Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen. 350-es lesz!
Igen, tuti 165 van benne, én tettem bele. Hétvégén ráérek, szétkapom és leírom ezeket a dolgokat akkor! Köszönöm!
nem tudom megmondani, utána kell nézni/kérdezni.
Mivel volt hengerfej megmunkálásod, cínnel is mérj présmagasságot...
Vedd le szerintem a fejet és mérd meg a dugótetőt is meg a power zárt állást is, Zsolti kívülről fújja a KTM ket, kapásból megmondja, ha valami nem ok,
s igaza van, hogy ezeket nem árt tisztába tenni, mert pl. egy kis/túl nagy présmagasságtól is megbolondulhat, meg egy szarul működő powertől is a sok egyéb mellett...

A 165-t FF et nem írtad el? Tuti 165 FF van benne?
Így van, 07 exc 300. Most volt szétszedve, kapott egy új dugót. A gyári, alapméretest dobtuk ki belőle, ugyanakkora, 0,5-ös hengertalptömítést raktunk alá,mint ami volt benne gyárilag. Pontosan nem tudom mennyit vettek le a hengerfejből, de annyit tudok, hogy éppenhogy kapott egy felületi síkolást, ergo nagyon keveset. Nem nagyon méregettünk ilyen dolgokat benne, de síkolás előtt is ugyanígy forrt.
oks. köszi.ezekhez lehet még találni alkatrészt? vagy kár foglalkozni velük?
szia 74,5, akkor ez kicsi lenne 500-asnak nem?
KTM EXC 300 2007-es, a többit nem tudom de jogos kérdések.
KTM 350 1990 előtti a 55530006000 hengerfej szám alapján.

Manual passz.
Ez nem egy gs 500-as blokk? Henger mérete alapján gondolom? Dugattyu átmérő?
Én a helyedben először leírnám a motorom pontos évjáratát tipusát, csak hogy tudjuk hogy miről is beszélünk. Ha ez megvan, akkor le kellene ellenőrizned, hogy hány mm-re van a pówerod bezárt állapotban, a henger fölső élétől. Kellene tudni a présmagasságot, vagy legalább hogy milyen vastag a hengertalp tömítésed ?? A hengerfej síkolásnál mennyit vettek le a hengerfejből ?? Ha ezek normálisan be vannak állítva, akkor jöhet a karburálás...
Sziasztok. Bár nem gas, de nem tudnátok segíteni ebben a blokkban? Mikori miféle stb. Gondolom nem egy mai csirke lehet. Lehetne esetleg manuált szerválni hozzá?
Ha közép tartományban rottyan, akkor ott valószínű nagyon keveset kap. Tű cserével tudod orvosolni. Vekonyabb profilú tű segithet. Javaslom az n1 szerias tűket. Egy n1ee jó kiindulasi alap lehet. E-bay ről frankmxparts-tól rendelve 4000ft és 3 nap alatt van itt, ha esetleg itthon nem találsz! Sajnos itthon nekem sok negativ tapasztalatom van.
Részemről nem tudom elképzelni (főleg vezetőként, de résztvevőként se) a 10+ emberes hajtást több okból sem, de ezt most nem kezdem el kifejteni.


Melyik gumi nem vált be sárba?
NE aggódj, majd idővel összejön...én kb. 30 üzemórán át "karburáltam a motort" mire sikerült rájönni minden gyíkjára(és orvosolni),
miért nem tudom beállítani. Rövidebb idő megborítani és átnézni az elején az egészet, mint folyamatosan cumizni vele mi lehet még a bibi.

Értem, hogy még motorozni szeretnél és rápróbálni, mit is tud a gép csak míg bibis nem fogod tudni mit is tudna...majd ha megy rendesen, akkor ki fog jönni, hogy kicsit szar az első futómű és életveszélyes vele tempót menni, amíg nem megy a motor, addig nem tűnik fel.

Ha meg van csinálva rendesen(gyári állapot közeli) jól lehet vele motorozni, pár trükköt kell alkalmazni rajta még ez után, meg a futóművet megvarázsolni, s akkor használható a gasgas EC.
Már nem emlékszem mi volt, de...
N8RH nak a 165 szerintem kicsi! Attól most tuti forrhat! Gyertyaképet nézzél már, amikor megrottyan? Kipufogó dobod végét meg tudod fogni ilyenkor?

