Nekem is hasadt de akkor mikor feszitve volt ,hogy hejre alljon.,vagy melegitve volt vagy nyomatva es torzult valamerre.Amiota szepen hejre raktuk melegitve kopogtatva azota nem hasad,de azelott minden motorozasnal mint a keksz ugy szakadt
Tegnap marokkoba...elarulom itt a 4T sek a faszukot szopkodva meg most is valamelyik patakba fekudnenek...en szemely szerint 3X alltam fejre befele,vagy 3 szor fekudtem a ronkok,agak ,galyak,minden mocsok miatt...fel oras kuzdelmek 1,5 km patakokon befele.Sajna nem volt nyom,minden ko ossze vissza,ahogy a zuhatagok bemostak,es melle gecire csusztak,oly anyira hogy motoron ulve is fel metereket szuszott ossze vissza alattunk....ilyenbol 3 volt ami kegyetlenul kinyirt.Ezeken a pikanteriakon kivul volt 3 feljaro,master cikicaki ahol a szivem 190 rol nem akart le jönni 15 percen keresztül.
69km reszeltunk,egy olyan trekken amin a tavaj is szoptunk de azota igazi harcter lett belőle
Igazi motor zuzo,szaggato motorozast akcioztunk.Sokszor szikraztak csattogtak a fogasok...igazi szopo.Bila baratunk nem gyenge motoros,de rossz iregre 15-20 perceket vartunk egy egy beszopiba.
A cikicaki felfelek is igazi csemegek voltak,lattam Epert motort reptetni,patakba beledolni,olyanokat amiket maskor sosem csinalnak.
Igazi szuz hely,amit csak eperrel ketten elveztunk,Poli majd meghalt a fosas es a vegelgyengules hataran csak feküdt a végén Bilo meg azt mondta ilyen szart reg nem motorozott es ez nem motorozas,sőt ha ez is motorozás akkor eleg hujek vagyunk.
En a vegere belazultam,az elso bepatak kinyirt,omlott a viz rólam.Az utolso felfelet kb 5-6 perc alatt csinalhattuk meg mar csak Eperrel maradván amit maskor 20 perc alatt csinalunk.
Tipikus Romaniacsos helyek,csak a szopas nagy mertekben,elvegre Fefe pajaja,szopasokban nem szukolkodott
hály kolbik.. mi a pálya .. motorozás vót?? vagy mindenki csak punnyadt a strandon és várlya hogy mikor lyő október 23. meg a halottak naplya.. meg a mikulás aztán meg a karácsony??
Tibric..
hallom kéttés lettél te is....na már most nem azért mert áthallatszot a hegy túloldalára hogy motorozol.. hanem csak úgy kÉpletessen szólva átvitt értelemben konkrétan
mi lesz igy a 4t bandával.. kikezdia a 2t rozsda
már én is nézegetem az úly 300asokat.. lehet hamarossan be is ugrik egy a garagéban..
hogy is van.. mennyi idő is van még 2000százig .. mert akkora van megrendelve
remélem 1szer hozzátok is eljutok.. hogy láthassalak a csodaverdával
Nem feszül. De ha feszülne is,pont nem ott kéne akkor megrepednie, ahol pl most repedt meg.
Pedig mástól még nem nagyon hallottam ilyet... Én is anyaghibára gondolok, csak érdekes, hogy egymás után mind a két rezó anyaghibás. De lövésem sincs,mi más lehet az oka...
Srácok valaki tapasztalt hasonlót? Irreálisan kevés üzemóra után folyton megreped a gyári rezonátor. Már tettem rá egy másik gyárit, amit vele adtak, az is megrepedt. Gyárilag fos az anyagminőség? (KTM) Egy tuning rezó segítene a bajomon? Meguntam 15 óránként hegesztgetni..
Én még sose mondtam hogy "full szar a cigó", sőtt pont most ajánlottam valakinek. Inkább az lehet hogy úgy érezted a poénból, hogy aki nincs veled az ellened van...
na örülök hogy Dem úr és Szali úr elmentek hajtani.. igy nem tudnak kicikizni hogy nem is cigót használok.. hanem a gyárit .. és oltom itt a többit...
