A karbi szétszedett állapotában kifújtam mindent minden irányba féktisztítóval (nincs kompresszorom), ami amellett hogy nyomás, de oldószer is így tisztít. Egyébként leegyszerűsített logikával úgy szoktam ezt csinálni h. minden irányba minden nyílásba belefújok és várom h. valahol megjelenjen a féktisztító így nyilván biztos átjárható az adott furat. De lehet h. hülyeség és valahol mégis csak eldugult. Legközelebb lefényképezem milyen alapjárati csavar betekertségnél van alapjárat.
Mindig jegyezd fel, mit hova tekertél és mi a tapasztalat! Levegőt adtál vagy elvettél?
Az tuti nem oké, hogy tökig be van tekerve az alapjárat állító, mert akkor az alapjáratodat már nem is az alapjárati kör adja...
Az alapjárati körön a levegő út szokott eldugulni ellenkező irányba nagynyomású levegővel fúvasd át, úgy hogy ki van véve a levegő állító csavar.
Ezt se árt csekkolni, de ezen hiba jelensége más, mint a tiéd: http://youtu.be/Q3cyFuemAXQ;feature=youtu.be
Örülök, hogy csak a videó adja vissza szarul! (A hajtókar lógást a kompresszió érték nem mutatja ki, s attól simán zakatol így)
Az alapjárati rendszernél is a keverési arány a fontos! Ha az nincs eltalálva, nem fog menni, de ettől még kaphat benzint.
Remélem megjavul minden a karbi tisztítás után! Menyi volt a benyaszinted, mérted?
Súber letörést nézd a karbis képen, láthatod, hogy melyik gázállás tartományokban van nagy szerepe.
A videón szerintem nem húzol akkora gázt, hogy a powernek nyitnia kéne, bár zavaró a magas alapjárat, lehet még is eléri a kritikus fordulatot.
Powerre csinálj ilyen állítót, akkor 100% hogy mindig bezár, persze alul a mozgató rúddal is megoldható, hogy mindig tutira húzza le a helyére.
Suzuki RM/RMX 250 power állító kupakot kell hozzá szerezni, az RM csavarrugó, ami a képen van, nem jó, túl erős, RMX rugó kell bele.
Ha kell a rajz, keress privátban, az esztergás meló után még faragni kell, mire ilyen alakja lesz.
Ezzel állítani is lehet mikor nyisson a power, igaz le kell venni hozzá a deklit, de még se 50eFt...
Nekem még van rajta egy átalakítás, hogy biztosan ne fújkáljon át a jobb kamrába, KTM ken is van O gyűrű, GAS okra nem tudom miért nem raktak a mérnökök. Biztos ez is kopás, de nálam voltak átfújásra utaló nyomok, ezért raktam bele.
A plexis power dekli csak fanatikusoknak, akik csekkolni akarják milyen RPM-en meddig nyit a power, persze kell hozzá egy RMP kijelző is,
jobb lenne valami elektronikus kijelző, amit menet közben is látnék, de a keletkező hő miatt a potméterek szerintem nem lennének stabilak.
vagy meg kell kérdezni a tsákót aki a múltkor küldte a gumikat.. hátha neki van ilyen.. az talán olcsobb...egy biztos olyan ami engem érdekell olyan fajtája nincs
Szali
ami téged érdekell az 17069..amit én mondtam az 16450
tévé semmit sem változott.. a pálinka ugyanúgy fejbebassza mint régen
örülök hogy kint voltatok és találkoztatok a kinti motoros társakkal
Ezt a letörés dolgot meg legközelebb megnézem. Ez mit befolyásol?
Meg ha ráérek tényleg elkezdem precízebben állítgatni, mert ezek csak ilyen gyors elnagyolt állítások voltak eddig.
A power szelepre meg azért tippeltem hátha felakad mert próbálgattam: alapjáratról 4x gáz: 3 x visszaejti a fordulatot 4.-re nem esik teljesen vissza.
