Doktor. Azert azon elgondolkidhatnal hogy egy rendes enduroversenyen a mezony 70% a ketutemmel.megy. ne menjunk bele a miertekbe..... Mert egyszerubb es megbizhatobb.
Én is mindig szeretek kipróbálni egy-egy háromszázast, de mindig rájövök, hogy jobb ha én vagyok a motor csecsén, mint a motor van az én csecsemen.
Amikor visszaülök a 4T-re, mindig az jut eszembe, hogy miért akarják az emberek Helmut Kohlt egy komplett-re, amikor ugyanott ugyanannyiért van lehetőség egy gésára is.
Én is mindig szeretek kipróbálni egy-egy háromszázast, de mindig rájövök, hogy jobb ha én vagyok a motor csecsén, mint a motor van az én csecsemen.
Amikor visszaülök a 4T-re, mindig az jut eszembe, hogy miért akarják az emberek Helmut Kohlt egy komplett-re, amikor ugyanott ugyanannyiért van lehetőség egy gésára is.
Jól viszik a hangot a hegyek
Mindig is ki szerettem volna próbálni egy 300ast úgyhogy végül is álom teljesült. Bár nem ez volt az eredeti terv, de örülök hogy ez lett belőle!
Egyelőre tetszik, van hova fejlődni vele, meglátjuk mit hoz a jövő
na laza kavicsossabb talajban meg aztán...na ott volt a fényév különbség.. pedig.. ez 110 gumi.. és mégsem kapartam l magam rommá...
eleinte lehetett benne levegő...de aztán reggel sikerült beálitani a kúton...az alapból 1,5 mutató pisszollyal a 3,5(19esbe) illetve 3 bárt a 18as kerékbe... ..na ezt korrigáltam de a 19esből tuti lment a levegő.. ha volt is még előtte benne..(a 19es kerék a cigó tublival valahogy bénábban tartjaa levegőt mig a 18as tubli az 2 báron sem engedi el..ez 3 bár alatt már pápá levegő
na de ezzel ott helyszinen nem erölködtem mert a gumit ami már ugye nem volt úly ..3-4 pálya meg hegyi hajtás is benne szóval a már betört guminak igy a nyomása...hát a haver féle kéttenyérnyi kijelzőjű 100ad pontosságú órával sem lőhettem volna be lyobban..szóval hagytam úgy levegő nélkül...
nem tudni hogy miért:,de
ez a piros xt 753 a 110es.. 19 ben miért nem forog el a kövön világtalanul mint a 18as 120asban
de nem számit lényeg hogy működik
nem tudni hogy miért,de
oldalazóban és kanyarokban is a belsővel menetkor(kb 0,3 bár volt benne) csúszkált a segge és olyan kifordulós volt.. oldalzóban meg szarabb mint a legkopottabb ms 3 aminek már oldalbütyke sincs
ez most a hungárése bontós cigóval...a visszályára fodult
de nem sár volt.. hanem száraz.. ami mondjuk jobbban csúszott köcsögebb volt a talaj mint valami jó saras környzetben!!
illetve patakban nem mentünk...de mondjuk mohás-kövös szeméten meg a másodiknap.. nem is keveset..
mondjuk bocsikocsi a második nap nem számit a gumitesztben...
mert akkor haver az első nap fálydalmai után felrakta az új st 5 defektessen, én meg az első nap után mondom egy összehasonlitás végett is.. felrakom a jócskány fényevesztett de még állapotú st 5-ömet kb 0,2 bárral
igy utólag.. oldalazóban az extrémmel könnyebb volt..talán...
de összehasonlitáilag...a két kerék közt az lehetett a különbség hogy az új gumi és a haszél6ó de már kopott gumi miatt kicsit ugye a 19es kerék nyert.. de az már csak az gumi kinézete miatt is ...
Sanyó
na az volt .. hogy haver mondta hogy nem lesz sár és ő igy egy kopott ms 3 al jön...ha meg z lesz mert este csak esik az eső akkor egy úly st 5-te.
na mondom ez az xt -754 volt már hegyekbe és belsővel 0,3 körül is már jól fogott de oldalazóban nem volt halylandó csak lefele csúszni..
na igy indult el ez a gumi..megcigózva.. mert az sokszor lyavit a gumin(az hogy cigóval van az kifelyezettn fontos, ,majd meglátod)
na.. meg aztán az úly akropolisz sem volt tesztelve a hegyben...csak pályán.. de azt tudjuk a pály az pálya az extremenduró meg .. és sokszor nem vigyorognak össze egymással ezek a dolgok!
