Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hallóóóóóóó!!

Tán eladtad a Husqvarnat
Idén nem találkoztunk kakucson, voltál kint
Sziasztok!

Adva van egy Gas Gas EC 300, ami a következő zajt produkálja: https://www.sportmotor.hu/vide...
Mi lehet ez a zaj? Dugó, power? Biztos vannak itt a típusnak szakértői. Elkezdtem kipofozni de ennél a dolognál megakadtam - lehet h. szét kell bontani.
Kompressziót most mértem benne 4. rugásra 10 bar volt a végnyomás. Tehát sztem a dugó ennyire nem lóghat.
Youtube-on láttam egy videót ott a power mechanikának a nyomorúdja és a "könyökemelő" adott hasonló hangot mivel hozzáértek a blokk belsejéhez és rezonáltak: http://youtu.be/YGjVWAAuwBA

Köszi a segítséget!
Ha szabad :) egy "titokolvasónak" is annyit hozzáfűznie, hogy volt 250 2T-m és bizonyos szitukat könnyebben oldottam meg vele, mint a 450-el, de összességében melósabb volt, valószínű a technikai tudásom hiánya miatt. Én olyan zorro helyeken nem járok Jaxy, mint Ti, nekem felhasználó barátabb a 350.
Ott a pont!
A nagy erő is lofaszt ér, nyomatek os pont ugy.
En meg senkit nem lattam 500 assal virgonckodni sem cikicakiba,sem 20 perces erszkedos ocsmany patakba.Ezek az erogepek csak azoknak valok akinek az eszet csak ero es nyomatek helyetesitheti.Jo motorozashoz egy jobosszhangu motor kell..4T ne ez 350 felett felejtős, 2T ben 125 alatt ujra.
Pár éve megjelentek a szárnyasruhák az ejtőernyőzésben. 3000 méterről nagyjából a repülőtér egyik végétől a másik végéig lehet velük siklani. Az egyik srác olyan átéléssel meséli el az élményeit, ahogy repülgetett az egyik falutól a másik faluig, meg vissza a reptérre, de túlment véletlenül kertvárosig , visszafordult a repérte, de még akkor mindig olyan magasan volt, hogy csak na.....

Ezt Esténként mindig elmeséltetjük vele, ha jó a hangulat és éppen nincs min nevetni.
A Cr 500 erősebb, mint a 250. A lényeget persze értettem. Igazad van, a nyomatékgörbe ezeknél a motoroknál nem publikus. Vagy csak előlem dugták el.
A nyomaték egy dolog....Fontosabb egy endurónàl, hogy jön elő.......Az exc 500 nyomaték àra még senki sem panaszkodott.Mert amennyit húzol annyit megy. A cr 500 sem erősebb ,papíron,,,,,mégis egy megzabolàzhatatlan szar. Két durva hasonlat,,,,de szerintem lehet érteni mire gondolok...Jó lenne egy teszt nap.....okosabbak lennénk..
Hulyeseg butitani egy 300 ast.Be kell allitani es kész. 300 as szerintem hard endurora a leg megfelelőbb,holott az is tul eros.A 250 sokkal jobb a temposabb endurora..a 300 nyomateka ami nagy előnye. .a 250 sokkal biciklisebb
Eladásnál is.
Jo de az dragabb 300 euroval.
Ez jó gondolat!!!
300-as nyomatékát könnyebb 250-es re butítani, mint a 250 nyomatékából 300-at elővarázsolni ha kevés lenne,
ok kicsit állítani/szerelni kell, de innen nézve szerintem jobban jársz egy 300 al.
A feszbukon felugrott egy megosztas. Nemeth Kori volt eloben. Hallgattam.egy par percig a semmit. Nem.is ertettem.mit akar mondani . aztan benyogi hogy zsir buzditotta erre az elo adasra. Hihetetlen hogy megfertozte ezzel a fossal. Inkabb nezem.ahogy Motorozik mint megegy elo adast a zsirtv " jéből.
Jaja ...itt is mondjak ,hogy hátra barakasza es a patak meg vissza...ezt kb egesz nap,aztan mondom hogy nekem a patak 3 perc,es amit ok csinalnak az fele sem a trekknek amit lenymok 2 ora alatt.
Mikor jonnek velem ,vagy megyek veluk akkor..hat most nem jona futómű, meg az este ittam es korhel vagyok,vagy egesz ejjel fostam meg hasonlo parittya dumák. ..csak nem veszik eszre hogy mindig az a kifogasos duma megy amit meg sem halgatok...felmentele bazki a zsoci feljaron...hat fel többször. ..hehehe es en sosem láttam. ..
Szoval vannak nagy dumasok es vannak kik szeretnenek motorozni..
Aztan van aki tud ,de azt nagyon...foleg motorozni az asztal melett.
Sanyó! Ritkán vakargatom a hátadat, főleg nyilvánosan, de szerintem te már az a kategória vagy a vasárnapi motoros táborban, aki mindegy, hogy mivel megy, megoldod ezzel is-meg azzal is.
Mint írtam is, ki hol jár, ki hol nem jár:-)
Bolondulok a 4 T ért....Nem tudok a régi motoromról mondani egy rossz szót sem....De mióta mentem az új 300 al.........Nem tudom kiverni a fejemből....Csak az a kérdés,,,,hogy ha a 4 T ből a legkisebb volt jó.....kell e a 300. Vagy elég a 250 2 T...
Na ezt nem fogod veluk megertetni soha!! Akarkivel beszelsz mind azt mondja mi is arra jarunk. Mindaddig mig egyszer egyutt nem.mentek az ugyanott jarunkon. """
Amilyen helyeken szeretunk motorozni sokszor az 5% is sok ha kívánatos lenne a 4T.
Vannak akik azt mondjak ,hogy jobb a 4T patakba...biztos ,csak patak es patak között is van különbség
Nálam is ez a matek jött ki, "5-10-15%" csak én fordítva gondolom. Az én véleményem szerint, kb 5-10-15% szakaszon lenne jobb a 4t nekem, extrémben...
Epp a minap talaltam viktornak egy uj kasznis 500 as 2 t ktm et a feszbukon.
Tudom, hogy sok embernek sikerült, meg megy is nekik, ezért keresem is az okát, hogy nekem miért nem jön át a feeling, de nem lelem. Valószínű, hogy bennem van a hiba.