Valószínű h. akkor fog kapni egy új légszűrőház gumit.
Most állítottam rajta kicsit talán javult a dolog. Falsot biztos nem szív, természetesen minden réteg között van tömítés.
Ezt a jelenséget már a rossz membránnal is produkálta. Ami változás: új membrán + 35 helyett 40-es alapjárati.
A videóban azért tekergetem az alapjáratot mert arra is furcsán tompán, lassan reagál. Ami mg fura h. szinte tökig betekert alapjárat állítóval lehet valamire való alapjáratot csiholni (tehát a súber elgg meg van emelve)- ebből én először arra következtettem h. az alapjárati rendszerből nem kap anyagot, tehát valami dugulás lehet. A karbit ripityára szedtem és kipucoltam, remélem nem maradt benne semmi dugulás és azért szórakozik.
A motor hangja a videón tényleg nem a legszebb - ez alapján lehet h. én is azt mondanám h. beteg - de élőben egyáltalán nem durván zajos.
Egy tapasztalt szerelő szava + jó kompresszió alapján meg nem hinném h. annyira véres legyen a torka h. ezért nem tudom beállítani. Ahhoz azért nagyon halálán kell lennie egy motornak. Ez jól indul, szépen kiforog, erő is van benne bőven - szerintem ez még nem az a stádium - remélem....:)
Azt mondjuk én is hallom h. nem úgy szól mint egy új - dehát nem is az
Talaltunk egy kis parazsat az egyik fa toveben. Kicsit kellett megfujkalni maris szepen.egett. mint regen..raadasul ma valami lehetett a levegobe mert zsirtv vel vacsoraztunk. Huh. Sok volt ez igy egy napra!
7eFt egy új gumi a légszűrőházra, s az nem kemény mint a beton, hanem puha, jól alakítható...bár fejből nem tudom a 2006-os bújtatós vagy még csavaros, nekem bújtatós van.(enyém 2009 es váz)
Szerintem is a levegő csavaron állíts! (én rápróbálnék több levegővel is)
Bár még mindig azt mondom, nagyon csörömpöl az a motor, s amíg valami gyíkja van, állítgathatod te a karbit, sose lesz jó!
Ha jól látom, amit tekergetsz a videóban az csak az alapjárati.
Az alapjáratod nagyon magas! Rajta volt esetleg a szivató? Mennyire van felemelve a súbered az alapjárat állítóval?
Ezt a lassan ejtő fordulatot a V4 berakása után kezdte csinálni, vagy volt más beavatkozás is?
A V4-nél+alu betét raktál mindenhova tömítést? 3db benne van? Tuti nem szív falsot? (én az elején becumiztam, nem húztam le rendesen a csavart és falsot szívott)
A súber letörésed hányas? A súber alján, ahol kijön a tű, oda van írva egy szám.
A levegőcsavarral keresd meg negyed fordulatonként, hol a legjobb a motor, ne meghatározott leírás alapján állíts levegőt!
Soha ne karburalj a leírások alapján, mert nem lesz jó! Tedd beljebb fél fordulattal, de arra is figyelj, hogy alul ne zabaljon be, mert akkor egy hirtelen gaznal csak daralni fog!
Soha ne karburalj a leírások alapján, mert nem lesz jó! Tedd beljebb fél fordulattal, de arra is figyelj, hogy alul ne zabaljon be, mert akkor egy hirtelen gaznal csak daralni fog!
Igen nyilván elsőre azzal próbálkoztam, de úgy érzem sokat nem változott tőle. Leírások alapján a 40- es alapjáratihoz meg kb. 2-re kell kitekerni a levegőt. Mindegy még próbálkozom.....
Valóban alul kicsit nyomatékosabbnak érződik a 40-essel. Bár ezt eddig az egészséges membránnak tudtam be.