az akropolisz már az elején furcsán vette a lapot.. nagyon nyomatékos volt alul...na mondom ha ez majd kiugrándozik meg kikakapraj magát...lesz szivola
de a hátulja az ez elején mutata hogy a sem a porosba sem a taknyostetejű erdei részeken nem ficánkolt..még igy sem hogy a gázzal kicsit vagdalózott a gép (már az eddigeiekhez képest)
azán jöttek a helyek.. és már az első feljárón bizonyitotta magát hogy az erő nem csak alul lett nagyobb de még a leböffenés előtti pillanatokban is tolósabb lett ( kevesebb kuplungal is elvolt.. + 2 ben is jobban viszaengedett fordulatról hajlandó volt megindulni..)
aztán a nap folyamán az indulással sem volt gond.. mondjuk a 3 helyett 4 Ah és 50 helyett 55 AH JP moto aksi is és a súly.. az is cska 10 dekával nehezebb mint a gyári 3 amperosé
az indulás már reggel szembetűnő volt... és a nap folyamán végigvégi főleg szopóban volt érezhető hogy a sok-sok indítás sem hozza zavarba
a kerék a 19 xt 754 cigóval( fontos mert felül rá.. nem leül a felni ig a defektes helyzetbe!!)
oldalazóban is.. (amit eddig még vizszintessen gurulni sem volt hajlandó lazább talajon!!) na ott ugy kapattam fel a zorros nyomokból hogy nem számitott hogy nincs nyom meg hamarabb léptetem felfelé aztán meg egyenessen fel meg ugye...
aztán sziklásbn nem ért meglepetés mint a 18asnál.. pedig ez is piros...
ugyhogy ahogy egyik cukros édességes haverem mondaná.. akkor megérkeztél.. há ...mondom meg, mehet bele vissza az endúróhoz is a gyári szép a 19es kerék...legalább is ezzel az virslis xt 754 biztos karaj.. a kopása.. hát az is a vicc kategória
pedig volt szikla kö rendessen...
https://www.facebook.com/laszlo.potozky
A faszi az utcaba lakik es kurvara a motorosok idegeire tud menni,mindig hisztizik,es a rendorokot hivogatja...nekem nincs még bajom vele.
Na de a fotoi azok mesebeliek....erdemes meg nézni
Meg az elvetemült speciál pályagép 2T fejlesztő brigádok is porlasztóra alapítják a technikát. Pedig ott baráttibbak az üzemelési viszonyok, és gyakorlatilg nincs korlátja a költségvetésnek.
Nincs baj az olyan patakkal amelyiken legalabb az utobbi fel evben 1 szer lejartak,de ezeken utojara mi jartunk es benne volt a pakliba ,hogy egy nagy fa keresztbe es 1 ora mig at kavarjuk vagy esetleg vissza ....Mas mikor nyomokon motorozol es mas mikor a vadonba benne a kozepebe ahol a.medve epp nyaral
Nincs a haveri korbe meg 1 sem,mondjuk nalunk mindenki a 18 ast varja az injekzor miatt...na de ok tudják. ..en szemely szerint eg 17 est akarok jövőre, remelem sikerül a tobbi fontossagi sorrend koze beszurnom
En élveztem az egeszet,mert kondi van es a tobbi is elég, szoval minel cumisabb volt annal jobban otthon ereztem magam es hogy tenyleg motorozok.Amit hianyoltam ,hogy mistansag nagyon keveset motoroztam...2 honap alatt 2 x,es a vegere puhultam be,mikor mar keztem erezni ,dontenia motort,lazara hagyni csinalja a dolgat afutomu,erezni a labtarto hasznalatat stb..De enyivel is be érem
Déw.. én köszönöm a teszteket.. tesztelhettem a 19es cigótublis virslinek( ms 3 hoz képest)tűnő 110es xt754 et.. it az első szöösszenet az első nap 1/3 http://youtu.be/ICwpu-5_ZQw;feature=youtu.be
Nem tudom, hogy lehet ülve motorozni, próbálgatom (mert fáj a térdem) de rengeteg a cumi így,
nem lehet rendesen dinamikusan terhelni a motort, csak ráülsz a hátuljára és van egy statikus terhelés, ami van hogy elég, de többségében kevés. Lábtartót taposva és állva, jobban lehet terhelni és tapadást kreálni...ezeket veszem észre mostanában.
