Van aki nem látja magát, illetve azt sem, hogy nemkívánatos magatartást tanúsít. Az az idő amit meg eltölt a természetben, kifejezetten káros a társadalomnak. A figyelmeztetéseket, jeleket jelzéseket, nem veszi Figyelembe, nem érdekli. Nyilvánvalóan pszichiáterrel kellene kezdeni. Mivel jelenleg a természetben motorozás az illegalitása miatt vékony jég, itt az időtényező egy alkalom.
Szijaztok..
a ro6dt trollok.. feltörték a kódomat és azt irták hogy szar a 2 t..
ha lekapom a mocskot
miközbe (tudjátok jól) én is kettő té fan vagyok....csak még sajna nem sikerült olyat venni..
ami viszont biztos.. egész 7en fain motoros idő van
a gyúlytásnál minek .. hát ezt sem érted??
ha nem jön ki gyújtásból a szikra nÓrmálisan.. ott kell kiengedni
ez a vizes téma amúg.. karaly..
de minek is tenne az ember bele vizet
kérdezzetek meg hogy jó e az ott neki....
hát most hogy kérdetek..el mondom.. nm jó... ne tegyetek a légszűrőházba olyan sok vizet hogy z beszívlya.. az nem jó neki
tegnap sikerült menni egy , 2 tével.. nem úgy hogy 1..2..té hanem egy darab kettő tély 2015....nagyon fain.. mái napig nem is értem hogy lehet ilynnel menni az erdőbe.. egy métert is.. totál megértem mostmár hogy Jakó eladta( ez egy retek konstrukció)
de a 2017 re nagyon kiváncsi vagyok...lehet veszek is egyet.. majd 2027ben...mert addigra összegyüjtöm rá a lóvét....mert itten kolbászból van a kerÍtés.. csak elég nehéz eladni a használt kolbászkerítésléceket
de ha mondjuk.. pár év múlva sikerül egy olyat is kipróbálni.. és mondjuk.. az sem lesz fényévekkel jobb mint a 2015.. akkor még várnom kell egy még fényévekkel lyobb konstrukcióra
ugy lehet 100 éves koromig nem is tudok majd nÓrmális 2 tét venni
Azon a lyukon keresztül lehet megtuningolni a forgattyús házat egy kis extra turbó nyomással
Az van amit Gonzó ír, a GAS-t nem kell döntögetni, ha vizet kap a forgattyús ház, csak kitekered és kifolyik.
Egyébként van még egy lyuk az alján, ami meg a gyújtásoldali térrel van összekötve, azt én se értem minek, ugyanis magán a gyújtás dekli alján van vízleeresztő lyuk, akkor az minek kellhet.
Bár nem ismerem az 1987-es ktm gyári minőséget. Lehet attól sem kell elszédülni. Szerintem érdeklődj veterán endurósoktól pl Zsembery, ők kb ilyesmivel tolhatták annak idején.
Ohh :(
Hát lehet viszont csak ez marad, mert az itthoni öntöttekről nagyon megoszlanak a vélemények, ahogy olvasom. Pedig jó árban vannak, de ha meg elfossa magát akkor foghatom a fejem, hogy minek spóroltam.
Köszi amúgy
ez a gaszgasz.. eza 2006os .. ez ma jól megszoptatott minket..de aztán végül is.. már 1:20ra kevertük a benyát még akkro sem füstöt.. minde fuvókát kitkaritottunk.. kellett is!! és ammkor is olyan minha valami nem stimmelt .. nem ment alul...
aztán a 3dik gyerta csere után...
bakker mondja haver csak úgy fucsán szuszog alul.. né má a földön meg van egy csavar.. és ez mostani kiesésü ugymond friss termés a alakon...
hát ennek a reteknek van egy leeresztő kieresztő kémlelő fungciómentes csavar a karterház alján.. hát az kilazult.. ugy szoptatott aztán mikor ki is esett akkor lett meg a miért..
de aztán megnint ment min a karika csakmás
de mire jó a katrer alján az a csavar.. dév csoki segitsetek??
Sziasztok.
Az itthoni dugattyú készítő cégekről mi a véleményetek? Páldugattyú, belcord stb..
Igazából nekem a veterán endurohoz nem vagy csak nehezen beszerezhető, és gondolkodom egy ilyen alternatívában.
Előre is Köszi a válaszokat.
Van az a normálisan haladó tömeg, amikor már tök mindegy a viselkedés, szimplán a sok motorhang kiveri a biztosítékot, ami valahol érthető, ha a másik oldalra helyezzük magunkat.
Természetesen ha párosul idiótizmussal, akkor kevesebb motoros is elég, hogy elérjék az ingerküszöböt, akár egy fecske is csinálhat balhét.
A GASGAS al egész jókat megy GEOFF AARON, jó vétel volt a GAS-nak hülyíteni az amcsikat
Szerintem még a 2017el megy (elől marchozzi van neki), ami még nem Phoneix, persze tuti át van neki faragva, nem hinném, hogy sima szériával nyomja.
nemrég volt egy kiccsávó.. nem a magassága hanem a kora a kicsi
az mondták kb 1 órája mentünk mikor már mondta hogy hazamegy eladja az egészet a picsába...
szóval van értelme az erősebbekkel menni
itt az a baj.. nem tudom otthagyni.. mert rajtam kívül még nem született ember aki kitalálna a kocsihoz....élve
ugyhogy ott hagyni nem tudjuk.. igy cipeljük...de én mindég csak azt tudom mondani ilyenkor.. én szÓtam... kis szórás csapaton belül elfér.. de nagy űrtávolságokat nem lehet áthidalni...az meg hogy mindég felhozta neki a motor valaki.. az meg azért eléggé lassítja a menetet....
amúgy abban egyet értek hogy kell az újítás...
az ember leleke így működik... ha kell valami azt kell... ha nem érzi szükségét akkor nem kell
Szali...
amit beszéltünk úgy van...
reggel 7.50nél ugy sem érek oda hamarabb addig tudsz alukálni masztizni meg ami még kell egy jó motorozás indításához
Az amit mi 10 ev motorozas alatt tanultunk meg azt most atlehet adni 2 ev alatt akarkinek.Sajna mi ugy kellett meg tanuljunk,hogy loptuk a tudast,mert senki nem jott es mondta,hogy ezt ezert es azert csinaljuk akkor az tortenik.Milyen jol esett mikor Zsockotol lestuk a technikat es a vegen el is mondta,hogy mit miert csinal es miert kell azt ugy csinalni.Na de hogy el kerulj egy olyan csapatba ahol ilyen szintu motorozasok mennek vegbe oda rengeteg ido kelett el teljen...
Sokat fejlodott a technika,sokat fejlodtek az emberek,sokat fejlodott az egesz enduro.Sajna sok az olyan motoros aki divat motoros..folyik ki a le a zsebebol es egybol akar mindent es most rogton.
bár nem ő az egyetlen......
a hülyék meg nem tudják magukról hogy hülyék, pont ezért hülyék