Jó bele a V4, de venned kell még egy ilyen alu "közbetétet" is a V4 hez, különben a V4-en már rajta lévő stop lemez miatt nem lehet berakni. Be lehetne csak össze kéne nyomni, az meg nem ok...én az elején faragtam is le a stoplemezből hátha bemegy akkor 1 betéttel is, de nem ment be úgy sem, mindenképp kell neki a 2db, + a tömítések.
Ami még hisztis lehet, ha a légszűrő gumid kemény mint a beton, mivel a plusz alu betét amit be kell raknod hátrébb és odébb fogja vinni az egész karbit is, akkor lehet nem fog rendesen illeszkedni a légszűrőházra, ha utóbbit nem tudod idomítani.
A felfogatása stimmel én is V3-at cseréltem le, amire még készülj fel, hogy át kell karburálni a motort a V4-hez.
Köszönöm a hasznos infókat! Szerintem akkor a V force 4 lenne az ideális megoldás. Egy fenntartásom van vele: hogy passzol-e a 2006-os motorhoz, bár azt írták igen. Nekem így néz ki a membrános oldal:
hály...
Szali...
látod....és elinitod és beszéltek róla tehát érdekkell téged a haverjaidat.. akkor végül is ...csak jól csinálja téjvéj..nEEm?,hát de mert eléri a kívánt 6ást
nálam már nem ..hisz irását sem látom..
az hogy kiket vonz be.. az meg .. legyen az ő dolguk...
lényeg tvnek tetszik.. haverjainak tetszik.. a többit meg le kŐ szarni
Bajan...
kb 1 órát volt fent a hirdetés mikor már jeleztek hogy viszik...egy fél őra múlva töröltem le.. addigra már még ketten jelentkeztek...
kb ezért is voltam ilyen bátor a próbával mert tudtam ha nem válna be.. pikk pakk elkel...valami piD-bájkra rakta fel.. ős is heppi volt.. meg én is
de mióta ez a gyári visszakerült...megakrásodva .... azóta aztán... hú de lácsó minden
A fotókról nagyon úgy nézett ki mint a PC venti
Nekem a 610 ventilátor volt befaragva az úgy tolta a levegőt mint egy helikopter rotor
Szerintem az lc4 venti nem nyom annyit
Nem tudom emlékszel e: mikor felraktam a ventilátorokat a husqyra akkor mondtad, hogy pc ventik. Most, hogy az egyiket összetörtem egy esésnél ki kellett cserélnem. Vettem pc ventit. Most már bizton állíthatom, hogy azok nem pc ventik. Külsőre igen, de belseje nagyon nem. Sokkal nagyobb teljesítményű + a lapátok is komolyabbak.
Zsirferi. A bemutatott emberrel semmi baj. Fasza srac. De te hogy a budos picsaba tudsz a videoidban ennyi buzisagot beszelni? Rendesen idegesito ahogy beszelsz faszsagokat. Az ember mindig valami fasza dolgot var mikor elindit egy videodat.aztan azon kapja magat hogy egy perc utan ki kell kapcsolnod mert idegesito. Olyan emberekkel nezzuk akiket ismersz. Ez nem.az en egyeduli velemenyem. Egyontetuen kerik hogy kapcsoljuk ki mert kurva szar. Szerintem tudnad normalisan is csinalni picit kellene kevesebb tolteleket belemagyarazni . gondolom hogy leszarod amit irtam nem.is lenyeg mit gondolsz . csak ugy beirtam mert ezt valtotta ki a videod. Amugy a drag nagyon komoly gep! Nem.kis palya lehet ezeket fentartani se megepiteni se. Eppen.ezert se ertheto miert kell bohocot csinalnod az ilyen. Nagyszeru emberekbol a szerencsetlen videoiddal. Udv.
Szerintem ne szarakodj a V3-al, mert kb(max) 100 óránként lapot kell benne cserélni,
de ha az jó neked, eladom az enyémet komplett V3-at amiben jó a lap is, én lecseréltem V4 re. Ha érdekel keress privátban.
V3-ba lapot külföldről olcsóbban tudsz szerezni (pl. http://www.enduropuro.it/shop/... vagy http://www.motocrosscenter.com...)
