Kicsit kell az olyan kozos sportolas is a csaladdal mikor veluk lehetek.Az aprok kurva gyorsan nőnek,a nagy mar 9 lesz,a kicsi 4,es olyan gyorsan eltelt ez a pár év hogy hihetetlen.Mikor kis idom volt mentem motorozni,mikor esett akkor is,es mindig sirtak utánam, hogy jönnek ők is. Most nem magamert de ki hagyok egy kicsit...lehet nem birom ki fel evnel többet, de ezrt kostoltam bele egy fel eve lassan a terep szaladasba,mert oda a mutter is meg a csurik is el kolbaszolnak velem közbe es az mar nagy dolog.
Kurva futasba meg este is a telefont nyomkodom.Muszaly kicsit tobbet foglalkozzak veluk ha azt akarom hogy ne buta liba kurvak legyenek,habar igy sincs kizarva.Szoval meg van par évem hogy veluk legyek,aztan a nagy mar 5 -6 ev mulva baszik rám, addig kell valamit kell kezdjek velük. Aztan megint motorra ulhetek es motorozhatok mig birok.Addig is a hazat is el kell keszitsem,es motor melett nem lehet mert az a penzt kis szekerrel viszi el es nem tudok oda allni sem melozni ha hivnak a haverok es megyünk, mert hogy a faszba melozz mikor mas szorakozik.
Szoval nem az aszony kért, hanem sajat belatasom szerint probalok valamit jobba tenni...a vasakot meg kapom majd odebb is,nem tartom a lelkem bennuk ahogy Gabesz is mondta.
Szerencse a hegyek meg itt vannak es tudom mit adtak es mit adhatnak..tenyleg mindent korbe motoroztam,es fogok is.
A szladassal is szep ,sőt azebb hejekre el jutok,es a kondim is maskent alakul.
Na aztan hogy sikerul az eltervelt az sok mindenen mulik....de az asszony hogy orvendett mikor mondom eladtam a motoromat heheh..a csajok most is busuljak,de mondom nekuk ,hogy megsunk egyutt sielni es turazgatni..en meg estenkent el el megyek szaladni.
Kepes vagyok a sport valtasokra,mert nem az elso.Mar a trialrol is valtottam 10 ev utan....aztan jott a motor na de tudom hogy a motor a szivem csucske es erre viszza terek amint ugy erzem hogy valamit el ertem a gyerekeim fele.
hály kolbik..
én ezzel a motoreladással kapcsolatba elmondanám a véleményem..
de mivel ez ..
senkit sem érdekel.. ezért megtartom mármint a motorom...
de 1 biztos magasztossab cél érdekében én is bármikor .... ,de megvállok a 2013as sx-f 450 től
pl magasztossabb dolog ha egy 2016xc-f 450 vagy egy 2017 sx-f 450 vagy 2016 tc 450 20kvárná ugrana be...
Ahogy elnézem, felétek már úgy is vége a normálisan motorozható szezonnak, azaz ne bánkódj.
Itt vannak a 2017 sek, jobb mint bármelyik korábbi, gyűjtögetsz kicsit a télen, tavaszra beszerzel egyet és GO!
A táj szép! Kemények vagytok! Jó időben se barangolnék ennyit gyalog, nem még hogy ilyenben.
Pontosan...
Elnadtam a motoromat...kérték es adtam...mikor kérik és adják a lóvét kell adni.
Most egy kicsit sportot váltok, talán pénzügyi okokra fogom de nem mondok le a motorozasrol.
Szaladok mostanában hegyi terepeken,vad es Szép. Turazgatni is el megyek a csaladdal es próbálom a lanyaimat egy kicsit a természetbe bele nevelni ,hátha egy kicsivel jobb érték rendjuk lenne..
Mindegy ,hogy milyen sport az,en szeretem kihozni belőle ami a maximumot kitudja belőlem hozni.A motorozashoz kegyetlen sok penz kell, es most van mas prioritasom a csaladdal szemben.