Köszönöm srácok
na tegnap volt időm kicsit tanulmányozni ezt a 19es tublit...
a gumi perem ugy kb 2-3mm rel magasabban van körbe mint a felni széle.. tehát valóban kb a 484 lenne az igazi méret.....
a magassága viszont hogy ez a 489 ez 37mm széles(magasnak iraja... ) az viszont egy mitasz xt 754 el... a belapulást nézve( levegőmentes állapotában)... pont olyan hogy engedi leérni az összes bütyköt...tehát jól terül.. de egyáltalában nem túl lapos..ez a pont jó kategória.. pont mint a ballonossabb 18as gumikhoz való, a 47mm magas 456os cigó tubli...
ez a 2-3 magassabb perem ez szereléskor szarul néz ki..., mert engedi a belőst minden felé tehát szépenbe kell igazitani..-.de mikor fúlly az ember a felnire felszerelés után.. olyan szépen beáll a helyére ahogy az a big book-ban meg van írva...
de gyanússan ha lehetne 1szerűen beszerezni a 44 - 484 as gumi az pont ugyan ezt tudná csak alul a felninél nem lenne olyan bizalomgerjesztőteln állapot...a viszont a magassága az most kb 39-40 mm felel meg.. az meg 44mm maga.... szóval az viszont lehet túl magas lenne.. mint amoda. a 2.125 x 22 ebike guminál... mert az meg már túl magas...az azt hiszem tán 55...
szóval a ez a mostani 19colosra való tublix ez egyenlőre működik..(fúlyásnál figyelni hogy először egy beigazitó felhejezés.. majd leengedni és utána nekitolni a 3,5-4 bárt..
Déw
figyu.. próbáld meg azt hogy enm egy diszó vastag tűvel szúrod meg a gumit.. henem egy zöld színű( az 0,8mm) 1 es tűvel(az 1 az azt jelenti 1 colos..)
azt még ah atom direkt ugyan oda tologatod is.. nem fog ereszteni..csak eksztrém esetben (extrémeben már nem :-)
de javasol6ok valamit.. erre a problémádra..(nekem nem mert a gyárival ilyen gond nincs, azért is van ismerős havereknek is 2-3 a polcon(szétszakadva ilyen és olyan okoknál fogva..) mert az mindég jó .. .. mert anyira szeretik hogy az a 3 db / motoroshaver...120 ályró/ darabért ért.. a hülyének is megéri
szóval...
mondjuk odafigyelsz.. hogy a guminak először az irástól indulva..(pl hogy misleny mitasz stb) mindég más bütkötszúrj meg.. lehetőleg nem forgás és fék irányból.. ha szakadna is a bütyükből akkor sem gond...hanem oldalról.. beszúrva.. kba 150 alkalmad van rá hogy úly bütyk9öt találj meg...
de amúgy ez még eddig egyetlen gumimnál sem okozott kiszuszogást..
persze csak próbábólé a gyári tublisos gumikat van hogy igy fúlyom fel.. hogy ne terheljem a tubis beújó-átfújó szelepét mert védem ovom még a széltől is-akarom mondan iaz átfúlyó levegős sebességétől is
a bütyköknek meg ha 0,8as tűvel szúrom meg.. azoknak meg úgy is mindegy
Szali...
az ominózus gumis eset z pont beszoptatós helyzetben volt.. mert kaptam haveredtől elhasználásra egy c- 18ast zŐd csikkal...
csak olyna szar volt hogy nem lehetett javitani behúzóval...és mondom tesztelem belsővel... amivel kb az 5dik percben kaptam a defektet..(mert lapos lett a 0,2 a belsőnek...
na azzal a gumival.. azzal a ződ csiikkal azzal kövön sem volt baj... sőt rendessen jól fogott
cska sajna a ráfja szakadt volt.. mert azt is egy defektes gyári tublissal meggyilkolták a defektesen a tublis papucsa miatt a drótperemet kinyirták.. ezrét kellett kukázni.. nekem meg az 3 motorozás alattt 3 defektet csinált a belsőhöz..
na akkor ahgytam rá a belsőt végérvényessen
az első tublit még nem próbáltam.. de ki fogaom mérni.. és ha tényleg az defektessen levegő nélkül az eleje lyó..
ami szinte hihetetlen hogy s gyáéri tublival defektesen hogynnem lapul szét fossa el magát minde felé nyeklik nyaklik a gumi.. szóvla azt nem értem de fefogadom...
akkro előre is lesz tublis.. persze e csak is a gyári ..nem valam ició hogy kimegyek kimérem és majd csinálok olyat.. nem nem
Lehet vele oldalazni,az egyes csak kicsit hosszú.A kuplungon van egy kis erőkar növelés,így egy újas,,,,A böfennést nehéz elkerülni...Emiatt nagyobb gàz kell,,,ezért pörög a kerék,negezebb àtvinni a tapadást.De míg el nem adom addíg ezzel megyek..Nem mondom,hogy köszködés,,,inkább melós....
