Gonzó...
a fene egyen meg téged már megint igazad van
ha csak fel ennyire jol motorozol mint amennyire igazságod van.. szinte mindég .. akkor tuti egy kibaszott egy kibaszott jarvisz vagy
Bajan
akkor faxa a történt...
ahogy ismerem a forumtitokolvasókat.. 1 7en belül kb az összes endúró krocc és robogón ez a kipufogó lesz..sőt az igazi fórumfanoknak motor nélkül csak a pÓcon lesz vagy 3 db .. kb úgy lyár mint a seggedi bontós féle tublix ...
nehogy aztán az élettartam legyen atom gané ...bár mondom ha az ember meglátja a cuccot felteszi és ..lyÓÓÓ
Sanyó
ne foglalkozz senkivel...azt kell látni amit látni akarunk.. attól boldog az ember.. (pl én egy minden motororzásra alkalamatlan sx-f 450 nel érzem jól magam.. mert JÓL AKAROM ÉREZNI MAGAM!!) és ez számít..
a többit le köll szarni.. illetve ha az ember sokst sokst vár a többiekre a dombtetőn állandóan.. akkor az azért valamit csak igazol6..nem??
Jakónak is igaza van...
az endúró az endúró de ahogy haver is megmondta a kupiba.. a gumi mindég sokat számít..
de legjobban a besenyő pizstabácsinak van igaza...neki..mindég igaza van.. ahányszor csak akarja.. nem igaz...de.....4Égy http://youtu.be/ElZh7t0PYMM
Motoroztam en eleget crossal...abyit is fejlodtem.Miota rendes enduro van a seggem alatt fenyeveket fejlodtem honapok alatt.Sokszor csak a kecske a segged alatt egy visszatarto tényező
Igaz ami igaz......De nem gondolnám, hogy 18 éves gyereket nekem kellene hurcolni....Engem se vitt senki,,,,Mégis megoldottam....Mostanában elég sokat kijutott crossozni,nélkülem is...Neki kell akarni......Amúgy meglepő ,milyen jót mentünk 12 én is....Sokszor gondoltam,hogy sok lesz ez nekik.....de megoldottàk....Elnézést is kértem a kishitüségem miatt.....
A fiadnak jó érzéke van a motorozáshoz, jól is megy főleg ahhoz képest, hogy időről időre eladod alólla a lovat. Amikor meg van, akkor Havonta egyszer viszed motorozni.
Én meg a fiam crf jét teszteltem a hegyen....Meg ő is. Hibàtlan volt.....Nincs kedvem leírni.....mert hosszú........és senki nem akar ilyet venni.... De 12 en voltunk és a fiú meglepően ügyes volt......tisztàn làtszott, hogy míg a nehéz endútókat eldobta a gyökér mrg a hupli....addíg a könnyű motor a feszes futóművel könyebb volt irànyitani...
Viktor. Bardinal van mindenfele meretu hosszu atmeroju flexicso kipufogokhoz. Azzal.is osszebirod kotni. Mas. Ma volt alkalmam.probalgatni egy yzf 250 est enduro korulmenyek.kozt. hat az a kategoria hogy soha tobbet krosszmotort. Ami tetszett. A hatulja pille konnyen emelheto a 300 hoz kepest. A kuplungja alkalmatlan endurozni. A valtoja ugyszinten. Leboffen. Indithatatlan. 13,51 el volt. Kurva hosszu az egyese.
az hozta akinél 22 dodó volt plussz 28,5 a posta
déháellel postáz és az 9-18nap
itt is volt 9 napra
kicsomagolni minden képp kameraelőtt ha baj van az látszóüdik a kamerázáskor...akkor lóvé visszajön!
semmi képp ismétem semmi képp nem jó ha a simán a törpedobot felrakod..
akkor rendessen szar lesz az egész...kell hogy hossz legyen a kipufi renszernek...
nekem at a 10-12 cm az már kiba sokat számit!! hangja is más (jó irányban) és a gázlengések is szebbek
okosok...nem kell a hülye kérdés
hogy honnan tudom?