35 ért már komplett V4 et kapsz! (30+5 a posta) A V4 alá kell még egy nyomatéknövelőnek becézett előtét is, mert 1db-al nem megy be, a stop beleér a blokkfalba, összenyomódik, ha beerőlteted, egyébként berakható a V3 helyére 1:1 be.
Az öhlinst több helyen meg tudják neked csinálni, Déczi és http://www.zenithracing.eu/ is erre specializálódott, arra készülj fel, hogy kurva drága bele minden gyári cucc (persze tuti van aftermarket is olcsóbban), nekem tán 15 volt csak a karmantyú meg egy persely, mikor csináltam s alkatrészt rendeltem hozzá, plusz az olaj, meg még ki tudja mit találnak és javasolnak. 20-25 alatt nemigen úszod meg.
Rajtuk kívül még van több futóműves, akik jók, de nem pont öhlinsre vannak specializálódva, természetesen ők is biztosan meg tudják csinálni!
Fejlemények: múlt héten elvittem szerelő haveromhoz, a hangja alapján azt mondta semmi baja, neki is így szólt amikor EC 300-at hajtott. Viszont: mondtam h. nem túl stabil az alapjárat mire a membránra gyanakodott és sajnos igaza lett: az egyik lapból elég komoly darab van kireccsenve.
A rezó zajra meg írtak egy jó tippet a videóhoz: kikeményedett rezó tömítések - egy o gyűrű cserét itt azért még megpróbálok.
Kérdések: - 1. a membrán lapokat honnan és mennyiért szoktátok beszerezni (v force3 van benne)? Gerecsénél 35 e körül mondták.
- 2. Hátsó teló is elfosta magát. Kit ajánlotok telófelújításra?
- 3. Iris 520 FB lánchoz nincs esetleg valakinek elfekvőben 2 láncszeme?
ja ami még + lett..
ezzel a verzióval.. a motorfék.. z olyan volt mint a gyári dobbal előtte..
hogy miért nem tudni. .. de ezzel a kis motorfékes verzió jött vissza..amit én imádok.. hogy nem akar gázvisszaengedés után előrebukni a kormányon a paraszt
hály kolbik..
na az van hogy izé...
a dob fain...volt...de sajnos az amit beszéltünk is.. az lett.. sajna.....
a cuccos.. kinai...
eleinte tényleg halkabb volt ezzel a verzióval ahogy irtam...halk.. jól indult alul erős.. és felül sem ment el a pörgési kedve...
a motorfék mi sajnos az sosem tetszett...valahogy mindég túl nagy maradt...de hogy miért.. lehet csak engem zavart...
két hajtás pályán...aztán kimentünk románba.. két napra...
az első nap nagyon fain volt.. délelőtt csak az igazi faxverés volt...ment atom csendes erős alul ugrós..fain
aztán úgy elkezdett hangosodni a második napra...ugy kissé megváltozott a hangja..de alul még ahol endúrózunk.. ott azért jó volt maradt..
felül a pörgési hajlam már leromlot...viszont elkezdett hangosodni.. mégtöbb motorféket adni...meg az elő napi leböffenésmentességet kezdte elfelejteni.
ezzel nem is vergődtem igazán, hisz mitől is változna meg..semmit nem változtattam tehát.. minden a régi.. én kezelem biztos szarabbul .... de igy utólag...már akkor gyanús volt valami...
aztán amikor következőre kimentünk...akkor ra már rendessen ha gázt hóztam akkor doboz hangja volt.. fél melegen (pl a 20 perces kocsmás résznél is!!)nehezen indult....
és Golden mondta is nagyon köcsög hangja van...olyan igazi kinaidoboz vagy zsirtéjvés vagy a faxom tudja.. de olyan buta..
alul erős maradt az a közép fordulatig ... de felettee már a forgási hajlama leromlott..plussz akko már a motorfék kifejezetten (nekem!) a túlzott kategória volt...