Utcára vettem egy komolyabban. Nagyon keveset megyek, azért is adnám el. A bátyám motorja is nálam pihen, azzal is ki tudok menni néha, ha nem bírom. Az is egy Ec 300.
Jó lenne ha megmondná, bár lehet a KTM powerpartsban kapható ezt is tudja. Elméleti tudás már nem is kell hozzá, kiírja, hogy melyik fúkóvókákat tedd bele, stb
http://youtu.be/4M27sw5Y8HM
http://youtu.be/DYU2Y7XVImQ
http://youtu.be/_msi0mNq-aU
http://youtu.be/JWjMsdsllm4
Itt majd bevertem a motorom a szakadekon a tegnap..
http://youtu.be/MlwsB8oztOg
69km reszeltunk,egy olyan trekken amin a tavaj is szoptunk de azota igazi harcter lett belőle
Igazi motor zuzo,szaggato motorozast akcioztunk.Sokszor szikraztak csattogtak a fogasok...igazi szopo.Bila baratunk nem gyenge motoros,de rossz iregre 15-20 perceket vartunk egy egy beszopiba.
A cikicaki felfelek is igazi csemegek voltak,lattam Epert motort reptetni,patakba beledolni,olyanokat amiket maskor sosem csinalnak.
Igazi szuz hely,amit csak eperrel ketten elveztunk,Poli majd meghalt a fosas es a vegelgyengules hataran csak feküdt a végén Bilo meg azt mondta ilyen szart reg nem motorozott es ez nem motorozas,sőt ha ez is motorozás akkor eleg hujek vagyunk.
En a vegere belazultam,az elso bepatak kinyirt,omlott a viz rólam.Az utolso felfelet kb 5-6 perc alatt csinalhattuk meg mar csak Eperrel maradván amit maskor 20 perc alatt csinalunk.
Tipikus Romaniacsos helyek,csak a szopas nagy mertekben,elvegre Fefe pajaja,szopasokban nem szukolkodott
akkor ....téged is átbaxott
hály kolbik.. mi a pálya .. motorozás vót?? vagy mindenki csak punnyadt a strandon és várlya hogy mikor lyő október 23. meg a halottak naplya.. meg a mikulás aztán meg a karácsony??
Tibric..
hallom kéttés lettél te is....na már most nem azért mert áthallatszot a hegy túloldalára hogy motorozol.. hanem csak úgy kÉpletessen szólva átvitt értelemben konkrétan
mi lesz igy a 4t bandával.. kikezdia a 2t rozsda
már én is nézegetem az úly 300asokat.. lehet hamarossan be is ugrik egy a garagéban..
hogy is van.. mennyi idő is van még 2000százig .. mert akkora van megrendelve
remélem 1szer hozzátok is eljutok.. hogy láthassalak a csodaverdával
Pedig mástól még nem nagyon hallottam ilyet... Én is anyaghibára gondolok, csak érdekes, hogy egymás után mind a két rezó anyaghibás. De lövésem sincs,mi más lehet az oka...
köszönöm a kontaktot , jövő hétre elvileg ideér a gumma és lehet csapatni
én meg azt mondom full szar....már véleményem sem lehet...
mert van aki ellenem
ki az aki meg nincs is velem??
nem utaztatok??
mert ha nem .. akkor tud6ok neked pogramot holnapra
na örülök hogy Dem úr és Szali úr elmentek hajtani.. igy nem tudnak kicikizni hogy nem is cigót használok.. hanem a gyárit .. és oltom itt a többit...
