Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazàbol a gyàri beàllitàs a célom
185ff 38af n1ec tű 7es folytó ez a gyàri
185ff 40af 5ös folytó ez van benne a tű méretét nemtuom csak a hétvégén megnézni
Sajnos nem 1helyen lakom a motorral
Ugyérzem hogy picit sokall
Zsír videókat én is lehalkítva nézem mert nagyon irritáló a stílusa Ferinek.
A tesztjeit figyelemmel kísérem és sok hasznos dolgot lehet tanulni belőlük de ez a kurvaanyázás idegesítő.
Ne legyél furkó Ferkó!!!!!
Egy kis trágárság belefér,bizonyos szintig még vicces is de amit te csinálsz az sok (SOKK ).
De lehet hogy én vagyok primitív.....
Egyszeru...mikor motorozik Ferikem megfeletkezik a vilagrol,baszik mindenre,es kibaszott jol erzi magat...ilyenkor leszarja,hogy te vagy en, vagy barki mit is gondol,leszarja a kovetkezmenyeket,egyszeruen ami a sziven az a szajan.
Ezt egy szakember pik pak.megmondanà.
Feri!

Miért vagy ilyen helyzetekben indulatos, hogy indulatszót használsz?

Mi az oka a káromkodásnak?
Igyekszel profi videókat összerakni ami nem kevés idő és energia. Ehhez képest minimális ráfordítás lenne kicsit visszább venni a káromkodásból. Gondolom célod a videókkal hogy minél többen nézzék, a magamfajta pedig így nem nézi meg. Nem ismerlek, nincs veled bajom. A videóid tartalma érdekel, mégsem nézem mert engem zavar, hogy nincs mondat buzigecikurvaanyád nélkül. Ha betát tesztelsz akkor ez nincs, ergo te is tudod hogy ezt így nem illik. Ha már nyelvtan náci, akkor ilyen mennyiségben a káromkodásaid nem indulatszónak hanem kötőszónak minősülnek.
Sielesbe nem vagy 160 as pulzus kozeleben sem...max 130..es nem kapkodsz a levego utan hogy kihuljon a torkad.A 2 mozgas total más, ...
Persze tű csere utan valószínű főfuvi csere is kell! Gyertya kép sokmindent elárul!
Ha csereled a subert 7-re, akkor utánna kell menned nagyobb alapjarati fuvokaval, mivel a subernel a szám a felslicelest jelöli. Ergo nagyobb szam egyenlő több levegő alapjarat közelében és ekkora lépést csak az alapjarati fuvi cserével fogod tudni kiküszöbölni. Kellene a jelenlegi beállítás! Lehet tényleg elég egy tű csere vastagabbra ha sokal vagy vékonyabbra ha kevesel. Szerintem nálad sokalhat az 5-ös suberral. Egyebkent kb 30000ft!
ne mentegetőzz mert egyre szarabb a helyzet
13.9
látom itt van hibbant is( mert válaszoltok valakinek akit nem látok.. mert nem tudom a letiltást feloldani )
azt nem értem mit csodálkozi8k ha letörli az embereket.. kitörli mint ismerőst..aztán meg 2 nap múlva hivja telifonon...kérdi is haver hogy ez akkor mit vár az ilyen...
há mondom hogy hogy mit.. 3 havonat új haverokat.. mivel már régiből egy sincs neki
hály kolbik..

Sanyó
Ms 5 mindszoft..
teljessen jó...de az elés 2-3 menetet szigorúan 0,0 bárral...ha 0,1 már képes felfújni magát ...és leszoptet..
de mondom ha az első 2-3 menet 0,0 val van (persze tubli vagy a még jobb a cigó tubli) akkor teljessen jó...nekem amiért nem lesz most az a csíkmenetes xt 754 miatta van...
legutóbb sáros fagyotasdba.. haver is egy 3-4 motorozásos ms 5 én is egy 3.-.4 motorozásos xt 754... hát a különbség az ... az az elején is de mégjobban a végén volt nagyon nagyon szembetűnő...
de simán nagyon jó gumi az ms 5 szoft...csak sajna élettartamba kb 1/3 dal van a ms 3 tól lemaradva, de pl oldalazóban jobb...
multkor volt ms 5 + xt 754 és az úly szuperguminak titulált mx 3s szinte új volt... hát láttam olyat hogy ugy nézett ki a gumi mint egy szupermotó kerék...de egyébként meg ment a gyökeressen....
de összességében is arra a napra vagy a 450 4t vagy a xt 754 miatt, de ez volt a nyerő páros
videózás elmaradt aznap.. le is szereltem az álláról a konzolt...könnyebb is volt hogy nem az van hogy buzgerálom állandóan,... + nem kellet fél éccakát a gép előtt tölten ia szerkesztáéssel

Déw.. látom a betmen mellettiben...voltál a másodiknál és ....a
csavarosnál fontos hogy legalább 3-4mm magassan azok a 6os csavarvégek.. kilógjanak.. különben nagyon csúszik...egyébként meg a kis 6os csavar olyat tol mint semmi...
nem is értem..
hogy a ákba indultál el úgy hogy az elejét nem csavaroztad bEEE az első gum az a legfontossabb... mert az egy dolog ha nem més zfel mert a hátulja nem tol.. de ha lefelében az eleje nincs a toppon ....akkor még megdögleni is könnyű
Köszi.
Síelésnél is gyorsan mész, ott nem gond a hideg levegő?
Köszi, s hány üzemórás a motor most?
visszakérdeztem
Spórolok neked, ezért kérdeznék, meg mondanék pár dolgot.
Mi az eredeti célod a cserével? Miért csinálnád?
Mi van most a motorodban pontosan karbi típusa/fúvókák/tű+poz/benyaszint/levegő?

Felesleges a drága súber csere 5 ről 7 re, mivel a tű átmérővel ki tudod küszöbölni a problémát, már ha ott van problémád 1/4 gáz körül hogy sokall vagy szegény,
azaz szerintem elég csak a tű csere, de nem mind1 mire.
Írd le mi van benne, meg mi a probléma a motorral, azok alapján talán tudunk segíteni.
Természetesen a te döntésed!
Köszi.
Gyàrilag 7es van benne de az enyém 5ös
Gasgas ec125
A tűt bármelyik Suzuki márkakereskedésbe meg tudod rendelni..(2000-2006 Rm 250) Itt a gyári (Suzuki) cikkszám.. A folytószelepet is meg tudod, de nem olcsó.. http://www.partzilla.com/parts...

Miért cseréled a folytószelepet...??
Hali keihin pwk 38hoz keresek 7es fojtószelepet és n1ec súbertűt
Ha valaki tudna segiteni azt megköszönöm :-)
Írtam!
Majd megnézem...Akkor maradhat rajta...Jó az....
Vágd el flexel 5 os korongal a hosszú fogat közepén.
Az egy jó gumi. End comp hanyAs? Elmondom az sargumi. Egyedül vizes füvön szar. Kimondottan jó gumi csak drága.