.. hÁÁ mer láttam
én egy kocsinak a kipuffancsolójáól szereztem egy 50mm átmérőlyű összekötő bilincset( ez 51mm ről tud szűkiteni.. 12cm a hossza.. véletlen találtam a rissz rosz dobok közt.. de egyből paszolt..és mivel csőbilincs.. igy a kifulyása is 0!!.. mert az egyik végén a gyári csőre szépen rábilincselődött a másik végébe meg beleraktam a kapott közdatrabot.. persze a szűkítés nélkül... és az bilincselődött bele.. az meg ugya nagyon paszentos a kis akropolisz utánzatba..
ugyhogy..karaj nagyon...
az is hiba hogy sokan nem gondolnak bele abba hogy a vad nem csak úgy "van"
persze nincs annyiba mint egy csirke-ló stb nevelése de akkor is sok fáradság
szóval ha egy vadász motorozik autózik az kb olyan mint amikor kisétál az ember az ólhoz megnézni mit csinál a disznó
mindig mondtam hogy ha lenne egy rendes motoros klub-képviselet stb simán meg tudnának egyezni a vadászokkal egy értelmes kompromisszumban
mert igazándiból a vadak általában kb leszarják a motorost, de biztos vannak olyan helyek-helyzetek ahol zavarnák őket
ez is volt a tél.. a 10..12 cm rel rövidebbb..
csak nem volt kedvem szétfűrészelni a gyári dobot...mint régebben tettem.. igy akkor szép is(nem is kicsit szebb!).. meg a gyári is megmaradt...
ja és nem egy ökör ára...
ha a gyári tulajdonságait sikerülne elkapni... (indulás minden szinten...az már nekem a királykaraly kategóri
az hogy üvölt... alul középen tol olyat miközbe a legkissebb gázadás után is mikor ágaskodik) motorfékel olyat hogy...
szóval vagdalkozik... full felesleges...
akkor már az a verzió ahol a gyáritól minimálissan gyengébb lett középen felül(alul itt is erős maradt!!) és nagyon homogén lett a motor olyan villanymotor szerűen csak húz , forog ki a világból..
már az is jobb mint az üvöltő bika ami valójában nem let erősebb csk agresszívebb...meg hangossabb....
szóval a homogén az a legjobbb...
homogén legyen és ne legyen messze a nagy világba kinyúló dobvég ja és induljon is jól... ami a kis furujával.. tlán nnem volt olyan jó.. a nyitott dobbal elentétben..ami..
de ez van..
amúgy az enúrós kergeti a vadat az mennyivel rosszabb mint lelőni??
mondjuk ez full hülyeség.. mert sokal jobb ha fejbelőnek .. mint kergetne egy medmeksz banda aztán ösze vissza szétépnének..
szóval a vadász az a humanitárius..
már ha a lelki oldalát is nézzük...
és a lelki oldalt mindég nézni kell
hály kolbik..
be akarlyátok sározni szegény szent embereket
nem minden vadász ilyen.. se mindenendúrós olyan...
Bajan meg lett a hirdetés??
na az volt tegnap...
nyitiott dobbal jobban indult aztán azzal vagdakozódott de nagyon... olyan nem tetszettkategória volt és a motor hangja zsirferis lett...üvöltött mint a barom.. de ugrott is mint atom.. a felső tartomnyban(ahogy vár6ó is volt )elfogyott hamar
aztánm bele a db kiler... kis csővel....na azzal már az indulás az szarabb lett tán mint a gyári dobbal de halka lett .. és olyan igazi endúrós+ csendes is meglehetőssen csendes..
felül forgott mint atom.. az első 4 fokozatban nem is tűnt fel annyira de hogy 5ben már nem ágaskodott kigyorsításkor, kicsit az zavart
ugyhogylecsaptam a db killer kis csövét .. igy csakaz a "db killer záródugó" van benne a kis cső nélkül...
na igy hangaban is erősödött kicsit... indulásban is nagyon gyáris lett.. de a obból adódoan.. kicsit csak másabb a dübörgése( jóirányban valahogy)
veszi a lapot is... nem is üvölt...
szoval kb eléretem a gyári állapotot ami nagyon jó az sx nél ...