Köszönöm srácok
na tegnap volt időm kicsit tanulmányozni ezt a 19es tublit...
a gumi perem ugy kb 2-3mm rel magasabban van körbe mint a felni széle.. tehát valóban kb a 484 lenne az igazi méret.....
a magassága viszont hogy ez a 489 ez 37mm széles(magasnak iraja... ) az viszont egy mitasz xt 754 el... a belapulást nézve( levegőmentes állapotában)... pont olyan hogy engedi leérni az összes bütyköt...tehát jól terül.. de egyáltalában nem túl lapos..ez a pont jó kategória.. pont mint a ballonossabb 18as gumikhoz való, a 47mm magas 456os cigó tubli...
ez a 2-3 magassabb perem ez szereléskor szarul néz ki..., mert engedi a belőst minden felé tehát szépenbe kell igazitani..-.de mikor fúlly az ember a felnire felszerelés után.. olyan szépen beáll a helyére ahogy az a big book-ban meg van írva...
de gyanússan ha lehetne 1szerűen beszerezni a 44 - 484 as gumi az pont ugyan ezt tudná csak alul a felninél nem lenne olyan bizalomgerjesztőteln állapot...a viszont a magassága az most kb 39-40 mm felel meg.. az meg 44mm maga.... szóval az viszont lehet túl magas lenne.. mint amoda. a 2.125 x 22 ebike guminál... mert az meg már túl magas...az azt hiszem tán 55...
szóval a ez a mostani 19colosra való tublix ez egyenlőre működik..(fúlyásnál figyelni hogy először egy beigazitó felhejezés.. majd leengedni és utána nekitolni a 3,5-4 bárt..
Déw
figyu.. próbáld meg azt hogy enm egy diszó vastag tűvel szúrod meg a gumit.. henem egy zöld színű( az 0,8mm) 1 es tűvel(az 1 az azt jelenti 1 colos..)
azt még ah atom direkt ugyan oda tologatod is.. nem fog ereszteni..csak eksztrém esetben (extrémeben már nem :-)
de javasol6ok valamit.. erre a problémádra..(nekem nem mert a gyárival ilyen gond nincs, azért is van ismerős havereknek is 2-3 a polcon(szétszakadva ilyen és olyan okoknál fogva..) mert az mindég jó .. .. mert anyira szeretik hogy az a 3 db / motoroshaver...120 ályró/ darabért ért.. a hülyének is megéri
szóval...
mondjuk odafigyelsz.. hogy a guminak először az irástól indulva..(pl hogy misleny mitasz stb) mindég más bütkötszúrj meg.. lehetőleg nem forgás és fék irányból.. ha szakadna is a bütyükből akkor sem gond...hanem oldalról.. beszúrva.. kba 150 alkalmad van rá hogy úly bütyk9öt találj meg...
de amúgy ez még eddig egyetlen gumimnál sem okozott kiszuszogást..
persze csak próbábólé a gyári tublisos gumikat van hogy igy fúlyom fel.. hogy ne terheljem a tubis beújó-átfújó szelepét mert védem ovom még a széltől is-akarom mondan iaz átfúlyó levegős sebességétől is
a bütyköknek meg ha 0,8as tűvel szúrom meg.. azoknak meg úgy is mindegy
Szali...
az ominózus gumis eset z pont beszoptatós helyzetben volt.. mert kaptam haveredtől elhasználásra egy c- 18ast zŐd csikkal...
csak olyna szar volt hogy nem lehetett javitani behúzóval...és mondom tesztelem belsővel... amivel kb az 5dik percben kaptam a defektet..(mert lapos lett a 0,2 a belsőnek...
na azzal a gumival.. azzal a ződ csiikkal azzal kövön sem volt baj... sőt rendessen jól fogott
cska sajna a ráfja szakadt volt.. mert azt is egy defektes gyári tublissal meggyilkolták a defektesen a tublis papucsa miatt a drótperemet kinyirták.. ezrét kellett kukázni.. nekem meg az 3 motorozás alattt 3 defektet csinált a belsőhöz..
na akkor ahgytam rá a belsőt végérvényessen
az első tublit még nem próbáltam.. de ki fogaom mérni.. és ha tényleg az defektessen levegő nélkül az eleje lyó..
ami szinte hihetetlen hogy s gyáéri tublival defektesen hogynnem lapul szét fossa el magát minde felé nyeklik nyaklik a gumi.. szóvla azt nem értem de fefogadom...
akkro előre is lesz tublis.. persze e csak is a gyári ..nem valam ició hogy kimegyek kimérem és majd csinálok olyat.. nem nem
Lassan oldalazni tudsz vele, az ilyen pakolgatós lassú mászósban nem gáz a hosszú 1-es meg a hirtelenebb kuplung?
Jó lenne ha megmondná, bár lehet a KTM powerpartsban kapható ezt is tudja. Elméleti tudás már nem is kell hozzá, kiírja, hogy melyik fúkóvókákat tedd bele, stb
KTM hogy muzsikál?