és golden is mondta.. bakker.. nagyon.. .öcsög a hangja.. olyan mintha kiégett volna a gyapot...
na bakker.. hazafelé a betonon.. már tisztán hallani lehetett...baj van...
de nem nagy mert megtömöm azt a kis lófax dobot vagy 2000ft nyi gyapottal..és jó lesz megint....
mert amúgy meg fain volt.. az első 1-2-3 hajtáson..minden szinten
csak kiment belőle a gyapot...ami kimegy mindenkinek az újakból is... 3-4-5 motorozás
egyébként meg aki szereti ezt a dobozosabb hangot.. annak még simán jó...
ugyhogy amire kiváncsi voltam.. amiért meg vettem ezt a mád in csájná akrát.. azt megmondta...anélkül hogy szétfaragnám a gyári dobot...meg ki az t a 10cm perforált csőkúpot..nem kell úlyrairni semmit.. és egyből jó lesz az új dobbal...
ugyhogy vagy szétfúrom és megtömöm.. és hazsnálom.. vagy eladom még egyben.. ahogy volt.. egy 5motorozás utáni dobot..
viszont igy már bátran egyből megcsináltam a gyári dobot.. a kivántra.. a perforált csőkúp is kikerült belőle(mint ahogy az a régi nyitott sx doboknál is.. csak a nyitott cső..vagy az akráknál is..vagy lásd a kinai akrában sem volt perorált cső és mégis jól működött.. alul jobban is mint az eredeti dobbal..
szóval dobot megcsináltam ..
tegnap volt teszt is..
hát bakker...
atomanti lett...alul baszi jó erős maradt...kb mint a kis kinaival a legjobb állapotában...de ahog vette a lapot az lett az igazán odabaszós
ja.. és mivel a gyáriból már ugye volt kiégve a gyapotból.. az is igy pótolódott... halk is lett atom halk..de úgy forog fel mint egy turbina
szóvla a kinai dobbal semmi baj sincs.. pár hajtás után esetleg(ha valakit zavar a dobozosodó hang) megtömni rendes gyapottal.. és hajrá...
Szerintem a kettő ötvözete avagy a háló nélküli protektoring
Elkészítése egyszerű, vegyél egy protektoringet, vagdosd ki belőle az összes hálót az így széteső váll és könyökvédőt rögzítsd gyorskötözővel vagy vart pántokkal (utóbbi hajlamos állandóan elszakadni, ha gyenge a varrás) a bal könyökvédőm épp leszaladva.
Az elejét és hátát összekötő panelt is pánttal át lehet kötni, mint a protektoringeknél.
Nekem UFO protektoring volt, azon szakadt szét a háló, aztán így oldottam meg, azóta nem döglök meg benne nyáron sem, szabad mozgást biztosít, s véd is, bár mivel kicsit nagy rám, így háló nélkül hajlamosabb elmozdulni, amikor nem kéne.
Páncélokhoz nem adnak könyökvédőt, azt a moto complett hozta rendelésre, mert az ufo-nak egy új terméke volt,- kb 2 hónap átfutási idővel. A könyökvédő az olyan, hogy muszáj próbálgatni, hogy melyik fekszik melyik nem fekszik., lecsúszik, kényelmetlen, szorít, lötyög...igazából nehéz olyat venni amelyik megnyerő, nekem ez nagyon bevállt.
Amúgy sokan mennek könyökvédő nélkül. A crosspályára én sem veszem fel, de szerintem az erdőben nagyon jó szolgálatot tesz a magamfajtáknak.
Na, ez már igen. Protektoringet használok, igazából most télen tökéletes lesz ez... De nyáron nem jó az irány... Alá is fel kell venni valamit, mert különben estére úgy nézek ki mint akit megkínoztak, felé is fel kell venni valamit, mert különben kiszakad...
Megnézem amiket linkeltetek, köszi! Páncélhoz még kell külön könyökvédő is, hogy jó legyen a kedvem
Ami még hisztis lehet, ha a légszűrő gumid kemény mint a beton, mivel a plusz alu betét amit be kell raknod hátrébb és odébb fogja vinni az egész karbit is, akkor lehet nem fog rendesen illeszkedni a légszűrőházra, ha utóbbit nem tudod idomítani.
A felfogatása stimmel én is V3-at cseréltem le, amire még készülj fel, hogy át kell karburálni a motort a V4-hez.