Az egyik szemem sir a masik nem nevet de remelem mihamarabb a nyeregben leszek
Nekem se tetszik. Eloszor tetszett a telo. Most jottem.ra hogy egy kalap szar. Csak azert nem gyujtom fol mert draga volt. Nekem sokat is eszik. De az nem.annyira erdekel. A telo atom szar! Rendesen kidobal az utrol.
Szia Sanya.. Nem vagyok titkos ügynök..!! Nekem konkrétan nem teszik a gyári teló, de minden szubjektív, Szalinak pl tetszik nagyon.. A motort még csak tanulgatom, nem jött meg az összes karbi tű amit rendeltem, így még nincs benne nagy tapasztalatom. Nekem Xcw-m van és Exc-be való karburálással működött nekem egész jól, csak a főfúvókát cseréltem kettővel nagyobbra, meg a benzinszintel játszottam. Még azért ki kellene próbálnom egy két beállítást, hogy tudjam hogy mire mit reagál.. A pówerhoz nem nyúltam egyenlőre, teljesen gyári a rugó és az oldalán az állító is. Kb ugyan annyit eszik mint a régi (2016 300), ez a Regiment 13 nyomvonalán 90 km-re elég..
Sokan érdeklődtek a napokban ,hogy milyen is volt a hétvégén meg szervezett eggyeskő 60km teljesítmény túra,és mondtam magamba meg irom ,hadd érezzék az emberek a mai futó száguldó életbe egy igazi túra szellemét.
Az egész úgy indult egy pár honapja,hogy Árpó komám kérdezte, hogy nem-e megyünk el ,próbáljuk ki magunk,es én aki a kihívások kalandok,sport és mozgás embere vagyok ,szigorúan rá bólintottam.
A túra 60 km távját 2 nap alatt kelett meg tenniük az embereknek.Elso nap 40 km ,másod nap 20.Egy éjszaka volt a gyimesi hegyekben.
Péntek este le vittek autóval Menaságra ahol a megbeszélés után egy kis ismerkedés az érkezőkel, eligazítás után egy kis sörözés meg szocializálodás után lefekvés következett mert reggel fél hatkor lehetett indulni.Este néztem az az időjárás előrejelzést es esőt meg rossz időt jósoltak.
Éjjel 2 órát aludtam amire úgy reagáltam,hogy két szemnek elég 2 óra is, reggel fél öt-kor már pillogtattam.El is indultunk es a kis enyhe eső meg szerelkezés közepette már 100 m el is mentünk bolond felé,aztán újra sinre kerülve lépegetős tempos haladásba jól haladtunk a fejlámpák által megvilágitott sáros latyakos utakon.
Első ellenőrző pontnál már szálingozott a hó es nem nézett ki fényesen az idő. Szellő tetőre érve 1494m magasan már tenyérnyi hó fogadott keresztbe fújó hóval. A havas eső es hideg ki veszi az emberből a kakaót de sikerült humorral és motivációval jol haladni.El érve a Gyimesi átkelőhöz ami 24.7 km vol nagyon el ázva,meg fagyva mézes es zsiros kenyér fogadott ami mesebeli érzést adott.Árpó komám térde nehezen bírta az erőltetett menést,és le is maradt kb 5 percnyi járásra.Eggyütt tovább haladva nehezen tudtunk újra be indulni de gondoltunk a nagy kalandra,az esti pálinkára és, hogy a sátorba kerülve majd be melegítünk.
A következő bírói pontnál ami a Szentlélek kápolnánál volt motoros cimborával meg finom pálinkával találkoztunk ami mesebelien hatott a lelki állapotunkra. Tovább haladva komám terde nagyon nem akart hajolni es az addigi gyorsabb tempó nagyon lassú tempóba ment át.Motorosként a hegyeken rettentő gyorsan lehet haladni,meg változik a távolság érezted és ami motoron 20 percben mérhető az gyalogosan akár fél nap is lehet. Ezzel az időbeni es távolság béli csalodással megint szivattam magam es komamat is ,mert mondtam neki, hogy már nincs sok es hamar ott vagyunk...amott 2, 3 emelkedő és ott is vagyunk.Ezzel jó párszor el hittük magunknak ,hogy hamar oda érünk, holott a fogyó km egyre jobban nyúltak meg időben, a nehéz hátizsák meg a megtett kilométerek arányában.
