Én UFO páncéllal kezdtem, a kezdeti mezőgazdasági utakon való csapatásokhoz tökéletes volt. Az erdőben nagyon meleg- szerintem. Bár sokan használják, de ez szubjektív.
A barátom ajánlására vettem egy fly racing stingray páncélt.
1.Olyat szellőzik, hogy hihetetlen. Direkt szem előtt tartották ezt a funkciót.
2. A "megtört" formatervezés miatt optimális az energiafelvevő hajlékonysága, és az ellenállóképessége.
3. A súlya pillekönnyű. 8.-azaz nyolc deka. Kitűnő mozgékonyságot biztosít.
4. Minden irányban racsnis zárral személyre állítható (váll-hát-oldal) pántok
5. A felfekvő pontokon nagyon jó minőségű párnázás
6. A többi eddig látott "páncélhoz" képest űrtechikának tűnik az anyaghasználat, kidolgozás, formatervezés,
7. A vállvédője leszerelhető
8. Ha szükség van rá, csatlakoztatható hozzá gyári fly racing túratáska (ivózsák, szerszámtartó, csomagnak hely) nagyon profi portéka az is. (én nem vettem meg hozzá)
A vállvédelmet viszont átalakítottam: az ufos páncélnak nagyon jó a vállvédelme. A vállvédőt viszonylag egyszerűen fel lehet rögzíteni ennek a vállvédő helyére, kiegészítőnek pedig vettem egy ufo professional pro könyökvédőt. Azt pedig gyorskötözővel rögzítem a vállvédőhöz.
Ez így háztájiban megoldva számomra megnyugtató védelmet ad, és kitűnően szellőzik. Nem térnék vissza a protektoringhez. Nyilván minél több réteggel véded magad, annál jobb a védelem, de cserébe a hőguta kerülget, illetve a mozgékonyságod romlik. Szóval meg kell találni az optimális személyre szabott megnyugtató megoldást. -szerintem.
En ktmes gatyat rendeltem most alirol. Ma jott meg es szemre jo (varrasok szepek es erosek, az anyaghasznalat is rendben). Alafer a nagy terdvedo is es kenyelmes. De a puding probaja meg hatra van.
Valamint rendeltem protektoros alsot is 10 dollarert. Az meg uton van.
Valaki kezdje már el megbeszélni, hogy a protektoring vagy páncél most a jó vétel?! A titokolvasók csak 2009-es bejegyzésekből tudnak mazsolázni, igazán figyelhetnétek erre...
a kipufogó az hogy jön ide.. ..ki árulja.. mert én tuti nem .. imádom.. imádtam és imádni is fogom
már 1szer leirtam.. videó is volt..
a dob hibátlan...mi van irigy-kedd van a fórumon??
én ha lehetne ezzel látnám el az összes 2ttő és négy té modelleket.. 125ccm től..5680ccm ig
mondom 124ccm et még nem.. a 5681ccmeket meg már azért nem.. de közte mindet
En fasz rendeltem 3 db ot is eladasra. Azt hittem bevalik.neki. meg a napokban is azt irta hogy kurvajo! Mondjuk szerintem.mar kicsomagolaskor eldontotre hogy eladja. Azert volt elotte a beetetes.
hály kolbik...
na.. a titokolvasó számlálógépet megnéztem...35ön áll most...
hogy mi a titokolvasószámláló gép.. hogy lehet ilyet csinálni.. elmagyarázom...
csinálsz egy nem listázott videót amit csak ide teszel be..és tádáÁÁm
aztán vársz 1 napot...
majd a bekommenteltek létszámát kivonod a lyutób videó alatt lévő számól és tessék
pedig ezt nem azért csináltam.. csak .. itt ez utólag... ....
de végül is .. SanyÓ megmondta a megoldást.. Bontós és én ketten majd ezer ccm vagyunk ...hogy is képzelnénk azt hogy egy 30-40 perces szopó végén nem a négyték vannak elöl...hisz az 950 ccm az azért karaly (lásd KTM 950 superendúró.. és még sorol6nám )
lényeg.. ott elöl volt a két 4t-snek 950ccm je .. ja....és 90 éve na az az utolsó mutatja miért is kll nekünk 4t... mert nem szeretünk már feleslegessen szenvedni...oldjuk meg a dolgokat könnyedén .. ..
