élményhez.

Nem mindig volt ez így, simsonos korszakomban mentem mínuszban is jóízűen.

Kinek mi a fagyhatár, amikor már meg bírja állni, hogy motorra üljön?
Nincs motorom. Igen 6-7 fok az jo. Csak.most minuszba van annyi . korcsojazni jarunk telen nem.motorozni.
Hali mindenki! Dew, kivancsi vagyok a véleményedre! Tegnap fasza gyerek módjára mondom megyek egyet hajtani kb -2, 0 fok körül volt felénk, de szép napos idő. A motor ugyanaz exc 360 és a váltóban motul expert 10w-40. Melegitettem vagy 10 percet igaz a vizem nem érte el még mindig a 65 fokot ahonnan skalazva van az fx factory matrica. Elindultam szépen nem tekertem. Mikor hajtani akartam jobban azzal szembesültem hogy kurvara megcsuszik a kuplung 3-iktol! Lamellakban 50 óra nem hard van, rugok kimerve, kosár nincs beverodve. Olajra gyanakszom, mert aztán megálltam és behuzott kar mellet adtam neki vagy 5 gáz fröcsöt és utánna fasza lett! Letezhet hogy az olaj nem volt megfelelően meleg vagy mi van? Ti mit használtok? Ötlet?
lyó fŐhívtál tegnap
pedig a 7vége...
reggel is + és délben meg
+8..+9 fok..azért az atom nem??
Biztos orulne neki ha ezzel hivna fol hogy kikerdezze. Mielott megadnad neki a szamat inkabb kerdezd meg T.-t hogy akarja e. Meg tudja mondani valaki mennyibe kerul serko 300 2 t hez egy elso meretes gyari dugo szett?? Es egy vadi uj hatso 19 es kerék tarcsaval? Es egy fektarcsa elore?? Meg egy legszuro?
hály kolbik..

nem három50 lesz..hát akkor mi.. csak nem egy 450et úlyítassz beeeee

Sanyó
van egy havere.. ..5 hívd fel...neki van szerkó 300asa is meg szerkó 300asa is.. a múltkri videón ő megy előttem...
ő kifelyezetten 2t és 4t fán de inkáb csak 300 fannak hív6nám.. mert mindegy hogy 2t vagy 4t de 300as legyen
hegyekbe a 2t 300as van pályára meg a 4t 300as...
Csani is annó a 350 exc ről a szer 300asra váltott jobbnak is tartja.. másik ismerős is igy csinálta..neki is a szerkó a nyerő hiába a 50ccm mínusz...
de másikismerős a szerkó4t 300ast vette de hamar váltott a szer 2t háromszázasra...és jobban is szereti.. monduj ő triálban volt otthon.. lehet a azért a 2t ..

ugyhogy nem tudni.. ki kell próbálni...lehet szeretni fogod.. lehet gyülölni...
beszéltem szerkó hángérivel is..... az alkartészek it vannak pár 7 alatt... de ha sürgős akkor minimális felárral itt vannak 1 7 alatt is az ogy 3 árba van hozzá minden mint a kátéjem hez .. az meg nem mindég hátrány
Holló ur is olyannnal megy.. kérd csak őt hogy ő hogyszereti

az a baj.. mindenki elfogult és a SAJÁT szemszögéből nyilatkozik...mint pl ha engem kérdezel melyik a legjobb gép.. mit fogok mondani

egy tuti
a számok nem hazudnak...
és most nagyon sok haver vett 300as eigszcéjt.. nem sorolnám fel őket.. mert annyian vannak hogy mire begépelném elkopnának a kicsi ujjacskáim...
de ezúton is grat nekik és sok sok boldog üzemóra mennyen beléjük
Na azért......Nem csak olvasni.....írni is......
A 350 est en is probaltam de valahogy nem gyozott meg,hogy o legyen a kovetkezo :)
Szívemből szóltàl.....Avagy ezt akartam hallani..Ilyen volt az enyém is...Köszi...
Alig-alig éreztem nehezebbnek mint a 2t-t. A blokkja nemhogy gyenge, hanem kurva erős. Alul tök jó kis nyomatékos, felül meg kimondottan jól ment, emelte az elejét azonnal. Mentem 2017 350 Exc-vel is. Amíg nyíltabb a terep, szélesek az utak, nagyon jó gép ez is, de ahogy szűk lesz az ösvény, azonnal olyan mintha 10 kg-al lenne nehezebb a 250 Exc-től. A 350 a szűk részeken, feleslegesen volt erős, folyamatosan a gázzal, meg a kuplungal kellett viaskodnom, míg a 250 4t csak folyt szépen. Nálam a 350 szóba se jöhetne, pedig csak 450 4t-im voltak, nem vagyok kis köbcentis 4t párti.(de már elmúlt ) Ne hogy félre értsd, marad a 300 2t, de eddig nem is tetszett a 250, most meg napok óta ezt istenítem a haveroknak.
Köszi az infót, jobbulást neki!
Motorozni kell
Írjàl még valamit.....Mi tetszett benne....Könnyű ,mint a 2t.De mégsem pattog el???
2017 volt az Exc 250f. Sercóval nem mentem még.
Esetleg sherco 300 4 T vél nem mentél.....Számítana a véleményed....2016. 2017
Nem sok ember ment a motoromma,,,,de aki kipróbálta fülig ért a szája,,,és a legtöbben ezt a jelzőt mondták......FINOM....