A 34 km re lévő Utusalji tető órák után érődött el,hol kis humor meg éves után egy nehéz kis mászás jött ami normál esetben kis neki futás, de komám lába alig hajolt elég nehezen sikerült a fel és lefelé ereszkedés ahol rengeteg időt töltöttünk el.
Nem akartam,és nem is lett volna etikus egy jó cimborát le serülten hátra hagyni ,igy én is már meg fáradtan tartottam a lelket benne es magamba is.Segiteni nem tudtam neki mert neki is es nekem is 20 kg környéki hati zsákunk volt.Vitünk magunkal mindent amit el képzeltünk ,hogy kelleni fog..kis satu,meg társai. .na ez csak vicc,de mikor már kozel 12 órája a hátadon a 20 kilónyi hatizákkal,szarrá vert az eső es fújt a hó, egy adott pillanatban a hátizsák nagyon húzta az amugy is rutintalan hátunkat és nyomta a csipőnket,olyan szinten ,hogy nekem is a menés már kis lépésekben volt elviselhető.
Pár kilométer volt a 40 ből hátra de mintha egyre nehezebben haladtunk,sokan elnkerulve minket csak a hangulaton rontott és azon hogy megint csak odáig kell mennünk a dombokon túlra. Nagyon viselten es egy kis fájdalom csillapító után mintha jobban birtuk a terepet,jött egy autó amit már elengedni,félre alni az utrol is zsummogást váltott ki belőlem,hogy ez is pont most kell jőjön,aztán megint egy autó. ...mondom ezek letapodnak...aztán hát megint a motoros cimbora a nagy kulaccsal a lehuzott ablaknál nagyott dobott a morálunkon,főleg az a pálinka.Le irhatatlan érzés volt jót kortyolni a pálinkából es tovább fojtatni a meg maradt 2 km-ert.Akkorát dobott rajtunk,hogy az addigi csoszogós üzem modból egyből gyors tempóban éppe nem szaladva de vidáman és zsibbadtan láttuk meg a tábort ahol már elég sokan voltak de nem voltunk az utolsó érkezők.
Fenomenális főtt babgulyás várt minket amiből 2 tányérral be is zabáltam a sátor húzás után.Meg is sötétedett hamar ,az idő is hamar ki mutatta a foga fehérjét és nagyon a nulla fok közelébe olálkodott.Nem szegte kedvünk a fáradtság, hanem a tudat is mámoritott hogy túl vagyunk egy kemény 40 km-eres távon amit ketten sikerült túl vészélnünk.
A tábortűz,zene, vizes zoknik cipők szárítása kozepette volt egy olyan igazi élet be ütése a nehéz nap után,hogy kemény a természet ereje,kicsik vagyunk mi ebben a meg szeliditett életbe amit jol be járatot hetkoznapok után kissé rémisztőnek éreztem,hogy ez a vad és hideg valoság ahol az ájfonodat 2 nap után pont olyan fölösleges kacatnak érzed mint a tuznél meg pirított ázott zoknidat,vagy az üres konzerv dobozt.Igazán élni éreztem magam abban a hideg nomád stilusban.Fantasztikus volt a hangulat.Olyan emberek vettek körül kiknek a természetjárás a szívük csücske,igazi emberek igazi értékekkel,igazi értékrendel.
Hamar el vonultunk a sátorba es az órát kirakva hamar észleltük a csípős hideget amit a szél nagyon érezhetővé tett. Éjszaka süvitett a szél a sátor kötélein,de a benti gázas melegítő hangulatát nem tudta le rombolni.Nagyon fel töltöttünk mint két meg fáradt mohikán.Ejszaka nem volt gond a jó hálozsákoknak köszönhetően amibe vekony ruhával melegben éreztem magam,holott az oromon fagyos levegőt szívtam be.