Gyakorlatilag semmi sem tetszik benne. A 4T-n, meg minden tetszik. Nyilván, ki hol jár, meg hol nem jár, biztos van egy 5-10-15% szakasz a napi 100%-ból, ahol a 2T-vel könnyebb lenne.

Aki tud annak meg mindegy mivel megy, nem is akartam az örök kérdést boncolgatni.
sok sok ismerősnek van telis teli a töke a (nem csak ,de )föleg 350 ktmekkel...
innector...hát itt az országban nincs olyan ember aki meg is tudná csinálni...sajnos ezt lehet szépíteni ..de tény..
pedig viszik ezeket szerelőtől( hivatalos márkakereskedés) szerelőig....megcsinálják nekik a 10 perces próbát .. ott megy is a próbán, aztán kint hegyben meg nem indul leböffen egy rémálom veszi kezdetét..
amúgy nem egy fertelmessen bonyulilt szerkezet...max ha 10 pont van ami ugymond "10hibalépés"-ből ki kellene szűrni mi a baj...de ez szinte megold6atlan...
nekem is a bergnl ami volt...hát rémálom volt az a 4 nap...de aztán végül is jó lett
amostani szuperverdám is addig lesz a legszuperebb gép mig nem járok vele úgy, mint az a sok sok barát meg ismerős...addig azért nem lépnék 2tbe bele.. még úlyba sem.....
de
mint már 1szer irtam.. van az a 2t amit becserélnék a mostani ra ha valamiért úgy alakulna..csak is azért amit szali irt.. mert egyszerűbb..és ezokból tán megbiz6óbb
alul nyomatékos ,felül viszont nem bolondul meg mikor az a 300 2t elérné a virgonc állpotát..tehát sokkal homogénebb mint egy-2 300as amikkel volt alkalmam menni...
olyan 4t-s filingem volt a 2t vel....
nem kell a halálbonyolult telis teli hibalehetőséggel ellátott innector..kell egy jó karbi .. meg öninditó.. és induljon is vele...
most hajtáskor is volt olyan hogy haver ha rárug a300asra.. akkor az lecsúszik a pengeélnek is vékony kis nyomról...ugyhogy úgy lett berugva hogy feljuson arra a 1m rel magasabb ponta hogy a hátsókerék alá betette a másik haver a lábát hogy ne ússzon le a motor mikorrárugnak!!...hát ez nagyon kellementln a berugósokra nézve..
annak ellenére hogy régebben nekem is úgy kellett.. hát sok helyről ment is vissza mert ahelyett hogy rápöcc és fentvagyok.. rárúgtam és már lent i voltam lett belőle..
szóval kell:
öninditó..és induljon mindég bárhogy !!inditsa is milliószor ha kell!
könnyű is legyen...
és egyszerűs is legyen..
ja és 4t-s filingje is legyen...
ez vagy a msotani sx-f 450 vagy a haver amit kinézett magának.. nyú ser 300 2t