hály.. na mi a helyzet kolbászok.
olyan álmom volt.. rendessen lyó volt felébredni... pont nem olyan mint a tegnapi halytás.. mert az olyan lyó volt.. ..szinte azt kiÍwánná az ember sose érjen véget.. de közbe tudjuk milyne jó is az a kék jelzés a tótol fel a hegycsúcsig.. azért azt se kivánom igazán mert 2 hete haverék valószinű ezt kívánták igazán.. és nekik az a nyom délután négytől kiadta hogy majdnem aznap nem is ért véget
ugyhogy vigyázzon az ember mit is kÍwán
(nagyvonalaba azt álmodtam valamiért eladtam az kis szerelmem.. és utána már helló...és keresgettem a motorokat.. és persze nem találtam ..ilyen faint ugyhogy.. rendessen szar volt...de felébredtem és olyan heppi vagyok..
az biztos .. egy über jó hajtás nagyon sok ponton lehet gyöngíteni rontani...de hogy tegnap...
minden de minden klappolt.. azt szinte el sem hinni...
természetessen mint mondtam már ezeket a halytásokat üvegvitrinbe el kell spályzolni és ezekhez hasonlítani bár mit is hiba lenne.. ha véletlen megint lenne ilyen minden szinten perfekt hajtás (ami reméljük azért még összejön) de lényeg...ezekhez nem szabad semmit mérni.. mert a kkor a többi motorozás ..slankulna
szerkesztettem ide is vidit.. nem túl hosszú de a lényeget elmondja az örökös vitáról
a 40+ os társaságban nyilatkozik a 40be még épp beleférő barátom tanítóm, szóval a mester aki alatt a tíz éves 130 kilós szerkezet bemutatja mi is az az endúró.. de az igazi hárd extrem éndúró
Jobban is rázkódik ilyenkor a gép, bár nincs mihez viszonyítanom. Gyorsításnál is hallható a zaj, amire először azt hittem h. a lánc csapkodja a lengőkart.....:).
Kompresszió melegen ennyi, bár nem rugdaltam halálra, lehet h. menne följebb is - nekem nem tűnt rossznak. A hengertalp tömités vastagságát nem tudom mivel nem bontottam még szét.
Első körben apróbb dolgokat megcsináltam rajta (kerékcsapágyak, idomok,kuplung,váltóolaj stb.)Egyelőre még tesztelem a gépet, h. milyen ezzel endurózni, aztán majd a hosszú téli napokon szétbontom a blokkot is h. belsőleg is rendbe legyen téve.
A durva az h. megvételnél komolyan nem hallottam ezeket a zörejeket, vagy legalábbis bemagyarázta a tulaj a blokkvédő és a rezóvédő rezgésének - no mindegy úgyis belenéztem volna, ezzel egyetértek - ha nyugodt akarsz lenni A-Z-ig át kell nézni.
Majd megosztom itt a fejleményeket.....
Szól a motorodban több dolog is szerintem. Vagy dugó/hajtókar hangja is van, míg nem cibálod a gáz azt hallani.
Valami rezonál is, a visszaejtős adott frekvenciás rezgés az a power szelep szokott lenni, de lehet más rezonancia is, az inerciasúly vagy gagyi nem kiegyensúlyozott lendkeréksúly egy adott frekvencián rezonáltatja be a motort jobban, de akkor ráz is, nem csak rezonál.
Nagyobb rázkódás is van ilyenkor, vagy csak zörgés? Tartógázon vagy gyorsításnál is hallod annál a fordulatnál?
Kompresszió hidegen vagy melegen ennyi? Illetve rúgd, amíg nem megy feljebb a mérő (teligáz tartása fontos)
Nekem 1mm-es talptömítéssel(ami már 0.2 vel több mint a gyári) is 10 felett van a kompresszió hidegen. (kb 10.5 bár)
Ha zavar, szét kell szedni, átnézni, cserélni amit kell, állítani, majd utána jobb lesz.
Szerintem egyébként is szét kéne szedni vétel után diribdarabra a használt motorokat, de ez is csak szubjektív vélemény.