Nekem most hétvégén 165 fővel, már a NOZG tűt is át kellett rakni a 4. klipre, mert kevés volt neki a nafta, sőt felül a 165 már sovány ebben a hidegben a NOZG tűnek is (SAJÁT MOTORRÓL BESZÉLEK) az N8RH tű sokkal vastagabb, annak nagyobb FF kell! 175 legalább rakjál bele, de lehet még nagyobb is elkél neki, benyaszint függő. Persze ettől még lehet forrni fog, de ez biztos nem jó így. Az N3CJ tű alakját nem ismerem...

Vízpumpa lapátot néztél? Kering rendesen a hűtővíz?
Forrhat még csúszó kuplungtól is, lehet az is, hogy falsot szív neked is, s ettől szegényedik el.
MINDENKÉPP NÉZZ GYERTYAKÉPET ELSŐ LÉPÉSBEN, AMIKOR FORR! Ezzel kizárhatod a keverési arányt.
Alföldön is tudod tesztelni, taposd a hátsóféket és úgy húzz neki fél gázt egy jó darabig, majdnem ugyanaz mintha dombon mennél felfelé,
...dombon felfelé másként áll a karbi, ha a tűszelepeddel van gond, leesik a benyaszint pl, akkor az a bibi itt nem fog kijönni.

Gyújtástérkép kapcsolónak van valami hatása a jelenségre? (már ha van)

A henger felömlőid hogy néznek ki? Tiszták, vagy esetleg fekete/barna színűek?

Biztos jó az a motor 3/4 és teli gázon ezzel a 165 FF és ezzel a tűvel, csak 1/2 gázon forr meg?
Neked is javaslom a karbis kép tanulmányozását, 1/2 gázon a levegő már nem sokat szól bele. Ott a tű pozícióval és alakkal tudod leginkább szabályozni. Első lépésnek tedd a 4. klipbe vagy 5. be és nézd meg úgy.
Esetleg egy JD jetting kitet érdemes kipróbálni? Egy osztrák srác kint nagyon dícsérte. Valakinek tapasztalat?
Emberek! Jópár hónapja itt taglaltuk a motorom forrongásának okát. A helyzet az, hogy a mai napig forr. Hűtőt tisztítottam, hűtővizet cseréltem, átkarburáltam, kapott egy új h.fejtömítést, egy hengerfejsíkolást. Semmi változás. Én továbbra is karburációra gondolok, mert 1. más mi a pics@ lehet? 2. nagyrészt csak akkor forr fel, ha huzamosabb ideig félgáztartományban mászok vele hegyet nyomatékból. Ha pörgetem, vagy alapjáraton pötyögök vele, vagy patakmederben nyüstölöm, semmi baja. Most N8RH tű van benne, 165/35 fúvókák, clip felülről a 3. nútban van. Levegőt tekergettem ide-oda, így is, úgy is forr. Előző karburációval is ugyanígy forrt (N3CJ, 175/42). Teljesen kifogytam az ötletekből, ez már az ötödik román túra vele,amikor szopat, itthon nem is tudom tesztelni az alföldön, mert itt nem tudom megforralni. Most hétvégén már a bőgés határán álltam.... Köszönöm az okos ötleteket előre is!
Ha csak majd teljesen betekert állapotban van alapjaratod, akkor ahogy dew is irta az alapjarati kör levegő része lehet eltomodve! A karburator ugynevezett torony alatti részen elhelyezett tomitest is csekkoltad? 3 o gyűrűbol és egy fél kör tomitesbol áll. Az is be tud csapni! Gyertya kép mit mutat? Ahogy láttam jól reagál az alapjarati csavarra igy a falst kizarnam. Én a levegő csavar beljebb tekereset erőltetnem. Fél fordulatig bemehetsz, ha minden más fasza és nem daral vele, valamint a gyertyakep is ok. Én jobban szeretem ha kicsit levegősebb az alapjarat közelében, könnyebben kidolgozza magát, de ez is motorozasi szokás kérdése. Bocs de telon irok.
maga a hajtás baszi jó volt...
bár drágára mert ...szavahihetőségek buktak meg.. többek közt az enyém amin csodálkozni..kár is lenne.. viszont akik 4 napig szervezik a szombatot.. aztán pénteken lemondva ezt és inkább átrakják vasárnapra amiből egy szombati elérhetetlenség lesz..azok szavahihetőségével semmi gáz...
de mindenki nyugodjaon le a picsába.. pizza témában a szavahihetőségem megkérdőjelezhetetlen...
csak az maradt, hogy amit veszek ezért pizzát azt neki ott helyben el is kell fogyasztani, és az egy darab(családi) laktatós(ez is egy pizza, nem kettő vagy hÁrom!!,de valójában 4 )éhes tűzmanónak is bőségessen elég