Hétvégén is cumiztam elég sok helyen a "kényszer" ülés miatt.
A gasgas kuplungon tényleg segít a több olaj, utólag is köszönöm a tippet! Ez sem tart a végletekig, de sokkal jobb, mint ha csak a manuálban előírt mennyiség van benne. A 2L már sok, nem lehet rendesen váltani, 1.2 esetleg 1.5L-ig jónak tűnik. Power szelep cumiztat még, de majd megoldom ezt is.
Most először volt egy erősebb teszt, amire már úgy mentem, elvileg minden ok a motoron a fogyasztását leszámítva (ez kizárásos alapon már csak a felakadó power szelep lehet)
Volt már egy teszt korábban is, de ott még szar volt a motor.
Jók voltak a társak mindkét nap, ügyesek nagyon , a terep sem volt rossz, de a talaj az cumi volt, rosszabb mint a sár ez a szétmálló kemény talaj.
Megesett 3 olyan eset, ami elég veszélyes szitu volt, de szerencsére nem lett komoly baj senkivel
(Zari csinált videót)
Amikor visszaülök a 4T-re, mindig az jut eszembe, hogy miért akarják az emberek Helmut Kohlt egy komplett-re, amikor ugyanott ugyanannyiért van lehetőség egy gésára is.
Amikor visszaülök a 4T-re, mindig az jut eszembe, hogy miért akarják az emberek Helmut Kohlt egy komplett-re, amikor ugyanott ugyanannyiért van lehetőség egy gésára is.
Mindig is ki szerettem volna próbálni egy 300ast úgyhogy végül is álom teljesült. Bár nem ez volt az eredeti terv, de örülök hogy ez lett belőle!
Egyelőre tetszik, van hova fejlődni vele, meglátjuk mit hoz a jövő
eleinte lehetett benne levegő...de aztán reggel sikerült beálitani a kúton...az alapból 1,5 mutató pisszollyal a 3,5(19esbe) illetve 3 bárt a 18as kerékbe... ..na ezt korrigáltam de a 19esből tuti lment a levegő.. ha volt is még előtte benne..(a 19es kerék a cigó tublival valahogy bénábban tartjaa levegőt mig a 18as tubli az 2 báron sem engedi el..ez 3 bár alatt már pápá levegő
na de ezzel ott helyszinen nem erölködtem mert a gumit ami már ugye nem volt úly ..3-4 pálya meg hegyi hajtás is benne szóval a már betört guminak igy a nyomása...hát a haver féle kéttenyérnyi kijelzőjű 100ad pontosságú órával sem lőhettem volna be lyobban..szóval hagytam úgy levegő nélkül...
nem tudni hogy miért:,de
ez a piros xt 753 a 110es.. 19 ben miért nem forog el a kövön világtalanul mint a 18as 120asban
de nem számit lényeg hogy működik
nem tudni hogy miért,de
oldalazóban és kanyarokban is a belsővel menetkor(kb 0,3 bár volt benne) csúszkált a segge és olyan kifordulós volt.. oldalzóban meg szarabb mint a legkopottabb ms 3 aminek már oldalbütyke sincs
ez most a hungárése bontós cigóval...a visszályára fodult
de nem sár volt.. hanem száraz.. ami mondjuk jobbban csúszott köcsögebb volt a talaj mint valami jó saras környzetben!!
illetve patakban nem mentünk...de mondjuk mohás-kövös szeméten meg a másodiknap.. nem is keveset..
mondjuk bocsikocsi a második nap nem számit a gumitesztben...
mert akkor haver az első nap fálydalmai után felrakta az új st 5 defektessen, én meg az első nap után mondom egy összehasonlitás végett is.. felrakom a jócskány fényevesztett de még állapotú st 5-ömet kb 0,2 bárral
igy utólag.. oldalazóban az extrémmel könnyebb volt..talán...
de összehasonlitáilag...a két kerék közt az lehetett a különbség hogy az új gumi és a haszél6ó de már kopott gumi miatt kicsit ugye a 19es kerék nyert.. de az már csak az gumi kinézete miatt is ...