A videót nézve szerintem alul kicsit sok levegőt kap, azért ejti lasabban vissza a fordulatot. Ezen az alapjárati levegő csavar negyed-félel beljebb tekerésével tudsz korrigálni. Nézz gyertyaképet, ha mentél vele az sokmindent elárul. Ha beljebb tekered gyorsabban fogja visszaejteni, mert kevesebb levegőt enged át az alapjárati kör! Egyébként a végtelenségig el lehet egy 2t hangolásával játszani. Ráadásul te döntöd el hogy alulra vagy inkább fentre akarod a kraftot! Ha alulra akarsz jóval többet azt is könnyen el lehet érni és a 40-es fuvókát akár 45-50-re is fel lehet tornászni, csak sokan nem veszik figyelembe a suber jelölését-letörését!!
Dew! Sikerült beraknom a Vforce 4 -et, töltöttem fel videót. A hangja szebb pattogósabb lett, de az az idegesítő jelenség, hogy gázadás után olyan mintha fennmaradna a fordulat, majd idővel esik vissza a normál alapjáratra megmaradt. Ez mitől lehet, nem zár vissza rendesen a power vagy még állítgassak rajta? A beállításokat leírtam a videónál, egyébként alul mintha nyomatékosabb lenne így nem lyukas membránnal.
A visszarakás macerásabb volt, fel kellett hajtani a segédvázat h. vissza tudjam rakni a karbit, el sem tudom képzelni h. fér be 2 távtartóval, így is kegyetlen zsúfolt. De lehet h. az én légszűrőházam nagyon öreg mert tényleg beton keménységű.......:)
Na midegy: 1 lépéssel előrébb vagyok
http://youtu.be/hmz9cij6MVY;list=UUxDKoOJvyD1vJLPEe2UwnDw&index=16&feature=plcp
Az tuti nem oké, hogy tökig be van tekerve az alapjárat állító, mert akkor az alapjáratodat már nem is az alapjárati kör adja...
Az alapjárati körön a levegő út szokott eldugulni ellenkező irányba nagynyomású levegővel fúvasd át, úgy hogy ki van véve a levegő állító csavar.
Ezt se árt csekkolni, de ezen hiba jelensége más, mint a tiéd:
http://youtu.be/Q3cyFuemAXQ;feature=youtu.be
Örülök, hogy csak a videó adja vissza szarul! (A hajtókar lógást a kompresszió érték nem mutatja ki, s attól simán zakatol így)
Az alapjárati rendszernél is a keverési arány a fontos! Ha az nincs eltalálva, nem fog menni, de ettől még kaphat benzint.
Remélem megjavul minden a karbi tisztítás után! Menyi volt a benyaszinted, mérted?
A videón szerintem nem húzol akkora gázt, hogy a powernek nyitnia kéne, bár zavaró a magas alapjárat, lehet még is eléri a kritikus fordulatot.
Powerre csinálj ilyen állítót, akkor 100% hogy mindig bezár, persze alul a mozgató rúddal is megoldható, hogy mindig tutira húzza le a helyére.
Suzuki RM/RMX 250 power állító kupakot kell hozzá szerezni, az RM csavarrugó, ami a képen van, nem jó, túl erős, RMX rugó kell bele.
Ha kell a rajz, keress privátban, az esztergás meló után még faragni kell, mire ilyen alakja lesz.
Ezzel állítani is lehet mikor nyisson a power, igaz le kell venni hozzá a deklit, de még se 50eFt...
Nekem még van rajta egy átalakítás, hogy biztosan ne fújkáljon át a jobb kamrába, KTM ken is van O gyűrű, GAS okra nem tudom miért nem raktak a mérnökök. Biztos ez is kopás, de nálam voltak átfújásra utaló nyomok, ezért raktam bele.
