Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt írja, hogy félreértelmezett csapatjelzés miatt ugrott egy háromszor nagyobbat, mint kellett volna, a hátsó moose túl lágy volt ehhez.

Ötödik így is, (öt perc büntetőidővel)
Ja szerelo biztos kulon satorba alszik matol. Vagy mar beetettek vele capara..
Ez nem 250?? Olyan virgonc a hangja.....alapról nagyon veszi a lapot...
Billi Bolt új szerelőt keres, lehet jelentkezni

https://www.facebook.com/RedBu...

Nagy cumi lehet így betolni a motort
Jarvis megawatt 111 2016 onboard

http://youtu.be/8WCqMPDUOoM
Mondjuk én is mindig D.I.D- et használok.......
A lánchoz meg majd feladok egy országos hirdetést h. Iris 520 FB lánchoz keresek 2 kib@#$ott szemet, mert sajna a környezetemben pont nincs senkinek.....
Igen az idő sajnos kevés hiába dolgozik az emberfia kötetlenben. Aztán meg motorozni is kéne valamikor.... A szerelés meg nekem kicsit körülményesebb mert nem a ház alatt/mellett van a garázsom.
Van oldalanként 2-3 küllőm ami nem nagyon akar mozdulni és lógnak sőt némelyik ferde is, a gumisnál majd kiderül - ami menthető marad, egyébként meg hoztam tegnap öt új küllőt is anyástól úgyhogy nem érhet meglepetés.

Benyaszintet biztos visszaveszem mert az egyik motorozáskor a fél tankom elfolyt, mondjuk ezt annak is köszönhetem h. a lehetőségekhez képest mem raktam maximálisan függőbe a karbit és nem zárt a tűszelep.
Az összekötő gumit megnéztem egészséges csak a két pánt közti vastag részen vannak nagyon felületi repedések így azt nem vettem, mert amúgy is hajlamos vagyok kicserélni azt is amit nem kéne.
GASGAS-on vételkor érdemes azzal kezdeni, s ha V3 nézegetni legalább 60 óránként...
Ez nem olyan sok dolog, amit leírtál, persze ha kevés az idő rá sokáig tart minden...

Mi a gond a küllőkkel? Összerohadtak és nem lehet centírozni? Anyát melegítve meg lehet próbálni, de kell hozzá jó küllőkulcs és a küllőt is meg kell fogni.
Én újrafűztem elől hátul, a hátsókat meg tudtam menteni mindent, de az első fos alu küllőket nekem ki kellett dobálni, vettem bele acél küllő anya szettet.

A karbinál nézd meg a benyaszintet is, ha már szétvetted, a gyári érték 16, de érdemes lejjebb venni, kb 21 környékére, hogy ne folyasson el annyit feleslegbe.

Szar láncot nem érdemes rárakni, kinyírja a lánckereket ha az jó, de ez fordítva is igaz.

Ha már levetted nézd meg a karbi gumicsonkot is, hajlamosak az emberek agyontépni a bilincset és kivágja, utána meg ott falsot szív, s kell a nagy főfúvóka.
Na ja. Ezek az állítgatások majd a lövetkező fejezet lesznek, mivel sok dolog még hátra van h. egyáltalán ki tudjak menni rendes terepre: hátsó teló felújítás, rendes hátsó gumi + küllő cserék - ehez kell még szereznem 2 láncszemet, mivel a 140-es gumival hátrébb kell tennem a kereket. A jó állapotú Iris láncot meg ezért nem dobnám ki. Bár van egy rommá használt CZ láncom komolyabb nyúlás nélkül - ideiglenesen lehet h. feldobom azt.
szóval rövidtávon a sorrend és a célok:

1. karbi összerakás - egy stabil alapjárat + működés elérése
2. Hátsó futómű: gumi + kerék + teló rendberakás

3. Kipufogó oldal rendberakás: új szilentek + tömítések + dob elrepedt összekötőcsövének hegesztése mert így folyton ki fogja vágni az összekötő gumitömítést. Ja és a rezó egyengetése h. ne feszítse rögtön az új felfogató szilenteket.

Így szerintem a finomhangolás már jövőre marad, addig meg megyek a 4t KTM-el, az úgxis rendbe van A-Z-ig.

Powertér növelőm tényleg nincs, a tűt majd megnèzem és írom h. milyen.

Köszi a tippeket!
ha lesz egy kis időm megnézem én is a membránt hogy milyen állapotban van, kíváncsivá tettetek
köszönömköszönöm
hály kolbik..
bakter.. ha én ezt tudom.. indultam volna szí tu szkÁjjon
annyira sajnálom hogy nem figyeltem jobban.. de el voltam azzal hogy ...ha ők jönnek akkor én tuti nem leszek dobogós...
de azért szerintem nélkülem is elég nívós lesz a race ..
Örülök, hogy megoldódott! Sorry, azt tényleg kifelejtettem, hogy a betét belsejéből is ki kell faragni kicsit, különben nem fekszik fel a V4-re.
1 betéttel nem lesz gond, nem fog odébb kerülni.
Részemről úgy ítéltem meg, hogy 1 el, már feszül, így inkább beraktam 2db-ot most tuti nem ér a falhoz, de majd nálad kiderül mit alkot 1db al, bízzunk benne nem fog eltörni.

Karburálást szinte felesleges leírni, két vadi új motort is eltérően kell karburálni, nem még két használtat, ezek a tapasztalatok(nem csak a sajátom), ha picit faragok a sajátomon, megcsinálok rajta valamit már nem szív falsot, vagy cserélek egy powerkamra növelőt, stb márt kezdhetem elölről az állítgatást.