de mégis egy 10cm rel rövidebb .. vagy fél kilóval könnyebb szerkezettel...
ugyhogy most egy darabig ezzel megy a szerkezet...az hogy meddig húzza a dob( gyapot benne meg minden faszság) azt nem tudni...
de 1enlőre tuti pénzt ér a cuccos
te vadász vagy hogy így véded a őket? :)
szabadidődben pedig enduro motorral kergeted a vadakat, míg ki nem múlnak?:)
egyik barátom mesélte:
mentek enduro motorokkal az erdőben... erre jön velük szembe egy német/osztrák vendégvadász valami yamaha 600 xt-on. (persze rendszám nélküli...)
mondja nekik, hogy: Nix normal, nix normal! Puff puff... Aztán mutogat, hogy arra ők vadásznak és kerüljenek erre, meg arra...
Tehát az osztrák vadász az normális, aki nem csak hogy motorozik, de még lövöldöz is. ÉS nem mellékesen kihajtja a magyart az erdőből
Gonzó...
a fene egyen meg téged már megint igazad van
ha csak fel ennyire jol motorozol mint amennyire igazságod van.. szinte mindég .. akkor tuti egy kibaszott egy kibaszott jarvisz vagy
Bajan
akkor faxa a történt...
ahogy ismerem a forumtitokolvasókat.. 1 7en belül kb az összes endúró krocc és robogón ez a kipufogó lesz..sőt az igazi fórumfanoknak motor nélkül csak a pÓcon lesz vagy 3 db .. kb úgy lyár mint a seggedi bontós féle tublix ...
nehogy aztán az élettartam legyen atom gané ...bár mondom ha az ember meglátja a cuccot felteszi és ..lyÓÓÓ
Sanyó
ne foglalkozz senkivel...azt kell látni amit látni akarunk.. attól boldog az ember.. (pl én egy minden motororzásra alkalamatlan sx-f 450 nel érzem jól magam.. mert JÓL AKAROM ÉREZNI MAGAM!!) és ez számít..
a többit le köll szarni.. illetve ha az ember sokst sokst vár a többiekre a dombtetőn állandóan.. akkor az azért valamit csak igazol6..nem??
Jakónak is igaza van...
az endúró az endúró de ahogy haver is megmondta a kupiba.. a gumi mindég sokat számít..
de legjobban a besenyő pizstabácsinak van igaza...neki..mindég igaza van.. ahányszor csak akarja.. nem igaz...de.....4Égy
http://youtu.be/ElZh7t0PYMM
De ha onnan nézed, hogy aki harmadáron akar vagy tud endurózni, akkor egy optimális választás a crossmotorok között.
déháellel postáz és az 9-18nap
itt is volt 9 napra
kicsomagolni minden képp kameraelőtt ha baj van az látszóüdik a kamerázáskor...akkor lóvé visszajön!
semmi képp ismétem semmi képp nem jó ha a simán a törpedobot felrakod..
akkor rendessen szar lesz az egész...kell hogy hossz legyen a kipufi renszernek...
nekem at a 10-12 cm az már kiba sokat számit!! hangja is más (jó irányban) és a gázlengések is szebbek
okosok...nem kell a hülye kérdés
hogy honnan tudom?
.. hÁÁ mer láttam
én egy kocsinak a kipuffancsolójáól szereztem egy 50mm átmérőlyű összekötő bilincset( ez 51mm ről tud szűkiteni.. 12cm a hossza.. véletlen találtam a rissz rosz dobok közt.. de egyből paszolt..és mivel csőbilincs.. igy a kifulyása is 0!!.. mert az egyik végén a gyári csőre szépen rábilincselődött a másik végébe meg beleraktam a kapott közdatrabot.. persze a szűkítés nélkül... és az bilincselődött bele.. az meg ugya nagyon paszentos a kis akropolisz utánzatba..
ugyhogy..karaj nagyon...