Á dehogy, azt soha. Ellenkezőleg: fel lett újítva, de most már kizárólag supermotóként funkcionál. Terepre meg lett egy 2007 450 EXC. Idén keveset voltam pályázni, mert a felújítás belecsúszott a nyárba: 1x Kecskemét 3x Kakucs!
A Gas amolyan befektetésképpen lett beszerezve, meg amúgy is ki akartam próbálni a 2t-t.
A barátom ajánlására vettem egy fly racing stingray páncélt.
1.Olyat szellőzik, hogy hihetetlen. Direkt szem előtt tartották ezt a funkciót.
2. A "megtört" formatervezés miatt optimális az energiafelvevő hajlékonysága, és az ellenállóképessége.
3. A súlya pillekönnyű. 8.-azaz nyolc deka. Kitűnő mozgékonyságot biztosít.
4. Minden irányban racsnis zárral személyre állítható (váll-hát-oldal) pántok
5. A felfekvő pontokon nagyon jó minőségű párnázás
6. A többi eddig látott "páncélhoz" képest űrtechikának tűnik az anyaghasználat, kidolgozás, formatervezés,
7. A vállvédője leszerelhető
8. Ha szükség van rá, csatlakoztatható hozzá gyári fly racing túratáska (ivózsák, szerszámtartó, csomagnak hely) nagyon profi portéka az is. (én nem vettem meg hozzá)
A vállvédelmet viszont átalakítottam: az ufos páncélnak nagyon jó a vállvédelme. A vállvédőt viszonylag egyszerűen fel lehet rögzíteni ennek a vállvédő helyére, kiegészítőnek pedig vettem egy ufo professional pro könyökvédőt. Azt pedig gyorskötözővel rögzítem a vállvédőhöz.
Ez így háztájiban megoldva számomra megnyugtató védelmet ad, és kitűnően szellőzik. Nem térnék vissza a protektoringhez. Nyilván minél több réteggel véded magad, annál jobb a védelem, de cserébe a hőguta kerülget, illetve a mozgékonyságod romlik. Szóval meg kell találni az optimális személyre szabott megnyugtató megoldást. -szerintem.
https://www.google.hu/search?q...
https://www.dirtbikexpress.co....
Valamint rendeltem protektoros alsot is 10 dollarert. Az meg uton van.
;-)
Élő adás 2017 nyár sokadik napja...
Feri mit szedsz?! Szerezz nekem is! :)
mi a pálya kis-palytások...
a kipufogó az hogy jön ide.. ..ki árulja.. mert én tuti nem .. imádom.. imádtam és imádni is fogom
már 1szer leirtam.. videó is volt..
a dob hibátlan...mi van irigy-kedd van a fórumon??
én ha lehetne ezzel látnám el az összes 2ttő és négy té modelleket.. 125ccm től..5680ccm ig
mondom 124ccm et még nem.. a 5681ccmeket meg már azért nem.. de közte mindet
NEM-mel szavazott
na.. a titokolvasó számlálógépet megnéztem...35ön áll most...
hogy mi a titokolvasószámláló gép.. hogy lehet ilyet csinálni.. elmagyarázom...
csinálsz egy nem listázott videót amit csak ide teszel be..és tádáÁÁm
aztán vársz 1 napot...
majd a bekommenteltek létszámát kivonod a lyutób videó alatt lévő számól és tessék
pedig ezt nem azért csináltam.. csak .. itt ez utólag... ....
de végül is .. SanyÓ megmondta a megoldást.. Bontós és én ketten majd ezer ccm vagyunk ...hogy is képzelnénk azt hogy egy 30-40 perces szopó végén nem a négyték vannak elöl...hisz az 950 ccm az azért karaly (lásd KTM 950 superendúró.. és még sorol6nám )
lényeg.. ott elöl volt a két 4t-snek 950ccm je .. ja....és 90 éve na az az utolsó mutatja miért is kll nekünk 4t... mert nem szeretünk már feleslegessen szenvedni...oldjuk meg a dolgokat könnyedén .. ..