Sanyó
na az volt .. hogy haver mondta hogy nem lesz sár és ő igy egy kopott ms 3 al jön...ha meg z lesz mert este csak esik az eső akkor egy úly st 5-te.
na mondom ez az xt -754 volt már hegyekbe és belsővel 0,3 körül is már jól fogott de oldalazóban nem volt halylandó csak lefele csúszni..
na igy indult el ez a gumi..megcigózva.. mert az sokszor lyavit a gumin(az hogy cigóval van az kifelyezettn fontos, ,majd meglátod)
na.. meg aztán az úly akropolisz sem volt tesztelve a hegyben...csak pályán.. de azt tudjuk a pály az pálya az extremenduró meg .. és sokszor nem vigyorognak össze egymással ezek a dolgok!
az akropolisz már az elején furcsán vette a lapot.. nagyon nyomatékos volt alul...na mondom ha ez majd kiugrándozik meg kikakapraj magát...lesz szivola
de a hátulja az ez elején mutata hogy a sem a porosba sem a taknyostetejű erdei részeken nem ficánkolt..még igy sem hogy a gázzal kicsit vagdalózott a gép (már az eddigeiekhez képest)
azán jöttek a helyek.. és már az első feljárón bizonyitotta magát hogy az erő nem csak alul lett nagyobb de még a leböffenés előtti pillanatokban is tolósabb lett ( kevesebb kuplungal is elvolt.. + 2 ben is jobban viszaengedett fordulatról hajlandó volt megindulni..)
aztán a nap folyamán az indulással sem volt gond.. mondjuk a 3 helyett 4 Ah és 50 helyett 55 AH JP moto aksi is és a súly.. az is cska 10 dekával nehezebb mint a gyári 3 amperosé
az indulás már reggel szembetűnő volt... és a nap folyamán végigvégi főleg szopóban volt érezhető hogy a sok-sok indítás sem hozza zavarba
a kerék a 19 xt 754 cigóval( fontos mert felül rá.. nem leül a felni ig a defektes helyzetbe!!)
oldalazóban is.. (amit eddig még vizszintessen gurulni sem volt hajlandó lazább talajon!!) na ott ugy kapattam fel a zorros nyomokból hogy nem számitott hogy nincs nyom meg hamarabb léptetem felfelé aztán meg egyenessen fel meg ugye...
aztán sziklásbn nem ért meglepetés mint a 18asnál.. pedig ez is piros...
ugyhogy ahogy egyik cukros édességes haverem mondaná.. akkor megérkeztél.. há ...mondom meg, mehet bele vissza az endúróhoz is a gyári szép a 19es kerék...legalább is ezzel az virslis xt 754 biztos karaj.. a kopása.. hát az is a vicc kategória
pedig volt szikla kö rendessen...
A faszi az utcaba lakik es kurvara a motorosok idegeire tud menni,mindig hisztizik,es a rendorokot hivogatja...nekem nincs még bajom vele.
Na de a fotoi azok mesebeliek....erdemes meg nézni
Még a külön olajozást, -ami már az 1960-as évek technikája-sem rakják rá.
végre vannak fain leirások...
Déw.. én köszönöm a teszteket.. tesztelhettem a 19es cigótublis virslinek( ms 3 hoz képest)tűnő 110es xt754 et.. it az első szöösszenet az első nap 1/3
http://youtu.be/ICwpu-5_ZQw;feature=youtu.be
Jó lett volna látni az idei menetet összehasonlításképpen.
Te összességében élvezted így a menetet, hogy tele volt cumival?
Keresed a kihívást, élvezed?
nem lehet rendesen dinamikusan terhelni a motort, csak ráülsz a hátuljára és van egy statikus terhelés, ami van hogy elég, de többségében kevés. Lábtartót taposva és állva, jobban lehet terhelni és tapadást kreálni...ezeket veszem észre mostanában.
Hétvégén is cumiztam elég sok helyen a "kényszer" ülés miatt.
A gasgas kuplungon tényleg segít a több olaj, utólag is köszönöm a tippet! Ez sem tart a végletekig, de sokkal jobb, mint ha csak a manuálban előírt mennyiség van benne. A 2L már sok, nem lehet rendesen váltani, 1.2 esetleg 1.5L-ig jónak tűnik. Power szelep cumiztat még, de majd megoldom ezt is.
Most először volt egy erősebb teszt, amire már úgy mentem, elvileg minden ok a motoron a fogyasztását leszámítva (ez kizárásos alapon már csak a felakadó power szelep lehet)
Volt már egy teszt korábban is, de ott még szar volt a motor.
Jók voltak a társak mindkét nap, ügyesek nagyon , a terep sem volt rossz, de a talaj az cumi volt, rosszabb mint a sár ez a szétmálló kemény talaj.
Megesett 3 olyan eset, ami elég veszélyes szitu volt, de szerencsére nem lett komoly baj senkivel
(Zari csinált videót)