Ha 35 el jól tolt a motorod alul, akkor a 40 dús lesz, bár kérdés mennyi levegőd volt, ha azon még tudsz nyitni, nem akkora gond 1/3-1/4 gázig, majd ott cumizol be, ha nem teszel be nagyobb átmérőjű tűt, ami leköveti a nagyobb alapjáratit. A levegőt 1/4 fordulatonként próbálgatva keresd meg, saját tapasztalat, hogy 1/2 el eltekerem ahhoz képest ahol jó volt, már utána nem jó.

Valószínű nincs powertérnövelő lemezed és N1EF tűd lehet, ha jól ment 35 el, ha van powertérnövelő vagy ahogy növekszik a mérete, akkor kell dúsítani alul azaz nagyobb alapjárati. Tán 38 ra érdemes belőni, de ahhoz a N1EF már dús lehet 1/4 gázon, kellhet a G vagy H s tű, powerkamra méret függően.

Tol az a motor rendesen 1/2 gáztól neked? Gyertyaképet néztél már tartógázok után? (1/4,1/2,3/4,teli)
A 175 főfúvókához, szerintem nyugodtan próbálkozhatsz a 2. klipre is leengedni a tűt, ha nem szaggat be 1/2 vagy 3/4 tartógázon, s a gyertyaképek is jók, meg még jobban is tol, akkor hagyd itt nyugodtan. Valószínű teligázon is dús lehet azzal a nagy FF val,
Ha a gyári N1EF tű van benne(s minden ok, nem szív sehol falsot, stb)!

Próbálgasd, menj ki a hegyre ott egy domb és menj neki ilyen olyan beállításokkal, érezni fogod, mikor tol jobban, mikor hogy megy, stb.
Persze nem árt hozzá egy főfúvóka készlet 165,168,170,172,175
Pár tű N1EF,N1EG,N1EH,N1EI,NOZF,NOZG,NOZH,NOZI (ez mind ugyanaz az alak, csak átmérő más és egyik fél klippel odébb van)
Egyik sorozatot egy 0.45mm-es vastagságú alátéttel a tű klip alá ki lehet váltani.
Alapjáratiból se árt pár 35,38,40,42,45
Lehet próbálni más tű alakokat is, csak akkor azokból se árt legalább 4 féle vastagságú.

Aztán ezekkel lehet szórakozni.
Neztem.a startot a sea to sky n. Hat nem.sok.negy t berregett az elejebe. Tan egyse ? Amugy tevedtem. Jarvisek.nem.mentek. se Johny. Gomez... Biztos fostak tavaj a torok kajatol.
Karburálásra nekem a 40-es alapjárati fúvókát ajánlották ezt vettem egyet mert 35-ös volt benne, a főfúvóka marad a 175-ös. A tűt pedig visszaengedem egy rovátkával mélyebbre, mert legutóbb felemeltem a középsőre de butább lett. Szerintem még az eredeti tű van benne, de majd megnézem a számát. Te milyenre karburáltad a tied?
No megoldódott a dolog. A gerecsénél jóáron megkaptam a v4- et és azt mondták h. ezzel a betéttel ok lesz csak belülről kell a betétből lefaragni h. belemenjen a membrán. Hazafele olvastam a válaszod és kaptam egy gyenge agyvérzést mivel a légszűrőház pont olyan mint a beton és már ezzel az egy betéttel is nagyon zsúfolt volt - alig bírtam kiszedni a karbit. Úgyhogy irány a garázs: és megnyugodtam: pont annyira megy bele h. ezzel a 4,2 mm-es betéttel pont jó lesz. Különösebb ellenállás nélkül bele tudtan a ķépen látható mélységig tolni. Egyébként már az elejétől passzentosabb, de nem egészségtelenül feszül. A stop lapok szélén látható h. pont eléri az öntvényt, de tuti h. nem nyomja össze.
Ez a Billy gyerek ugy elvezkedik a köveken mint a majom a fureszporban,de el kenik a száját a nagyok meg latod...azert remeljuk hogy az elso 5 be benne lesz.
Jo nekik. Jo.kis verseny lehet. Ultra jo.a terep. Nyarba motoroznak.megy egy faszat..en.agusztusba nezegettem.mi.lenne ha.... Aztan.elszornyedtem. mikor megneztem.a terkepen.hol van.Antaya. es az utvonaltervezo kiirta a rideg valosagot. Pedig a redbull versenyekhez kepest meg vallalhato kategoria a nevezes. A szallas se draga..de odaig lejutni motorostul tobbszazezerbe faj..mindegy. Csak almodozss volt. Szerintem.ez a verseny felfuto agon van. A balkanon sok jo helyszin lesz még ott nem.tilos semmi. Arra fele fog terjeszkedni ez a mufaj. Bulgaria. Albania... Kitudja. Remeljuk.lesz jo kozvezites! Az osszes profi jelen van. En.Billi Boltra adom le a voksom nyertesre..
Holnap startol a sea to sky 2016
http://www.redbullseatosky.com/

Tud-e valaki olyanról hol valamilyen csatornán lesz online közvetítés?
RED BULL TV-n nem láttam.
Legalább olyan fárasztó egyéniség ez a Pista mint te
az utolsó sorban.. a kis jelzőt azonnal vond vissza

akkor sem az hazudtam valójában mert igazam volt...mert akkor már el volt adva.. max 1 órát ha árultam
http://youtu.be/ElZh7t0PYMM
Azt néz még át, hogy néz ki a blokköntvényed belül, ahova bemegy a membrán, hajlamos azért törni a lapka, mert nem vágják le rendesen a blokkfél tömítést és beleér vagy már eleve sérült ott az öntvény, többek között ezért is jó a stop lemez sok más mellett.
Nem tudod a V3-ra miért nem raktak, a boyesen is csinált, meg a V4-ken is van már.