persze nincs annyiba mint egy csirke-ló stb nevelése de akkor is sok fáradság
szóval ha egy vadász motorozik autózik az kb olyan mint amikor kisétál az ember az ólhoz megnézni mit csinál a disznó
mindig mondtam hogy ha lenne egy rendes motoros klub-képviselet stb simán meg tudnának egyezni a vadászokkal egy értelmes kompromisszumban
mert igazándiból a vadak általában kb leszarják a motorost, de biztos vannak olyan helyek-helyzetek ahol zavarnák őket
Nem hiszem, hogy előre visz ha zsigerből utáljuk egymást (vadász-endurós).
csak nem volt kedvem szétfűrészelni a gyári dobot...mint régebben tettem.. igy akkor szép is(nem is kicsit szebb!).. meg a gyári is megmaradt...
ja és nem egy ökör ára...
ha a gyári tulajdonságait sikerülne elkapni... (indulás minden szinten...az már nekem a királykaraly kategóri
az hogy üvölt... alul középen tol olyat miközbe a legkissebb gázadás után is mikor ágaskodik) motorfékel olyat hogy...
szóval vagdalkozik... full felesleges...
akkor már az a verzió ahol a gyáritól minimálissan gyengébb lett középen felül(alul itt is erős maradt!!) és nagyon homogén lett a motor olyan villanymotor szerűen csak húz , forog ki a világból..
már az is jobb mint az üvöltő bika ami valójában nem let erősebb csk agresszívebb...meg hangossabb....
szóval a homogén az a legjobbb...
homogén legyen és ne legyen messze a nagy világba kinyúló dobvég ja és induljon is jól... ami a kis furujával.. tlán nnem volt olyan jó.. a nyitott dobbal elentétben..ami..
de ez van..
mondjuk ez full hülyeség.. mert sokal jobb ha fejbelőnek .. mint kergetne egy medmeksz banda aztán ösze vissza szétépnének..
szóval a vadász az a humanitárius..
már ha a lelki oldalát is nézzük...
és a lelki oldalt mindég nézni kell
be akarlyátok sározni szegény szent embereket
nem minden vadász ilyen.. se mindenendúrós olyan...
Bajan meg lett a hirdetés??
na az volt tegnap...
nyitiott dobbal jobban indult aztán azzal vagdakozódott de nagyon... olyan nem tetszettkategória volt és a motor hangja zsirferis lett...üvöltött mint a barom.. de ugrott is mint atom.. a felső tartomnyban(ahogy vár6ó is volt )elfogyott hamar
aztánm bele a db kiler... kis csővel....na azzal már az indulás az szarabb lett tán mint a gyári dobbal de halka lett .. és olyan igazi endúrós+ csendes is meglehetőssen csendes..
felül forgott mint atom.. az első 4 fokozatban nem is tűnt fel annyira de hogy 5ben már nem ágaskodott kigyorsításkor, kicsit az zavart
ugyhogylecsaptam a db killer kis csövét .. igy csakaz a "db killer záródugó" van benne a kis cső nélkül...
na igy hangaban is erősödött kicsit... indulásban is nagyon gyáris lett.. de a obból adódoan.. kicsit csak másabb a dübörgése( jóirányban valahogy)
veszi a lapot is... nem is üvölt...
szoval kb eléretem a gyári állapotot ami nagyon jó az sx nél ...
de mégis egy 10cm rel rövidebb .. vagy fél kilóval könnyebb szerkezettel...
ugyhogy most egy darabig ezzel megy a szerkezet...az hogy meddig húzza a dob( gyapot benne meg minden faszság) azt nem tudni...
de 1enlőre tuti pénzt ér a cuccos
szabadidődben pedig enduro motorral kergeted a vadakat, míg ki nem múlnak?:)
egyik barátom mesélte:
mentek enduro motorokkal az erdőben... erre jön velük szembe egy német/osztrák vendégvadász valami yamaha 600 xt-on. (persze rendszám nélküli...)
mondja nekik, hogy: Nix normal, nix normal! Puff puff... Aztán mutogat, hogy arra ők vadásznak és kerüljenek erre, meg arra...
Tehát az osztrák vadász az normális, aki nem csak hogy motorozik, de még lövöldöz is. ÉS nem mellékesen kihajtja a magyart az erdőből
A cikkben említett eset körülményei felháborítóak .