A plexis power dekli csak fanatikusoknak, akik csekkolni akarják milyen RPM-en meddig nyit a power, persze kell hozzá egy RMP kijelző is,
jobb lenne valami elektronikus kijelző, amit menet közben is látnék, de a keletkező hő miatt a potméterek szerintem nem lennének stabilak.
ami téged érdekell az 17069..amit én mondtam az 16450
tévé semmit sem változott.. a pálinka ugyanúgy fejbebassza mint régen
örülök hogy kint voltatok és találkoztatok a kinti motoros társakkal
Meg ha ráérek tényleg elkezdem precízebben állítgatni, mert ezek csak ilyen gyors elnagyolt állítások voltak eddig.
A power szelepre meg azért tippeltem hátha felakad mert próbálgattam: alapjáratról 4x gáz: 3 x visszaejti a fordulatot 4.-re nem esik teljesen vissza.
Most állítottam rajta kicsit talán javult a dolog. Falsot biztos nem szív, természetesen minden réteg között van tömítés.
Ezt a jelenséget már a rossz membránnal is produkálta. Ami változás: új membrán + 35 helyett 40-es alapjárati.
A videóban azért tekergetem az alapjáratot mert arra is furcsán tompán, lassan reagál. Ami mg fura h. szinte tökig betekert alapjárat állítóval lehet valamire való alapjáratot csiholni (tehát a súber elgg meg van emelve)- ebből én először arra következtettem h. az alapjárati rendszerből nem kap anyagot, tehát valami dugulás lehet. A karbit ripityára szedtem és kipucoltam, remélem nem maradt benne semmi dugulás és azért szórakozik.
A motor hangja a videón tényleg nem a legszebb - ez alapján lehet h. én is azt mondanám h. beteg - de élőben egyáltalán nem durván zajos.
Egy tapasztalt szerelő szava + jó kompresszió alapján meg nem hinném h. annyira véres legyen a torka h. ezért nem tudom beállítani. Ahhoz azért nagyon halálán kell lennie egy motornak. Ez jól indul, szépen kiforog, erő is van benne bőven - szerintem ez még nem az a stádium - remélem....:)
Azt mondjuk én is hallom h. nem úgy szól mint egy új - dehát nem is az
Szerintem is a levegő csavaron állíts! (én rápróbálnék több levegővel is)
Bár még mindig azt mondom, nagyon csörömpöl az a motor, s amíg valami gyíkja van, állítgathatod te a karbit, sose lesz jó!
Ha jól látom, amit tekergetsz a videóban az csak az alapjárati.
Az alapjáratod nagyon magas! Rajta volt esetleg a szivató? Mennyire van felemelve a súbered az alapjárat állítóval?
Ezt a lassan ejtő fordulatot a V4 berakása után kezdte csinálni, vagy volt más beavatkozás is?
A V4-nél+alu betét raktál mindenhova tömítést? 3db benne van? Tuti nem szív falsot? (én az elején becumiztam, nem húztam le rendesen a csavart és falsot szívott)
A súber letörésed hányas? A súber alján, ahol kijön a tű, oda van írva egy szám.
A levegőcsavarral keresd meg negyed fordulatonként, hol a legjobb a motor, ne meghatározott leírás alapján állíts levegőt!
Valóban alul kicsit nyomatékosabbnak érződik a 40-essel. Bár ezt eddig az egészséges membránnak tudtam be.
A visszarakás macerásabb volt, fel kellett hajtani a segédvázat h. vissza tudjam rakni a karbit, el sem tudom képzelni h. fér be 2 távtartóval, így is kegyetlen zsúfolt. De lehet h. az én légszűrőházam nagyon öreg mert tényleg beton keménységű.......:)
Na midegy: 1 lépéssel előrébb vagyok
http://youtu.be/_E0QXktfxTQ;feature=youtu.be
Amigy itt is erdekes volt a nyomvonal. Jarvis 5 percet koroz a feljaro toveben mert nem talalja a fogast rajta. Nekem ez fura nagyon egy versenyen.