de 0,5re a tréjfával...
inkább úgy kell ezt felfogni...hogy egy verrőfényes napsütötte. .ideális talajú( ideális hogy rommá szopjam magam (volt 2-3 hely ahol nem mentem fel elsőre és látszott hogy 123dikra sem jut feljebb mint akkor...szóval azért feltoltam mert erős vagyok..szóval...
kijött amit haver szokott mondani (mikor megint találok egy hibátlan jó gumit ami mindhova jó..erre ő bölTsen utána mondaj..ja ja mindehova jó csak endúrózni nem és tényleg...pont abba a kicsit csúszós kirugatott kissé aprókövekkle tűzdelt fain kötött erdei talajban nem fog.. amiből áll mondjuk az összes szopó hely
szóval a lényeg megint sikerült fainul bevásárolnom ezzel a gumival de nem gond.. mert ez 2-3 helyen volt...
ott tudtam gyakorolni.. hogy még jobban odafigyelni a tapadtatásos technikára...illetve hogy kompenzáljam a nem tapadós részeket a tapadós részeken való nagyobb lendület szerzéssel...

de lényeg.. egy verőfényes időt kapttunk full ideális talajjal kombinálva... nagyon nagyon jó hajtás volt...én annyit motoroztam a 8 óra alatt mint 1ik havere nem ment 2 hónap alatt jó csapattal is találkoztunk ..lásd tévék
meg pizza is van a történetbe...
szóval mi lehet még ennél jobb...
ja otthon maradni vasárnap
csak szólok... tévé legközelebb népes kis csapatával( bár itt ellentmondásba kerültem mert ami népes az nem lehet kis csapat ) a pöribe mennek (b-ével ), de náluk hogy voltak én csak is örülök neki.. üdvözlöm tevékenységüket..remélem a pöribe is ilyenek lesznek.
én sajna nem tudtam megszámolni ökert mert ugyebár a két kezemen nincs annyi ujj(még) hogy össze tudjam adni..de majd legközelebb veszek rá plussz ujjakat vagy leveszem a csimmámat és akkor már azért 23ig is el tudok számolni

lényeg hogy fain volt..
láttam én is a parazsat... az erdőben rövid ideig tartott..de sokan látták .. hisz addigra már 4-5 is felértek a duplaszikit kikerülve,amit utána próbáltak ránk fogni...már hogy azért kerülték ki..mert mi ...
csak én nem értem hogy hogy kerülünk az ő hajtásukba.. mi mint hibásak hogy valahova ők nem mentek fel...
igazándiból nem is értettem a szitut...igy hamar léptünk is....egyébként beszélgetünk volna még..de igy hogy azt mondták..MIATTAM blablabla.. igy gyorsba indítottam a esigszeffet és gó tova..
annak azért örülök hogy a MIATTAM még nem merült fel a migrációs témába.. hogy miattam indult el a népvándorlás.. vagy miattam muszlimok..
hu, na szóval ennek azért örülök
Benyaszintet nem mértem, egy keveset följebb hajtottam a nyomó pöcköt h. véletlenül se teljen túl. Hajtókar lógás nyilván lehet ha lesz lelkierőm és lebontom természetesen ránézek arra is. A poweres fejlesztésedet is akkor kéne megcsinálnom.
Egyelőre egy megbízhatóan motorozható állapotot akarok elérni, hogy legalább normális enduro körülmények között is ki tudjam próbálni, aztán annak fényében dől el a további sorsa. (meg attól függően h. nem produkál -e végeláthatatlan szereléseket igénylő megoldhatatlan hibákat) Bár amennyit már költöttem rá (és még fogok is) - valószínűleg marad.
Power ügyben igazad lehet...........