Reggel 5:30kor ébredve hamar a fejlámpával es egy felsőben kipattantam a sátorbol ,hogy könnyítsek magamon és újra az a vad és hideg valóság várt.Csillagos égbolt es -5 fok körüli szél mozgatta a sátorokat és a fákat.Odébb Hajas a tábortűz melett aludt régi posztó katona ruhában es azt mondta nekem ,hogy ám voltak nehéz pillanatok az éjszaka fojamán jol viselte sátor nélkül es pihe hálózsák nelkul is.Igen a technika segiti a fránya kényelmes életunket,akkor ilúzióba tarva minket,hogy mennyire védettek vagyunk bármitől is,holott abban a pillanatba egy 800 eurós telefon is a fabatkával volt egyen értékű.
Jó volt reggel a hidegbe nyújtozni,el.ámulni az alvó táboron de jol is esett gyorsan vissza bujni a melegebb sátorba es a nagyon meleg hálózsákba.Fehér volt minden es hideg.Ujra kelni ,teát főzni es melegíteni a sátorba ujra feltöltott az aznapi 20 km szakaszra ami kérdéses volt a komám lába miatt.Feladni szóba sem jöhetett mert egyszerűen nem azért mentünk oda.
Gyors csomagolás, sátorbontás ,jeges vizvétel után ujra 8 kor indultunk utra.A plusz élelmet hátra hagyva már könnyebb volt a hátizsák is.Vasarnapi 20 km szakasz egy mesebelien szép gerinces turának igérkezett.Minden fagyos es gyönyörű volt. Együtt ébredtünk a termeszettel.Jobbancskán haladtunk de komám rossz térde miatt a befele ereszkedők igazi időhúzások voltak.Volt kőd és süvítő szél is de 5 perc után már sütott a nap is.
Érintve az Öcsém csúcsát bikáig erő hóban már nagyon a vége fele jártunk a kalandunknak.Frenetikus tájakon át vitt utunk.Be érve a söprögetők előtt nagyot dobott a morálon,hogy sérulten is sikerült meg tenni a távot.
Rengeteg külföldi túrázó volt,kik az utunk során el mesélték, hogy ez egy igen nehéz de gyönyörű teljesítmény tura.
Jövőre ujra megyünk,jobban fel készülve testileg lelkileg,de a kudarcból ha nevezhetjük igy is, lehet epitkezni és fejlődni.
Egy igazán gyönyörű tura volt,tele mindennel ami egy igazi kihívásokat kereső embernek kell.Volt eső, havas eső, havazás,hofujás,latyakos havas tapicskolás,jeges vizet itunk,mézes kenyeret ettünk,este zenéltek a tábor tűznél, meg ismerkedtünk a pálinka igazi erejével is es egy kissé emberebbek lettünk, igazabbak es jobb érték rendel.
Az embereket az ilyesfajta élet mód nehezen vonza,mert nem trendi,nincs pénz benne de helyette van az igazi élethez valo kis érzés eggyike,hogy mi is a foldi élet, miyen inspirációt tudsz nyerni belőle,hogyan tudsz építkezni,erőt meriteni és ujra belevágni a szürke hétköznapokba.
Igen most már én is afelé hajlok h. szét kéne borítani most az elején, de azt biztos h. nem én fogom véghezvinni, mert se körülményeim, se időm nincsen hozzá. Nálam mire minden összeállna biztos beletelne fél évbe + 3 agyvérzésbe, úgyhogy inkább rábízom tanult szerelő haveromra nekem azt a +költséget megéri. Aztán ha össze lett rakva még úgyis játszhatok a beállításokkal. Futóműbe meg megkérdezem az általad linkelt lehetőségeket meg még pár közeli specialistát aztán egyben (első+hátsó) elviszem a legjobbat ajánlóhoz. De ezek után tuti h. marad ez a gép is!!!!
Egyetértek abban h.félszar állapotban kipróbálni sem lehet rendesen!
