Ez egy érdekes dolog, azt gondolnám, ami fasza egy versenyzőnek (aki gyorsan megy általában) az pont nem jó egy hobbistának, aki meg lassan halad inkább.
Ezt meg tudom erősíteni, ha nincs jól karburálva, kezelhetetlen, mert nem egyenletes a teljesítményleadása, van ahol erős lesz, van ahol meg szar, s teljesen használhatatlan.
Nekem is volt többször, hogy bizonyos karbi beállítással az életem árán se jutottam fel, állítottam a karbin, s repültem felfelé, ahol előtte ott kínlódtam,
s nem azért, mert kurva erős lett mindenhol, hanem egyenletesebb lett.
Ez mondjuk igaz a power belövésre is, előgyújtás, stb, de ezeket te tudod jól
Zozíííí
mi van veled.. márnem is létunk erre...
mesélj valmi motoros sztorit.. mert abból le vagyunk fogyva...én is csak a kutyással borzolom a fórum idegeit...mert kutyából sosem lehet lget...cserélnÍÍÍÍÍÍ
szewasztok ! ne szidjátok a ktm- et a gasgas topikba !! :) ,,még létezik ez a fórum ?? látom még páran élnek a régiek közül ..ma tök véletlen beugrott agyamba mi lehet itt ..remélem mindenki jól van és motorozik mint az állat .
hály kolbik...
na szombaton az orvosi hulladélerakóban üzemelő dr mengele csak meggyógyitotta a kutát
és hogy motorozni sem jár a paraszt egyből van ideje befejezni a féltetőt a kocsibeállóra, már csak a bramkk léc kell meg a lindab és kész is.. de arra váni kell 1 7 et...ja meg a parabolát karrébb paterolni
asszonynak magyaráztam egy kis mechanikát, de azért nem ment könnyen a felyébe hogy miért van az hogy az a 3,5m hosszú tartó.. az a 20x40 zártszelvényből ha mondjuk középen egy egy15-20cm es kis lábat teszek rá és oda a két végétől meg ráheggesztek egy vékony kis picsa laposvasat..
majd a két végén feltámasztja.. gyik oldalról már 5kg is meghajlítja a tartót.. mig megforitva a 113kilós férje még ugrál6 is rajta akkor sem görbül meg... ja és könnyű is ám..de nagyon...
szerintem gtasgasztémában igazaok van..de
sosem felejtsük el a kátéjem is honna indult... 1990 előtt nem volt mormális motorjuk....
és igazándiból a 4t is akkor lett motor amikor 1999ben megveték a 20berget...
aztán hogy megfejlődtek...2017re
gaszgasz is lyár6 így..
mert lásd a szerkót.. az is csinálta már a motorokat.. de ütőképesset valahogy mostanában kezdett gyártani.. 3-4 éve
de ne nézzük a múltat nézzünk a lyöwőbe...
a 7 végére megint plussz fokokat mutat
Nehéz volt, kezelhetetlenül erős, soha nem tudta senki normálisan bekarburálni és végül kipróbáltak Ktm-et, ott ahol nem tudtak felmenni az életük árán se.. Az egyikőjük még próbálkozott egy Racing változat Gasgas-al, de meggyógyult ő is...
Nem erted...... Ezek ciganyok. Szep hely fasza ott de ciganyok. Kopkodnek az utcan. Stb
Mit varsz toluk tan egy aston.martint? Erre kepesek ha tobb penz aramlik a cegbe akkor se lesznek.kepesek. magasabb minosegre. A tm.mel ugyanez a helyzet. A serkonak az a szerencseje hogy a francia kulturalrabb fejlettebb nemzet. Kezd magara talani a marka. Bar szerintem.lassan el.is eri a maximumot.
Persze van, de ők álltalában megkérdezik a helyi amatőr, vagy expert versenyzőket, hogy szerintük mi a jó, mi nem annyira, és ez nagy húzóerő.
Pl én láttam, hogy az ismeretségi körben versenyzőknek mennyire bevált a 350 4t, ki is tudtam próbálni, ugyanígy a 300-as 2t-t. Ennek segítségével döntöttem.
Azt a motort nem csak én adtam el hamar,,,,,hanem akinek én eladtam,ő is..Nem volt az olyan szar.....csak nem azt kaptam a pénzemért,amit vàrtam...Ennyi....Egy kemény versenyre inkàbb elvinném,mint a mostani rmz T. Ezért fogom most a legjobb motort venni számomra...De a tavaszt megvàrom....3 hónapig nem akarom nézegetni....
Illetve a középút is, hogy vannak lassabb versenyzők, gyorsabb hobbisták, a halmazok metszhetik egymást.