kifelyzetten nektek a 2t vs 4t témához
http://youtu.be/22Z4IcZCpjU
olyan álmom volt.. rendessen lyó volt felébredni... pont nem olyan mint a tegnapi halytás.. mert az olyan lyó volt.. ..szinte azt kiÍwánná az ember sose érjen véget.. de közbe tudjuk milyne jó is az a kék jelzés a tótol fel a hegycsúcsig.. azért azt se kivánom igazán mert 2 hete haverék valószinű ezt kívánták igazán.. és nekik az a nyom délután négytől kiadta hogy majdnem aznap nem is ért véget
ugyhogy vigyázzon az ember mit is kÍwán
(nagyvonalaba azt álmodtam valamiért eladtam az kis szerelmem.. és utána már helló...és keresgettem a motorokat.. és persze nem találtam ..ilyen faint ugyhogy.. rendessen szar volt...de felébredtem és olyan heppi vagyok..
az biztos .. egy über jó hajtás nagyon sok ponton lehet gyöngíteni rontani...de hogy tegnap...
minden de minden klappolt.. azt szinte el sem hinni...
természetessen mint mondtam már ezeket a halytásokat üvegvitrinbe el kell spályzolni és ezekhez hasonlítani bár mit is hiba lenne.. ha véletlen megint lenne ilyen minden szinten perfekt hajtás (ami reméljük azért még összejön) de lényeg...ezekhez nem szabad semmit mérni.. mert a kkor a többi motorozás ..slankulna
szerkesztettem ide is vidit.. nem túl hosszú de a lényeget elmondja az örökös vitáról
a 40+ os társaságban nyilatkozik a 40be még épp beleférő barátom tanítóm, szóval a mester aki alatt a tíz éves 130 kilós szerkezet bemutatja mi is az az endúró.. de az igazi hárd extrem éndúró
Jobban is rázkódik ilyenkor a gép, bár nincs mihez viszonyítanom. Gyorsításnál is hallható a zaj, amire először azt hittem h. a lánc csapkodja a lengőkart.....:).
Kompresszió melegen ennyi, bár nem rugdaltam halálra, lehet h. menne följebb is - nekem nem tűnt rossznak. A hengertalp tömités vastagságát nem tudom mivel nem bontottam még szét.
Első körben apróbb dolgokat megcsináltam rajta (kerékcsapágyak, idomok,kuplung,váltóolaj stb.)Egyelőre még tesztelem a gépet, h. milyen ezzel endurózni, aztán majd a hosszú téli napokon szétbontom a blokkot is h. belsőleg is rendbe legyen téve.
A durva az h. megvételnél komolyan nem hallottam ezeket a zörejeket, vagy legalábbis bemagyarázta a tulaj a blokkvédő és a rezóvédő rezgésének - no mindegy úgyis belenéztem volna, ezzel egyetértek - ha nyugodt akarsz lenni A-Z-ig át kell nézni.
Majd megosztom itt a fejleményeket.....
Valami rezonál is, a visszaejtős adott frekvenciás rezgés az a power szelep szokott lenni, de lehet más rezonancia is, az inerciasúly vagy gagyi nem kiegyensúlyozott lendkeréksúly egy adott frekvencián rezonáltatja be a motort jobban, de akkor ráz is, nem csak rezonál.
Nagyobb rázkódás is van ilyenkor, vagy csak zörgés? Tartógázon vagy gyorsításnál is hallod annál a fordulatnál?
Kompresszió hidegen vagy melegen ennyi? Illetve rúgd, amíg nem megy feljebb a mérő (teligáz tartása fontos)
Nekem 1mm-es talptömítéssel(ami már 0.2 vel több mint a gyári) is 10 felett van a kompresszió hidegen. (kb 10.5 bár)
Ha zavar, szét kell szedni, átnézni, cserélni amit kell, állítani, majd utána jobb lesz.
Szerintem egyébként is szét kéne szedni vétel után diribdarabra a használt motorokat, de ez is csak szubjektív vélemény.
Á dehogy, azt soha. Ellenkezőleg: fel lett újítva, de most már kizárólag supermotóként funkcionál. Terepre meg lett egy 2007 450 EXC. Idén keveset voltam pályázni, mert a felújítás belecsúszott a nyárba: 1x Kecskemét 3x Kakucs!
A Gas amolyan befektetésképpen lett beszerezve, meg amúgy is ki akartam próbálni a 2t-t.