Hali! Az új 300 asról írnàl egy pàr szót..Pl..milyen a gyàri futómű, sokat kellet e hangolni a karbit,a póvernél mekyik rugót hasznàlod, 1 tankal menyit megy el???stb.DE CSAK HA NEM TITOK....
nekem is volt annó hasonló.... nagyon olyan a henger mint a 1990 350 gs-emnek volt..
hogy annak a viz oldal felöli magnézium deknie milyen egy hitvány volt...
annak belül folyékony fémmel volt meg(ci)gányolva.. a csapágy épp még nem hullott ki belőle...
de szerettem.. akkor az volt az aktuális jó motor
hát a sárga c-18 helyes forgásiránnyal...
na a gyártó által helyes forgásirány az lehet nelkik fain.. de valójában.. kuka.. a másik irányban dolgozott teljessen jól...meg a levegő is valószínűleg hiányzik belőle.. de a felni és a gumi közt engedett.. lehet megforditom és több vászilínnal csinálom hogy jobban... mondjuk eddig sem a mitazs piros xt754 sem a ms 3 sem st5 5nek ezzel baj nem volt...de ki tudhassa...
de lényeg megint lehet úly gumi után nézni a favorizált azt kihagyom.. mert minek egyből rátalálni a jó gumira
már volt ember aki látta ezt a szuper gumit kapirnyálni is.. mikor elhagyja magát...de eddig sok sok embernek jó róla a véleménye...
A 2007 exc-re nem tudsz ventilátort raki (elvileg), ez is okozhatja a melegedést. Ki kellene venni a termosztátot, (ha még benne van) mégpedig úgy hogy az sx összekötő "Y"-t kellene belerakni és le kellene dugózni az alsó vékony csövet..
Ezekben a 300 Exc-k ben 2 db talptömítés szokott lenni gyárilag. Ha 0.5-t mértetek az összehúzás előtt inkább o.6 lehetett. Nem mondom hogy ez az oka, de ha levettetek a hengerfejből, plusz vékonyabb a talptömítés, akkor kicsit ettől is jobban melegszik. Meg kellene mérni a pówert is, mert ha túl le van csukva, attól is jobban melegszik. Ennek 47.5 mm-nek kellene lennie, a henger felső élétől. A présmagasságot ne cinnel mérd, hanem nézd meg hogy a dugattyúd síkba legyen a henger tetejével, tehát ne álljon ki belőle. A karbiba próbálj bele egy N2ZH tűt 168 FF-el..
Kurva futasba meg este is a telefont nyomkodom.Muszaly kicsit tobbet foglalkozzak veluk ha azt akarom hogy ne buta liba kurvak legyenek,habar igy sincs kizarva.Szoval meg van par évem hogy veluk legyek,aztan a nagy mar 5 -6 ev mulva baszik rám, addig kell valamit kell kezdjek velük. Aztan megint motorra ulhetek es motorozhatok mig birok.Addig is a hazat is el kell keszitsem,es motor melett nem lehet mert az a penzt kis szekerrel viszi el es nem tudok oda allni sem melozni ha hivnak a haverok es megyünk, mert hogy a faszba melozz mikor mas szorakozik.
Szoval nem az aszony kért, hanem sajat belatasom szerint probalok valamit jobba tenni...a vasakot meg kapom majd odebb is,nem tartom a lelkem bennuk ahogy Gabesz is mondta.
Szerencse a hegyek meg itt vannak es tudom mit adtak es mit adhatnak..tenyleg mindent korbe motoroztam,es fogok is.
A szladassal is szep ,sőt azebb hejekre el jutok,es a kondim is maskent alakul.
Na aztan hogy sikerul az eltervelt az sok mindenen mulik....de az asszony hogy orvendett mikor mondom eladtam a motoromat heheh..a csajok most is busuljak,de mondom nekuk ,hogy megsunk egyutt sielni es turazgatni..en meg estenkent el el megyek szaladni.
Kepes vagyok a sport valtasokra,mert nem az elso.Mar a trialrol is valtottam 10 ev utan....aztan jott a motor na de tudom hogy a motor a szivem csucske es erre viszza terek amint ugy erzem hogy valamit el ertem a gyerekeim fele.