vazelint vagy szilikonzsirt szoktunk rkni.. tömit is ken is.. már 2 bár körül nem engedi el a levegőt.. de a 3-4 bár közti érték az a bevált ..
van aki slájool.. van aki nem....mert full defektel is jól el van a cigó...
CSAK Szalinak meg Dem Zsoltinak!
full szar a cigó.. csak azért irom a többieknek hogy pátyolgassam a lelküket.. én is tubliszt használok.. mert az a jó.. a legjobb..de le ne irjátok akár hova is mert legégetnétek hogy sört iszom és pálinkát ... hugyozom...
normális vagy ember???
10 bár?? azt a hurjkka külsőt..
3,5-4re szokták.. én a 18ast azt 3 ra fúlyom...
az már 2 báron sem fordul el...
minek oda valami is??
amúgy faszság ez a cigó tubli. . csak vetitek itt mint sokan szoktak..
nekem is a gyári van mert a cigóval állandóan csak a baj volt...mindég mikor átkarburálom a ktm et veszek rá egy új tublist..
előre kettöt szoktam betenni hátra 2 de van hogy 3at...mert nem csak hogy jó..de nagyon szeretem is.. ezért van hogy 3at
Gabesz..
látod mindég mondtam én.. találol arcokat akikkel érdemes menni...
mi is pont ugyan ezt csináljuk
Az első képencsak rá van téve a külső a többin fel van pumpálva.Kiipróbáltam 10 bar nyomáson és atomjaira robbant az egész,nem túl bizalomgerjesztő ez így.Holnap veszek másikat és beszerelem,azt nem gondoltam még átt hogy kell-e valami tömítő ragasztó csíkot tenni a küllőkre?A teherautó szelepet amivel külső nyomást lehet beállítani azt kell-e ragasztani vagy tömít?
Az elso kepen. Olyan.mintha nagy lenne ra. A gyarit eleg nehez feltenni. Mikor a helyen vab nincs ekkora logasa. Ettol persze lehet jo a bugris. Nemelyik hatsoba nem.kell nyomas. Nekem.elol.van tublis. A.michelin s 12 be vagy enduro comp ba semmi.nyomas se kell es fullos. A sixdays metzellerbe ha nem.fujok atom.lapos. emiatt kell a vakszelep. Elol megbizhatobb a tublis mint hatul. Viktor hiaba tagadja. Evek ita megy vele az igaz. De minden alkalommal szereli a gumijat az erdoben. Hol az elsot hol a hatso miatt szaladgal vissza a kocsihoz.
hát igazad van...
már a 19es tublira ráment majdnem 15 euró, persze ezzel a mostanival együtt ...de a 18asra.. arra is ráment a év alatt kb 10 euró......
szóval már lassan 30nál járok.. a két kerékbe...
én olyankor szoktam csak nézni mikor a 18asba most is havernak kuka lett.. vissza is kell menniük a kocsihoz a 120 ályrós vacak miatt... mig a többike a 7 eurós drága szarjukkal.. mentek mennek napestig...kb évek óta nem volt defektjük a 18as tublival...
de azért egy hülye majom mind
még nem vagytok úton?? vagy csak holnap reggel mész utánuk??
majd meséljetek milyen volt
Az hulyeseg hogy veszel egy origi tublist? Amit osszeszamoltam az elmult par evben hany bicajbelsot es egyebeket hasznaltal el. Az elbaszott idorol nem.is beszelve....kb 4 garnitura tublisod lehetne.
köszi száz1
neki álltam kicsit... nézegetni... hát van is ilyen gumi...
de mivel tegnap kiderült a többiek.. akik 19essel cigóznak azok is a ví rább 1 3/8 coltast ahsználják..és mikor felfújják először 6 bárra tolják...
az hogy nekem tönkrement egy motorozás után.. mikor ráfúlytambenzinkúton hogy ne csak 3 legyen benne.. azt nem tudni nem magyarázza semmi sem miért szakadt el a drótperemnél!!
ugyhogy tegnap abból rendeltem is...ma jön...de ez a 484es ez nem 37mm mint a verább..henem 44 széles.. (a cigó 18as az 47 széles az a 18as ballonos kerekekhez pont jó...ugyhogy a 19hez.. he nem menne tönkte(eddig egyedül nekem ment el igy másoknak nem ) szóval akkor ez marad..
de ha kicsit rá akarok forditani időt meg egy 25 eurót.. akkor ez a profibb megoldás http://www.hibike.hu/schwalbe-...
Sanyó..
nem értem ezt , nem hiszel itten a fórumozóknak.. vagy nem igazodsz el
egy tutti a ktm irta hogy a 2017 exc 300as az már nem is kétütem.. nem is 4.. az már 6ütemű
100szor jobb mint az eddigi..mert a régiek mind egy szar
de kb ezt irják miota olvasni lehet az új géperől...
de ez megy az sx-f 450 nél is... meg mindnél..az összes ktmnél...
ezek után azt nem értem..hogy eddig a régebbi.. (1 hétnél öregebb géppel .. hogy is lehet 1általán menni
hisz az új évről évre nagyságrendekkel jobb tehát a régiek nagyságrendekkel szarabbak...tehát régen átbaszák az embert .. de már most nem
A guvokazast mehelozte egy muszeres teszt. Vettem.egy kipufogo gaz homerseklet merot. Gyari powerparts. Az megmondja hova karburald.az alapjan allitottam.be. a gyari standard beallitassal nem volt jo. Es sokat is evett.
Atfuvokaztam es a gyujtast is atallitottam. Csoki hazudik. A telokat kikuldtem a paiolihoz. Vazgeometrian alakitottunk.kicsit. es allitottam a villaszogon. Illetve az ulesmagassagon. Kerult bele egy masik kuplung. Kezd hasonlitani a regi sx hez. De meg eleg messze van..
Sanya, te most viccelsz ???? Lehet hogy nem követted, de Szalinak volt egy 250 sx 2003 motorja, majd rá 300-as henger, utánna 2008 300 xc-w, 2014 300 exc és még sok vadi új motor, de még mindig azt írta hogy neki jobb volt a 2003-as gép. Na most kérdem én tőled, ha valaki nem veszi észre az elmúlt 10-12 év fejlesztéseit, az mit érzékel a karburálásból ???
van aki slájool.. van aki nem....mert full defektel is jól el van a cigó...
CSAK Szalinak meg Dem Zsoltinak!
full szar a cigó.. csak azért irom a többieknek hogy pátyolgassam a lelküket.. én is tubliszt használok.. mert az a jó.. a legjobb..de le ne irjátok akár hova is mert legégetnétek hogy sört iszom és pálinkát ... hugyozom...