Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hály kolbik....

múhahahaha pont az a két ipse okoskodik aki betolta az új 2t a garagéba..
hahaha
hehehe

nyíííhahaha

uraim.. egy négy50 esigszeffel .. rommá szopnátok magatokat..
hiába karbirálnátok az istenért nem tudnátok elállítani hogy szarul mennyen mint a 2t tek
meg furi lenne az is hogy a sulya is kissebb mint a böhömnehéz 2t 300asnak főleg saras meneteknél mikor a rezóra felszivtok még 5 kiló hegyi taljt és a benzint a tankból osztogatni kéne délután a 60km nél már sipátoló 2t seknek...mert a 7,2 literes tankban ilyenkor még azért van 2,5 liter...

hély inkább ti nagypofályú irigykedők.. rakjátok már fel a képeket az úly motorokról.. . ne csak a garagéba recskázzatok rá egyedül
vagy ide a fórumra csak a hazudozás meg a sírás megy??
na ne már.. nem vagytok ti ilyen magatoknak valók.. mikor az éct kell osztogatni....
kérném a képeket meg a boldog arcokat..
há legyen is boldog a kis arszotok.... különben kennyétekbe szarral oszt tollyátok ki a ház elé hátha eltolja valami hajléktalan aki boldogan mutogatná hogy milyne fain úly motorja van...
Milyen nadrágban futtok?
Bírja az a vizet is, vagy átázik? Gondolom a hideg szelet nem engedi be, mert télen is mentek benne.

Köszi
En is erre jottem rá. ...de leszarom
Amin gondolkozok meg egy 12-15 koruli 350-450 sxf. Viktor kurvaszepen.megy vele kicsi koltsegvetesbol. Szerintem.nekem.is bejonne..nem.mertem.meg elkerni tole egy probanapra. Igy kevesebb penz allna benne meg azert joval erosebb motor mibt a 2t. Ami bejon az injektor hogy nem.kell karburalni. Belefaradtam.a kevergetesbe is meg sokat is esznek a 2 t k. Igy tiz ev utan kezdem.belatni. meguntam.....
Kint állt /garázsban de nem fürött/! Egy hete nem ment!

S mivel kezded a tuningot?
Veszek egy regi sxs t es romma tuningolom.
Az egy dolog hogy annyit szeretne erte... Kerdes adja e erte valaki
Lehet menni +5 alatt is, csak kell a csavaros gumi, különben motorozásnak nem hívható a dolog, meg életveszélyes is.
Persze kell a nejlon is mindenhova, ami nem engedi át a jeges szelet.

Izűleteknek nem tesz jót...de lehet menni, s jókat, akár jobbakat, mint sima gumival, a csavaros marha nagyot fog mindenen (kivéve szikla)
Neked mi a terv? 2017 KTM EXC 300?
A motorod fűtött helységben dekkol?
Ha nem, vagy kint volt a hidegben órát, akkor szerintem létezhet a jelenség a dermedt olajtól, míg nem melegszik be ezt csinálja.

Nekem most reps 80W90 van benne, de nem jó, a reps 10W40 jobb, ezt szoktam használni, az RMX be bevált, a GAS ba már nem az igazi, bár ebbe mind1, mert nem a legjobb az olaj áramoltatása.

A Motorex Top Speed 15W50 4T olajat tudom ajánlani, egy jó cucc az adatlapja alapján.
Mi lesz a következő?
Fontosabb dologra kell a pénz.....
Miert adja el 12 oraval?
2.2 ért van a hasznàltautón...2.1 ért nem adja.....E szerint tartja az àràt.....
Azért, nem csak divatról szól a dolog, hiszen 10 éve kb 10 lóerővel voltak gyengébbek a motorok.
Kék.motorral egy a baj hogy feleves koraba 2000 eurot bukik az arabol.
jó jaza a szerkó 300as
Idénre már engedd el a kezét a motorvásárlásnak. Jövő márciusig Úgyis beesik egy darab. Már csak azért is, mert a 350 a sláger, a 250-est nem keresik annyira, abból hamarabb jut. Meg jobban is fog hangtani, hogy 2017-es üzembe helyezés.
irÍgy vagy mi.. hogy volt idő hogy vitt..de nálad még olyan sem...múhahaha..
úgy hiányzik. . mint a hererákos a nőgyógyászati ambulanciáról

érdeklődnék hogy 50 üzem óra alatt uj féktárcsák is kellenek aaz sx-f re...+ a gyári szpolylerok kopnak szará ugy hogy azt már le kell cserélni
Nem a korod miatt nem mesz, hanem mert zsir nem visz :-D
Ma is voltam a Ktm be....Nem tudnak hozni...Nincs.Az idén nem is lesz...Vagy vàrok,,,nem tudom van e mire???Vagy lépek,.Szart nem veszek..Magas a mérce,,,de ha valami ezt megugorja.........
Változott a motorozàsi,,kultúra. Egyre többen jönnek rà,,,milyen jó az erdőben kolbàszolni...Mint körbe körbe........Ràadàsul tudàstol függetlenül mindenki talál feladatot magának az erdőben....Làtok gyengécske motorosokat,próbàlkoznak itt ott.....Jól érzik magukat,,,,néha van sikerélmény,,,boldogok...De mindenki talál magának feladatot..Mi a középmezőny,,és a legügyesebb versenyzők is megtalálják a feladatot..És egyre kevesebbet szàmit a lóerő...Màs erények, fontosabbak,,,mint Pl,Finom kuplung,rövid egy,kezelhető nyomaték,könnyen pakolható moci.stb..
Én hétvégén voltam kinn a barátaimmal egyet itt a környéken hajtani. +2-3 'C volt és napsütés. Ez még az elviselhető kategória. Alatta már nem szívesen indítom be a motort. Egy szétrúgott enduro nyomon letérdeltem, olyan érzés volt, mintha vasúti sínbe rúgtam volna. A talaj ott pont szarrá volt fagyva. Térdvédő nélkül garantált a törés. Ezzel sokan nem számolnak a hidegben "versenyzők". A motor és az ember is jobban fogy ilyenkor.
Valamikor -25 fokban is motoroztam...most nincs az a szerelem es kivancsisag,hogy az uj vasra fel uljek 5 fok alatt.Egyszeruen csak elvezni akarom fagyoskodas nelkul,addig is van mas mit csinalni
Hát ahogy nézem a lányom növekedését, elrohan az idő nagyon gyorsan. Mindenesetre nem erőltetem ilyen hidegnen azt amit nem kell!